Komentari

hal.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Bigi

    Ježi ga, nisam gledala ni sabor ni utakmicu. Al sam zato vidila vatromet :D

    avatar

    12.10.2006. (01:44)    -   -   -   -  

  • Jana

    I ja sam gledala tekmu :) Spadam u one koji gledaju samo ovakve najvažnije i baš mi je bilo drago i zbog igre, i zbog rezultata, a bome i zbog navijača!

    avatar

    12.10.2006. (11:15)    -   -   -   -  

  • NumberTwo

    Utakmica, kao i igrači te izbornik su nešto zbog čega možemo biti ponosni.
    S druge strane,
    Sabor, kao i zastupnici te predsjednik sabora su nešto zbog čega nemožemo biti ponosni.

    Barem moje misljenje :)

    avatar

    12.10.2006. (11:31)    -   -   -   -  

  • reginaelena

    Slavena Bilića bih rado vidjela bez trenereke u neposrednoj blizini...o fudbalu ne znam ništa niti me zanima, ali bih kapitulirala pred "hrvatskim nogometnim izbornikom"....kissssssss

    avatar

    12.10.2006. (20:16)    -   -   -   -  

  • Bleferica

    Bok, Hal! REgistrirala sam se za tvoj Mini Favs, međutim, iako mi javlja poruku..

    Vaš Mini Poll i Mini Favs servisi su uspješno kreirani. Provjerite Vaš poštanski sandučić (MOJMAIL@blabla.com).


    .. ja još nisam ništa dobila na mail. Može pomoć? Hvala i pozdrav!

    avatar

    14.10.2006. (12:41)    -   -   -   -  

  • :::Kiksi::::

    ej kako da napravim link za mail?

    avatar

    29.10.2006. (06:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...