Komentari

pletenje.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Skitam se i kenjam

    malo klikćem po fresh blogovima i ovo je jedan od jačih...prebolesno :)) pozdrav

    avatar

    11.10.2006. (10:21)    -   -   -   -  

  • trill

    Đaba kante...oprosti, ali morala sam se nasmijati tvojem gaženju na metu :))

    avatar

    11.10.2006. (10:54)    -   -   -   -  

  • Tedica

    Super izgledaju carape. Mami ce se sigurno svidjeti. Hvala ti na savjetima puno!

    avatar

    11.10.2006. (14:21)    -   -   -   -  

  • mish misho

    Joj, ja se nekako uvijek osjecam prozvanom kad se ljudi zale kako su ugazili u pseci izmet....Eto, oprosti u ime svih pasa cije gazde nece pustit psa da se isprazne na za te radnje predvidjenim mjestima....Eto. Moja Phoebe se pokakila tri puta na pogreshno mjesto. Dva puta sam pocistila za njom, a taj treci put - bila diareja... :D I sva tri puta sam bila JA kriva. Carape su super. Ja nisam u zivotu to probala plest. U zadnje vrijeme radim kape i rukavice, pa sam se vec navikla na 5 igala. Bash cu probat!

    avatar

    11.10.2006. (14:46)    -   -   -   -  

  • Skitam se i kenjam

    kompliment.!!!!!

    avatar

    11.10.2006. (14:56)    -   -   -   -  

  • gocce

    Super su čarape, meni je uvijek problem napraviti identične, vidjela sam negdje jako zgodno da se pletu obje čarape odjednom i to na okruglim iglama . Pokušat ću pronaći sliku.

    avatar

    11.10.2006. (16:20)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Malo kome će to poslužiti, dok se konačno ne počne kažnjavati...pozdrav draga Jano...

    avatar

    11.10.2006. (17:53)    -   -   -   -  

  • ledenaicy

    E pa baš imaš sreće...Murphy je ipak nešto znao:))))

    avatar

    11.10.2006. (23:11)    -   -   -   -  

  • Sandra

    Krasno! Boja je tako božična!

    avatar

    12.10.2006. (00:57)    -   -   -   -  

  • nymphea

    aha, aha evo ti sad kad prčkaš... to se i meni dogodilo barem tri puta do sad :-D tako da točno znam kako se osjećaš! ja jedva čekam da smisle neke kompove koji će imati usb na koji ću ja moći prištekati svoj mozak, a program će odmah znati što i gdje treba učiniti. eto... dok to ne smisle, ja se držim gotovih predložaka :-D

    avatar

    12.10.2006. (13:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...