Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • Kada

    to je tužno...Zakon blog, vidi i moj

    avatar

    12.10.2006. (12:11)    -   -   -   -  

  • Ovo je moja luka ...

    grozno.. znam par cura koje trpe i šamare i ponižavanje.. ali "on nju voli".. strašno..

    avatar

    12.10.2006. (12:21)    -   -   -   -  

  • KOKI

    budući sam jedina žena u firmi i ja se svakodnevno suočavam s diskriminacijom..ali joj se jako glasno suprostavljam..jer i ja SVOJEG KONJA za utrku imam...:)

    avatar

    12.10.2006. (13:08)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    ebote mala kak ti sipaš podatke,,sad se mislim ak si odala državnu tajnu...no poražavajuće je,,ovdje na selu je toga manje,rijetko se čuje a ako se i dogodi kod nas se to riješi protu mjerom-dođu njena braća i nasilnika pretuku,no mislim da je na selu najveći teror na principu da se ženi (a na selu malo koja zarađuje) uskrati novac-neznam ali ja mislim da i to spada u tu kategoriju-što se mene tiče,evo recimo i ja sam teroriziran jer mi sva plata kod žene a ja dobijem samo za koktu,novine,cigare i pirošku,,no rekao sam sto puta-ak ikad puknem dotle da na ženu dignem ruku,odmah se kačim na lipu

    avatar

    12.10.2006. (14:22)    -   -   -   -  

  • XIII

    Ne nije zaslužila, ali je nažalost sama odabrala.Žalosno ,ali istinito, ali žena će se vratiti takvome dečku, da supruga ne spominjemo, a to statistike ne pokazuju.
    Ima ona teorija alfa mužjaka, koji više privlači žene, ali takvi su kao u životinjskom svijetu i agresivniji i misle da je svijet njihov.Ipak priznaj, koliko puta su takve odbile nekoga normalnog i prosječnog po izgledu, kada im je sa druge strane bio izbor zgodnog frajera.
    Pa ja danas od nekih svojih frendica(pazi to su cure u kasnim dvadesetim i ranim tridesetim), čujem prvo "kako je sladak", a kad im skomentiram(ako čovjeka poznajem) da je kreten, to više nije bitno.Morate se i više u svojem izboru odmaknuti od životinjskih kriterija(vanjština, glasnoća...), pa će vam se i rijeđe događati da naletite na životinje od muškaraca.Priznaj da nije tako?!

    avatar

    12.10.2006. (15:11)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ XIII ova tvoja rečenica - sama je odabrala nije puno drugačija od one - sigurano je zaslužila, zapravo dođe na isto. To je upravo to o čemu ja govorim. Žena izabire partnera, ne izabere biti zlostavljana. Ako netko trpi nečija sranja i oprašta mu, to onom drugom još uvijek ne daje za pravo da tu situaciju koristi. Osim toga varaš se da su izabrale još po jednom, možda nama sa strane to tako izgleda, ali te žene često misle da nemaju izbora. Meni je to možda jednako neshvatljivo kao i tebi, ali to nam ne daje za pravo da ih osuđujemo jer nismo u njihovoj koži. Istina je da zlostavljane žene najčešće ostaju sa zlostavljačem. A znaš li zašto? Zato što nemaju kamo, zato što često imaju i djecu na grbači, a ekonomski su ovisne, zato što na kraju krajeva i same misle da su to zaslužile i da je normalno da te muž maltretira. Zato što ih cijeli život uče i cijeli život im, na razne načine stavljaju do znanja da su manje vrijedne i da budu kuš, kroz odgoj, kroz odnos bliže i dalje okoline prema njima. A kad tako nešto imaš oko sebe cijeli život, počneš i sam vjerovati u to. Upravo ova reakcija javnosti o kojoj sam ja na kraju rekla govori sve. Da to nije tako, da je općenito drugačiji odnos prema ženama, puno manje bi bilo zlostavljanih žena, ovako i one same misle da su zaslužile, da je to normalno i društveno prihvatljivo (jer na kraju krajeva očito i je) i onda šute, trpe i u samoći ližu svoje rane negdje u kutu jer još na kraju one ispadnu te koje nisu normalne i te koje bi se trebale sramiti, a sve zbog klime koja vlada u ovom našem naoko demokratskom i europski orjentiranom društvu. I na kraju još jednom ponavljam, nije toliko jeziva sama činjenica da se to događa jer toga ima svugdje (na žalost), nego je u našem slučaju jeziv način na koji se reagira na ovu pojavu, i način na koji je doživljava velika većina običnih ljudi.

    avatar

    12.10.2006. (17:54)    -   -   -   -  

  • neni_iz_bajke

    Diskriminacija žena dešava se, na žalost, sada i ovdje i to na jako puno načina. Fizičko zlostavljanje u bilo kojem obliku najbrutalniji je i najružniji način, a komentar XII samo je odraz stanja svijesti i razmišljanja znatnog dijela "prosvijećenih" i "osvještenih" na ovim prostorima. Ali, fizičko je zlostavljanje tek vrh ledenog brijega u moru neravnopravnih uvjeta u kojima žene danas žive i rade. Ne želim ni na koji način umanjiti strahote žena koje su mu izložene, ali postoji i mnogo žena koje imaju sreću da ne trpe fizički, ali su ipak u nepovoljnijem položaju od muškaraca. Svi znamo da su u prosjeku žene manje plaćene za obavljanje istih poslova od muškaraca. Isto tako znamo da je ženi mnogo teže ostvariti svoje poslovne ambicije, bez obzira na znanje, volju i želju, da puno teže napreduju u poslu iako su nerijetko sposobnije od muškaraca.
    Uh, baš sam se zapalila. Ima toga još, ali ne želim korisiti tvoj prostor za svoje lamentacije i sipanje gorčine. Red je da to učinim na svom prostoru, zar ne? Sorry na duljini komentara.

    avatar

    12.10.2006. (19:32)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ NENI nemoj se ispričavati volim kad nekoga potakne moje razmišljanje, uostalom to mi je i bio cilj. Sve ovo što si navela apsolutno se slažem s tobom, kompleksna je ovo tema, jako kompleksna. Kako sam navela gore i sama se susrećem svakodnevno s tim "problemom" da sam žensko. Teško je u jednom postu napisati sve, o tome bi se dale pisati doktorske disertacije, zato sam se odlučila na ovaj krajnji oblik, a to je kako si i sama rekla samo vrh ledene sante, općenito odnos prema ženama u našem društvu je doveo do toga, da žene imaju bolji položaj automatski bi se smanjio broj zlostavljanih. Dakle, ne samo represija nego i odgoj.

    avatar

    12.10.2006. (21:57)    -   -   -   -  

  • XIII

    Cure, kao prvo, nisam rekao, sama je odabrala, nego "na žalost,sama je odabrala".
    Drugo, nisam "prosvijećen" nego realan.
    Treće, između ostalog, ja sam onaj koji je iako stručniji od drugih, bio u podređenom položaju, jer su babe vladale i bitnije mi je šefici bilo da ima s kime tračati, nego tko joj šljaka za 5 ljudi.Četvrto, i moja majka je bila maltretirana kao i ja,povremeno, ali ipak maltretirana, od strane mojeg oca,tako da znam iz prve ruke o nekim stvarima, a ne iz statistike.To što žene same misle da nešto zaslužuju, ili da ništa bolje neće naći, to ih ne opravdava pred njima samima.Ja niti ne tražim opravdanje, samo sa strane pokušavam objektivno sagledati.I na kraju krajeva, nema opravdanja za maltretiranje.Međutim, ja ne mogu utjecati na odgoj tih ljudi i njihove živote.Znam jedino, ako se ikada oženim da moja žena i djeca neće proživljavati što sam ja proživio, jer ako bude ikakve naznake da sam takav kakav ne bi smio nitko biti, onda je bolje ostati neoženjen i ne upropaštavati nečiji tuđi život.

    avatar

    12.10.2006. (21:59)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Problem je u tome što muškarci nemaju pojma kako žene funkcioniraju, a ni ne trude se da nauce. Muškarci u velikoj vecini ne razumiju žene i kada im nešto nije pravo, onda ne rješavaju to razgovorom, nego to "rješavaju" agresijom. Meni je jako žao žena po trgovinama, koje kada rade ne smiju ni otici na wc, ne smiju ni sjesti, moraju do besvijseti preslagivati jedne te iste majice, da slucajno ne bi bile bez posla, a placa je tako mala...Treablo bi vlasnike trgovine natjerati tjedan dana na takav tretman, pa bi onda vidjeli!

    avatar

    12.10.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ XIII žao mi je ako si se osjetio napadnutim. Ja sam samo htjela reći koliko je opasan takav stav. Ja ne kažem da su sve žene apriori dobre i da nema muškaraca koji su diskriminirani, ali je to ipak manjina i nije razlog da se ne borimo svi skupa za jednaka prava žena i muškaraca, a protiv bilo kakve diskriminacije samo po tome što si nešto što ti je odredio jedan kromosom. Dok se to ne osvijesti u glavama ljudi ne će nam biti bolje, svima skupa. U pravu si da ti ne možeš utjecati na živote i odgoj TIH ljudi, ali možeš na svoj i na svoju eventualnu djecu jednoga dana, a to je upravo ono što su moje skromne namjere. Postoji ona zlatna - misli globalno djeluj lokalno. Ako svatko od nas krene od sebe samoga već smo pokrenuli planine, nažalost ponekad je i to puno tražiti.

    avatar

    12.10.2006. (23:01)    -   -   -   -  

  • XIII

    Nisam se osjetio napadnutim, samo možda krivo shvaćenim.Taj problem postoji i strašan je, ali te razne ženske udruge,ovako sa strane gledano, ne rade dobro.Prekasno je kada si dio statistike.Treba osvještavati ljude, a to nećeš napraviti kada organiziraš neku konferenciju nakon nekog strašnog događaja.Svojevremeno je ona Ljilja Vokić izjavila da je ona odgojena da ne sjedi dok muškarac ne sjedne, e takve žene bi trebale te udruge napasti, jer vam rade veliku štetu, a ta žena je ravnateljica jedne gimnazije.Pa kako že ona utjecati na odgoj djece?I samo još nešto, žalosno ali istinito, u saboru je sve puno primitivaca koji su odgojeni u stilu da je žena tu da kuha,pere,djecu čuva..., a oni bi trebali kao nešto promijeniti.Budimo ozbiljni, hoće li čovjek iči protiv svojeg odgoja, koji mu je tradicijski i generacijski utuvljen u glavu?

    avatar

    13.10.2006. (06:43)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    nisu mi jasni bilo kakvi oblici nasilja ili diskriminacije po bilo kojoj osnovi. kakav to moron moraš biti, kakav odgoj, kakvo okruženje...

    avatar

    13.10.2006. (08:08)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ XIII apsolutno se slažem s tobom, zato sam i napisala ovaj post, iako ljudi radije čitaju manje mučne teme. Ne možemo mijenjati one stare prdonje kojima je nešto već utuvljeno u glavu, ali možemo utjecati na svijet koji dolazi da bude drugačiji, ti na ljude oko sebe, ja na ljude oko sebe i tako to ide. Fizičko nasilje je krajnji oblik, ali najupečatljivi zato sam ga izložila, i sama se kao žena svakodnevno, na svakom koraku, susrećem sa raznim puno perfidnijim i manje uočljivim načinima diskriminacije zbog toga što jesam, a te male svakodnevne sitne stvari i dovode do toga da se stvori pozitivno ozračje za toleranciju nasilja. Ipak je ovo presložena tema za obuhvatiti sve njezine aspekte u jednom postu. Slažem se s tobom i što se tiče ženskih udruga, mislim da se ne baziraju na ključne probleme, nego samo na one koji su najviše medijski eksponirani, a to je površan pristup, ali to je njihov problem. Ni meni statistika nije previše draga, pogotovo kad se radi o ljudskim životima, ono što sam htjela postići iznoseći rezultate ovoga istraživanja je privući pozornost, jer na kraju krajeva istraživanja i statistički pokazatelji tome i služe. Kad ljudima nešto staviš crno na bijelo lakše im je to procesuirati, pa ako to pomogne da netko osvijesti postojanje problema, cilj je postignut.

    avatar

    13.10.2006. (08:39)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Vrlo ozbiljna tema. Rasprava u komentarima daleko je od ravnodušja koje vlada u društvu. A to i tebe, vidim, najviše smeta. Letargija, pomirenost, nepoduzimanje... Unatrag par godina, zakonodavstvo je, glede položaja žene u društvu, pokrenuto s mrtve točke, no što reći kad je većina sudaca zastarjelih nazora... Svijest ljudi se sporo mijenja, a do tada će (nažalost) stradati još mnoge žene. I djeca... I, da ne zaboravim, sretne li mene, dio sam onog pozitivnog postotka.

    avatar

    13.10.2006. (11:03)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    znaš kaj, sad već ima i sigurna kuća za zlostavljane muškarcem, nebi vjerovala, ali istina!

    avatar

    13.10.2006. (11:27)    -   -   -   -  

  • nadrifilozof

    OK, cjenim , al ne ulazim u raspravu zato ke neznam činjenice, a medijima se ne zanosim! Nego reci mi - di se ti svaki dan susrečeš s tim? A?

    avatar

    13.10.2006. (12:30)    -   -   -   -  

  • mima

    osim tog što žene nemaju izbora kuda otići i od čega živjeti, mislim da je gori psihički dio problema-žene godinama žive uz zlostavljanje i trebalo bi im ponuditi i popriličnu psihološku pomoć da se izvuku iz tog začaranog kruga u kojem se nalaze. Ljudi ne razumiju kako je to živjeti godinama sa zlostavljačem i kakav to utjecaj ima na ljudsku psihu, i jako je teško spasiti se od nekog tko se fiksira na žrtvu-pa pogledaj samo koliko je primjera gdje se žena odvažila na to da se makne od zlostavljača, gdje ga je uredno prijavila policiji i zakonu koji su skoro pa ništa poduzeli, da bi ju nakraju taj isti prijavljeni zlostavljač ubio. Dok se ne promijene zakoni koji su preblagi prema obiteljskom nasilju ne vidim da bi se za jadne žene moglo išta promijeniti.
    Ti ovdje pričaš o problemu fizičkog nasilja, koje je uvijek vrlo jasno vidljivo, a što je tek s problemom psihičkog nasilja koje je još raširenije??
    Da te glava zaboli:(

    avatar

    13.10.2006. (13:15)    -   -   -   -  

  • Plava Zvjezdica

    A to je jasno ko dan! Možda je bolje, dobro je, bolje je, ali daleko od dobroga, svaki dan na svakom koraku se to jasno vidi i čuje! Meni odjekuje! U svim kriterijama koje se uzimaju u svim aspektima života smo diskriminizirane!

    avatar

    13.10.2006. (13:24)    -   -   -   -  

  • Pinkeye

    reakcija javnosti na obiteljsko nasilje najcesce jest tipa 'ona je zasluzila', ali drzava tome jako pridonosi, sjeti se samo nedavnih zatvorskih kazni za ubojstvo partnera, 1:8. zar je zivot mskarca toliko vrijedniji od zivota zene?

    avatar

    13.10.2006. (14:06)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    Je a kaj reć kad smo se jednom ja i zakonita zakačili pa vika pa deranje pa ja nju za nos lagano a ona mene klompom po nozi, pače kosti? Jel sam ja nju zlostavljal il ona mene, i dal to opće spada u zlostavljanje?

    avatar

    13.10.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    evo ja znam za jednu takvu situaciju, čak sam pomagao sestri svog prijatelja da pobjegne od muža, našli smo joj drugi stan, prijavili ga policiji, on završio u zatvoru i... na kraju mu se opet vratila?!?!? e meni to nije jasno; imala je izbor, pa koji je onda tu problem - ONA

    avatar

    13.10.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Ma bljak (ovo je moja reakcija na onu zadnju famoznu recenicu).

    avatar

    13.10.2006. (15:10)    -   -   -   -  

  • Kljun

    nas ovdje žene maltretiraju i već bi davno napravio autonomnu mušku kuću ali me frka da ne postane okupljalište "utovaroprimaca u drugu klasu". Zato bolje ništa. Šta mi je istrpiti par šamara od žene, ljubavnice, šefice... pih. Pa nisam ja mačji kašalj

    avatar

    13.10.2006. (15:52)    -   -   -   -  

  • Athena Air

    Jasno, ženu treba kaznit. Ako ne znaš ti zašto, zna ona. Oh... Tješi me jedino činjenica da se kod nas barem otvoreno govori o tome, to je dobar početak nekakvih pomaka...

    avatar

    13.10.2006. (20:14)    -   -   -   -  

učitavam...