Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Kljun

    Navodno postoje pelene za konje. Konjske.

    avatar

    10.10.2006. (22:43)    -   -   -   -  

  • KOKI

    kad te ptica posere kažu da to znači da ćeš se obogatiti..hm...možda kad staneš u konjsko govno postaneš multimilijarderka!...:):):):):)

    avatar

    11.10.2006. (07:59)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Ja se bojim konja.

    avatar

    11.10.2006. (08:21)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    vidiš mala,ja te shvatam,no evo radostan kličem-živio napredak-ebiga ja sam cijeli život na selu a poznato je da je prije selo bilo puno konja,bio sam mlađi i nekako sam uspijevao preskočiti te gromade a bogme i pluća su mi oskrnavita ne od cigara neg od smrada---sad sam malo ostario i nebi bilo fer da zadnje atome snage trošim i dalje na skakanje-i dođe napredak-odoše i konji u grad na jahanje jer na selu više netrebaju-i dabogda se više na selo ni ne vratili-usput imamo mi konja,no onih na četiri noge nevidjeh u okrugu od 5 sela,no ni konji nisu krivi što završiše u metropoli,jadnici su samo otišli za bogatunima

    avatar

    11.10.2006. (08:25)    -   -   -   -  

  • Ovo je moja luka ...

    znam ja ljude koji ga, jel, "zaseru" više od konja. to su dakle konji sa trčkalicom?

    avatar

    11.10.2006. (09:02)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    ja ne mogu vjerovati da si i ti pokleknula pred govancem ;)

    avatar

    11.10.2006. (09:24)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    a kaj je najbolje konji su najčišće životinje......................i tak veliš kajzerica je čajnatovn...hahaha

    avatar

    11.10.2006. (09:32)    -   -   -   -  

  • nadrifilozof

    Drek je konzistentni sukus bitka! A da zna smrdit - istina! Al kaj sad? Kaj bi ja sad trebo!? Nego, inače dok kenjam mi ne smrdi, osim nekad - kad je fest! A i skužio sam da kad prdiš, a kad ti je debelo crjevo prazno, onda ne smrdi tolko, al kad se metan nutra safta u dreku onda to zna bit porazno za sva biča u okolici. Inače, najjači prdec sam ispalio nakon jaja na špeku s salatom od povrtnice i graha uz pol galona mladog vina - ono koje nije ni mošt ni vino! Naš kaj, naš kaj...!?? To je tak smrdelo da me, al doslovno, zapeklo za nos, a šupak (alias anus, čmar) sam si moro namakat u mlakoj vodici i mazat s bekutanom! Bilo je fakat fest grdo! Inače, najjače udare pamtim od staroga - koji izgleda ima konkretniju crijevnu mukrofloru, a i koji ga udara svakodnevno (oko 2 u noći uvjek ide na zahod i usput se sprdi, lijep prikaz za seoski turizam), ali neprikosnoveno je znala prdit moja uginula rotvajlerica - onak, nečujan i podao, takozvani tihač! Samo bi se čulo lagano "haaa" ako bi prislonio glavu taman kod njenog čmara, što sam rjetko radijo! Eto, a kaj se dreka baš tiče - svejedno mi je, mogu i jest a da je drek na stolu, nisam fest gadljif.

    avatar

    11.10.2006. (12:05)    -   -   -   -  

  • mima

    nej se ljutit na onog koji je govno razmazao po cijelom mostu-zamisli samo kako je njemu jadnom!!!
    dovoljno je grozno čistit komadić psećeg govanca s cipele, a zamisli samo strahote u čišćenju cijele cipele od giga-govna!!!

    avatar

    11.10.2006. (13:09)    -   -   -   -  

  • neno u sredini

    ČUJ , KAD SU TAK BOGATI MOGLI BI NABAVITI KONJU PELENE , DA NE SERE PO ZELENOM MOSTU .ILI DA UPOSLE KINEZE DA TRČKARAJU ZA NJIMA I ČISTE KAD GOD SE KOJI OD KONJIĆA ZASERE .a kaj se tiče chinatowna-fakat ih ima,kaj je je .u svakoj kući ti je dučan.pa kak oni kaj prodaju?

    avatar

    11.10.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • Jedete li haringe?

    doci ces ti na svoje, koliko cujem za koju godinu se hipodrom seli odatle, pa udahni duboko i izdrzi jos malo;)

    avatar

    11.10.2006. (19:24)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Ja se nebum s tobom prepiral, ali konji su najhumanije životinje.O tome poslije čevapa...pusa...

    avatar

    11.10.2006. (23:52)    -   -   -   -  

  • Slatka Žvakica

    Čuj, možda se razvlači danima, ali bar ne smrdi okoliko koliko smrdi pseće ili ljudsko!

    avatar

    14.10.2006. (09:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...