Komentari

lkradionice.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • punkrockgirl182

    heeeeeeeeeeeeeeeej,kreativko......ja prva!!!!!odmor,a?što svi moraju slijediti moj trend?cccc...haha......a ništa,čekam novu radionicu.......pozzz :))

    avatar

    14.10.2006. (23:07)    -   -   -   -  

  • luce

    a?! ni ne pomisljaj na to da ces nas ostavit bez radionica................ da se nisi usudila....... sala........ =o) .................. sam se ti odmori al onda ocekujemo kad se vratis nest fenomenalno.................. i nemoj zakazat............. ja vec sto godina cekam nest novo...... ovo sam sve vec isprobala i saD mi je dosadno........ a ti si kriva na neki nacin......... i uci........... trebat ce ti, trebat........... za zivot ........ (hehehehehehehehehehehe heehehehehehehehehehehehe)....... ae uzivaj............ i citam te............pozzzz

    avatar

    16.10.2006. (20:52)    -   -   -   -  

  • mrki rules

    sta jos uvijek te radionice

    avatar

    22.11.2006. (21:19)    -   -   -   -  

  • mrki rules

    nisi jos prestala te radionice isuse iskreno ja to mrzim!!!!!!!!

    avatar

    22.11.2006. (21:22)    -   -   -   -  

  • ,.˛,.¤˝°.,¤¨°Fallen angels,.˛,.¤˝°.,¤¨°

    hey kreativna javljaju ti se meja i kata sa svojim novim blogom svrati

    avatar

    26.11.2006. (17:19)    -   -   -   -  

  • ,.˛,.¤˝°.,¤¨°Fallen angels,.˛,.¤˝°.,¤¨°

    vakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!bok kata je !!!!!!!!!!!!

    avatar

    27.11.2006. (23:14)    -   -   -   -  

  • ,.˛,.¤˝°.,¤¨°Fallen angels,.˛,.¤˝°.,¤¨°

    de neslušaj mateja on je ............ma ništ blog ti je sssssssssssssuuuuuuuuuupppper!!!!

    avatar

    27.11.2006. (23:16)    -   -   -   -  

  • louda

    hajjjjj.evo mene napokon ovo je moj novi blog ja sam ti ona najfrendice kulja blog pa ces mene i moje stare prije puno bolje upoznat ostavi komentar

    avatar

    28.11.2006. (18:24)    -   -   -   -  

  • ,.˛,.¤˝°.,¤¨°Fallen angels,.˛,.¤˝°.,¤¨°

    misliš možda al šta ja znam za post pa vidiš da mije zadnji post kojin sam napisala
    da nemam inspiracije tak da.....................nemam je još uvijek

    avatar

    06.12.2006. (12:01)    -   -   -   -  

  • inka:)

    vaky super blog de više posjeti moj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozzzzzzzzzzzzzzzzzz
    vale

    avatar

    07.12.2006. (17:59)    -   -   -   -  

  • Zoka † Design

    Ovako, ispod svakog posta imas te lijestvice. to ti je permalink ili link do tog posta.

    jednostavno kliknes na to i pricekas da ti se otvori nova stranica, kopiraj URL (adresu). i napravis link do tog postal..

    avatar

    08.12.2006. (17:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...