Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Timea

    Lijepo, lijepo...ali kako da se ja smijem kad se netko dere i ljuti na mene... probala sam, al ispalo je grozno...samo su se još više razljutili.... :) Ugodan ostatak dana ti želim mila...

    avatar

    13.10.2006. (16:03)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    mmm, puno smijeha...pozdrav

    avatar

    13.10.2006. (18:19)    -   -   -   -  

  • pegica

    Hvala Ti na posjeti..........

    avatar

    13.10.2006. (21:06)    -   -   -   -  

  • eruditna

    ponekad je teško smijati se kad je duša tako tužna...

    avatar

    14.10.2006. (13:44)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Pa,dobro,biti nježan i sve što je potrebno da bi pokazali koliko nas neko ili nešto osjeća,mislim da to nije diskutabilno.Mene rastužuje činjenica da primjećujem sve više grubosti oko sebe.A grubost i nježnost neidu zajedno.Jel tako!

    avatar

    14.10.2006. (17:10)    -   -   -   -  

  • ljubica

    pokušala sam i - djeluje..to je recept za sreću..pozdrav !!

    avatar

    14.10.2006. (17:30)    -   -   -   -  

  • BW

    @Magična noć...pa kad će se više vratiti Sandra ti ne odustaješ od ne pisanja dok se ne vrati...to da grubost i nježnost ne idu zajedno to si u pravu.pozdrav tebi.

    avatar

    14.10.2006. (18:24)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    Bruno Ferrero, obozavam ga...., samo Bog zna koliko puta sam ga iscitala do sada....njega i Gibrana....neke stvari znam i napamet, koliko sam se unijela u njih...ugodan ti ostatak dana zelim...

    avatar

    14.10.2006. (18:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...