Komentari

poetajesenjin.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • ZK

    Kazao je nešto tako sitno
    kao zamah leptirova krila može izazvati
    tajfun bilo gdje na polovici zemlje
    .
    ..
    teorija kaosa... (domino efekt)

    avatar

    15.10.2006. (14:18)    -   -   -   -  

  • ZK

    Više ne vežem korake
    Skakuću neobuzdani poput svudpokretnih
    skakavaca
    Kao bez cilja
    Ali s punim posljedicama i u oblacima


    baš kao i taj gazda koji odvodi tu malu štenad...

    avatar

    15.10.2006. (14:24)    -   -   -   -  

  • ZK

    ima takvih ljudi na svijetu.. koliko groznih.. koliko ravnodušnih...

    avatar

    15.10.2006. (14:26)    -   -   -   -  

  • ZK

    Neću biti grad na tvrdoj stijeni
    neba
    Zato ću bitit po jedan cvijet
    na svakoj livadi

    ...

    avatar

    15.10.2006. (14:27)    -   -   -   -  

  • ZK

    Do kraja bivstva osjećati
    prazninu
    Spavati bržim dahom i prebrzim
    snima
    Tegliti teži dio sebe ispod
    površine

    avatar

    15.10.2006. (14:32)    -   -   -   -  

  • ZK

    There's nothing like the warm spirit ...
    Ljetni dani to najbolje ističe...
    A jesen se nadovezuje..
    Tužna pjesma...
    A slike nadopunjuju tu tugu.. zanimljivo...

    avatar

    15.10.2006. (14:41)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Jedna od njegovih najljepsim pjesama...uz pismo majci...Dobro jutro, neka ti i dan bude lijep i uspjesan....

    avatar

    16.10.2006. (08:36)    -   -   -   -  

  • carrion

    e,puno hvala za Anu nirvanu!..otkad sam otvorila mail poslusala sam je najmanje 50 puta...pozdraw!

    avatar

    16.10.2006. (18:22)    -   -   -   -  

  • il Padrino

    Hvala, želje su krasne, to je lijepo zapravo u tebi, ti si zaželjiteljica želja, volim te

    pusa srce osmjeh pozdrav

    avatar

    16.10.2006. (22:23)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    lijep i uspjesan dan ti zelim i ne mogu da ti udjem na blog Frida, pa ti ovdje ostavljam oba pozdrava....

    avatar

    17.10.2006. (15:11)    -   -   -   -  

  • ZK

    "Budim se izjutra potpuno slijep
    Čujem samo zvukove koji paraju
    Jutro, surovi velmoža okružen psima
    Iza prozora provalija"

    avatar

    17.10.2006. (22:26)    -   -   -   -  

  • ZK

    Oblaci, poznam tajnu vaše zavisti
    Nemam većeg neprijatelja od sebe sama...

    avatar

    17.10.2006. (22:34)    -   -   -   -  

  • ZK

    Ugodnu večer i didve snove želim ti....

    avatar

    17.10.2006. (22:58)    -   -   -   -  

  • ZK

    Papir i pero pali su negdje ispod
    svega
    Tad pjesma mi ptica reče: ide noć
    Da strahujem zbog starih priča?- provjerih se samoći
    Još nitko me nije tako čuvao

    Jedan vuk iz bajki okruži me vijencem
    blagosti ...

    avatar

    18.10.2006. (19:51)    -   -   -   -  

  • ZK

    Smatram da je smijeh jedna od najozbiljnijih stvari. .. citat

    divno je imati osmijeh na licu.. ali samo onaj iskren..
    od srca..
    što će nam neiskren.. :)

    avatar

    21.10.2006. (19:27)    -   -   -   -  

  • ZK

    JEDINA STVAR KOJU SE NE MOŽE RECIKLIRATI JE IZGUBLJENO VRIJEME.

    Izgubljeno vrijeme se ne može nadoknaditi.

    avatar

    21.10.2006. (19:41)    -   -   -   -  

  • ZK

    ŠTO JE VIŠE PIJESKA ISCURILO IZ PJEŠĆANOG SATA NAŠEGA ŽIVOTA,
    JASNIJE TREBAMO VIDJETI KROZ NJEGA.
    (Jean Paul)

    avatar

    21.10.2006. (19:42)    -   -   -   -  

  • ZK

    VRIJEME JE NAJBOLJE ČUVANA TAJNA BOGATIH.
    ... sve o njemu.. kada mi to sada najlakše pada...
    ..misterij..

    avatar

    21.10.2006. (19:44)    -   -   -   -  

  • ZK

    Čovjek bez mašte je čovjek bez krila
    još jedan dokaz... tako reći... da mašta i snovi nam ostaju...
    između ostaloga.. između ostaloga

    avatar

    21.10.2006. (20:04)    -   -   -   -  

  • ZK

    hvala.. Ugodnu večer.. laku noć i divne snove... želim ti...
    pozdrave ostavljam...

    avatar

    21.10.2006. (20:45)    -   -   -   -  

  • ZK

    Ako nemate cilj kojim težite, to može biti velik problem, Ako nemate uporište ili ako nemate trenutni cilj,
    vi ne težite smislu nego se samo borite s problemima kada se oni pojave.


    Cilj.. ponekad se pitam.. zašto..?
    Cilj.. ponekad se pitam.. imam li ga..?
    Cilj.. ponekad se pitam.. treba li mi..?
    Cilj.. ponekad odogovaram.. zato, imam ga, treba mi..!
    I to je sve.. sve što mi treba.. zacrtam si cilj.. to mi daju neku snagu u novi dan..
    da ustanem.. jer..dan svejedno svane ustali mi ili ne..
    da krenem sa smješkom dalje kročiti ulicama..

    avatar

    22.10.2006. (19:58)    -   -   -   -  

  • ZK

    to me veseli.. ispunjava.
    a sada.. nedavno ostala sam bez putokaza...
    nemam cilja.. nestao je.. potopio.. ili možda pobjegao..
    tražim ga.. nema ga..
    pa to je jedan od razloga moje stanke...
    čudno je to.. beram meni.. ili sam ja čudna.. nema cilja.. kao da nema mene..
    nemam snage. a teško je "crtati".. graditi novi cilj... nije.. ali ipak jeste..

    avatar

    22.10.2006. (20:08)    -   -   -   -  

  • ZK

    Ugodnu večer.. moram učiti glazbeni..
    tek sada.. ah. a šta mogu..
    do pisanja..
    još nisam spremila materijal za komentirati...
    ali kada budem.. i kada bude vrijemena.. evo mene ponovno...
    Divne snove...
    I ugodan sutrašnji dan..
    PUNO POZDRAVA.. pusa.. :)

    avatar

    22.10.2006. (20:14)    -   -   -   -  

  • mugerica

    ja sam tvoj rođak kojeg ti voliš jako puno.....pouzdan sam ti prijatelj i
    ti ne možeš bez mene.....ali bez obzira na to ovaj tvoj blog je definitivno u banani...
    by tvoj pas.....volim te puno p.s.ne zaboravi me hranit...

    avatar

    12.02.2008. (17:52)    -   -   -   -  

  • ana

    hvala,puno si mi pogla:)

    avatar

    05.10.2008. (13:27)    -   -   -   -  

učitavam...