Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • twiggy ramirez

    ?? NE. NISAM JA TO PRIČALA TEBI I DUNJI. VJEROJATNO SI NA NEŠTO KRIVO MISLIO JER OTKAKO SE OVO DOGODILO O ČEMU SAM PISALA U PJESMI NISAM SE SA VAMA VIDJELA.

    OPET JA JEBOTE SA CAPS LOCKOM..
    nije ovak skupo al ak svaki mjesec mjenjaš..onda ipak se može reći da je.
    meni su puno ljepše naočale od običnih leća, tj.da m itrebaju bez beda bi ih nosila!!
    a što se leća tiče nosila bih ove kao "ukras" tj.modni dodatak..sviđaju m ise od ovih:
    ova sa X-om najviiiiišeeee predivna je!! amogu proći tj.osim te sa X-om nosila bih ovu zmijsku mačju što li zelenu sa okomitom zjenicom, i ovu zelenu sa vodoravnom zjenicom...ostale su m iisto super no ne bi ih nikad nosila.
    od tih koje ne bi nosila najviše mi se sviđa ova sa hipnotičkim crno bijelim krugovima!
    opet sam u besparici (mogli bi se starci udostojit da mi jednom daju para da si napokon kupim bon od 100 al ajd) tak da ti nisam onda odgovorila ako se nevaram..bil onam je fora u subotu malo smo se zbog idiota s neumjesnim komentarima bojali da se neko ne zaleti i ispizdi marka, ali je poslje bilo sve ok. samo su bile neke drame tako da sam ja bila u kurcu i propala mi cjela večer. ma uglavnom...
    čujemo se, uživaj!!!

    avatar

    10.10.2006. (13:55)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    eh budale sad skontah nazive dakle najljepša mi je knockout, reptile i alien. I TE BI NOSILA OHOHO!!!
    a supika su i ove Black Wolf i Black spiral. odvratna mi je ova blood red t.,super izgleda ali bojala bih se ikoga tko ju nosi zbog onog sna sa marijom..imal je takve oči samo cjele crvene uf uf horor.. a ove tri su mi stavrno preeeeružne fuj:
    kangaroo..mislim od svih životinja ko bi htio u oku imat klokana..koma
    ovaj materijalistički nastrojen patetika živa dollar
    a i zebra mi je neukusna..ostalo sve za 5!!

    avatar

    10.10.2006. (13:58)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    neznam kaj sam ja to tak stravicno napisala da sam zaslužila toliko sarkastičnih "sorry" ... al ajd! ma ćilibajzeru jedan ;)

    avatar

    10.10.2006. (19:39)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    šta da ti ja kažem na ovaj post i na određene komentare i djelove komentara! ma ne znam, ugl. drago mi je da si dobio leće jer si sad sretan, a još mi je draže što sad napokon dobro vidiš i ne škiljiš ko baba od sedamdeset i osam godina...pusa

    avatar

    10.10.2006. (23:19)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    ok sad mi fakat nije jasno vidim i dunja vjerojatno cilja na moj komentar..sori ak sam nešto krivo rekla??? nije mi to bila namjera. napiši mi koji dio ste vi to tako nekako shvatili pa da razjasnim jer mislim da je došlo do nesporazuma ili something. nemoj mi tu sori sori nego reci izravno na što misliš?? jer mi majke mi nije jasno. ako se odnosi na ovo što sam govorila za leće sori faco samo iznjeh svoje gađenje prema određenima..sori ako te to uvrijedilo na koji način (???!?)...a ako se odnosi na ovo kaj napisah da nisam to pričala tebi i dunji isto ne vidim u čem je problem i šta ste oboje tako reagirali? ti si rekao da u pjesmi koju sam objavila misliš da znaš o čemu se radi pa samo prokomentirah kako si možda mislio na nešto drugo, jer se to o čemu sam ja pisala dogodilo sad prije par dana. vjerojatno da, znaš o kome se radi i otprilike tu priču od prije, no točno ovaj događaj o kojemu sam pisala u ovoj pjesmi ne možeš znati jer s vama nisam pričala o tome, tj.nismo se otad ni vidjeli. i ništa drugo nisam time mislila. sori ako ste vi nešto sebi u negativnom kontextu skontali ili something..zbilja mi recite ako je u tom stvar. možda sam se krivo izrazila, ako da..my bad.

    avatar

    11.10.2006. (00:00)    -   -   -   -  

  • incubus_ka iliti incalius

    e baš sam s klarom pričao o lećama...ehe ošli se raspitivati...klara bi uzela neke ljubičaste te su oko 300 kn... ja sam u biti htjeo cat eye...al su mi sam bolje ove reptile kad sam vidio... ja tream nosit isto naočale... imam ih al ih naravno ne nosim jedino ak me ono stvarno boli glava il ak čitam neku opsežniju knjigu ...aj pozdrav

    avatar

    11.10.2006. (17:02)    -   -   -   -  

  • KoRn Fan Site

    E ja sam vidio jednog lika s lecama i onak na njima nacrtane nekakve munje i moram priznat da sam se scimo kad sam ga vidio ali onda sam skuzio o cemu je rijec pa ono.Meni je to isto fora, ja bi cimo ekipu s time
    Pozdrav

    avatar

    11.10.2006. (18:53)    -   -   -   -  

  • †R.i.P.†

    bravo za leće....
    promjenila sam adresu...
    pozdran...

    avatar

    12.10.2006. (14:28)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ljubavi šaljem ti veeeeeeeeeliku pusu

    avatar

    12.10.2006. (22:38)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ljubavi šaljem ti veeeeeeeeeliku pusu

    avatar

    12.10.2006. (22:48)    -   -   -   -  

  • M.I.M.E.

    ej rogy, bukče je, kako se pare ribe???ja nikad ne bi mogla stavit leće, ne mogu podnjet ništ blizu očiju, jedva stavim maskare, a ka bi tek leće? i tak jelda, al nemam baš ništ protiv leća, i ljudi koji ih nose,, i tak... vidim ose u pon.... kisss...veeli se.....

    avatar

    13.10.2006. (14:29)    -   -   -   -  

  • [BuRn]


    Eo ljubavi, tražio si manji! pusa

    avatar

    15.10.2006. (18:18)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    hola ej pa sori znaš ti da sam ja senilna i da me moraš ugnjavit kad nešt želiš hehe..tak da ću se potrudit snimiti ti taj cd ali reci jel još kaj treba staviti..jel mi glupo pržit cd s 5 pjesama... il da si ja uzmem slobodu pa nadodam još svakaj..e da htdjedoh pitat tebe i dunju za ovaj vikend da se fidimo ali eto dolazili nam ovi iz zagreba tak da ono!!!
    uživaj c ya

    avatar

    15.10.2006. (23:31)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    ej hellas stari!

    evo, kao prvo sorry što me nije bilo tak dugo tj da nisam komentarisala...ma sva sam neka rastresena, zbljuf, više ni ne znam di mi je glava...iako bubam u nju sve što nađem :P

    ma u biti. leće su ti baš fancy ;)
    e da, na koncertu sam vidla nekog bolesnog lika koji je imao onakve leće ko što su tam na slici (druge po redu, white out il tak nešt)... ma e, na šta je taj ličio, još mu cijela faca našminkana onak blackerski... i onda se mene plaše ljudi na ulici, pa što onda rade kad ugledaju to stvorenjce? koma... u biti, budem ja još mljela o tome :P

    evo, nadams e da je barem kod vas tj kod tebe (a vi ste mi ionak več "u paketu"), i ne znam, to bi bilo to....

    sad se odo zavuč pod nešto u stilu deke, jerbo starci štede na grijanju... brrrrrrrrrrr

    vozdra i xoxo

    avatar

    16.10.2006. (17:38)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    prejebene su ove leće bojama...jebote sha sve ima...ae

    avatar

    16.10.2006. (22:40)    -   -   -   -  

  • death

    e ove lece su stvarno super,a osobito mi se svidjaju:white,cat eye,devil i red spiral!inace ja ne nosim naocale niti imam problema sa vidom,ali mislim da su naocale sasvim o.k.

    avatar

    17.10.2006. (17:45)    -   -   -   -  

  • ¤ Judy ¤

    uf ti ...ti...ti RUZNOLEĆONOSNI STVORE...MOJE LEĆE NISU RUZNE NEG SU TVOJE RUZNE!!!!!MOJE LEĆE SU PRESAVRŠENE I NAJNAJ NAAAAAAAAAJBOLJE I NAJ NAJ NAAAAAAJ SVE OSTALO...I PREKUL!!!!!!
    hihihihiihihihihii
    ja bi LJUBIČASTE ili JAAAAAKO ZELENE :):):):):):):)

    avatar

    18.10.2006. (19:52)    -   -   -   -  

  • ¤ Judy ¤

    I DA...NE ZNAM ...NAMA JE TAK PROF REKLA....AAAAAAAAAAAAAA
    AAAAAAAAAAAAAA
    NE ZBUNJUJ ME
    WEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    al ok..neću pušit ni ovak ni onak ;)
    e ddaaaa...opsjednuta sam drkanjem!!sve ljude ispitujem o drkanju!!! hiihihihihihi
    stalno u skoli...BAREM NAM JE ZANIMLJIVO....!!!!!!!!!!!!! OI OI KLLALALALLALALALALA
    achu...
    ćijaaaaaoooooooooooo

    avatar

    18.10.2006. (19:58)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    hej,sorry kaj ne odgovorih na poruku,nemam para na mobu...mislim i ja na tebe,bez brige =D
    nema nista novo,mogli bi se mi i vidit,sta ne?
    nisam procitala cijeli post jer sam u zurbi,moram se spremit za skoli,al hocu ,a ovo sto vidjeh mi je bas zanimljivo jer si ja namjeravam kupit ljubicaste lace,al ozbiljno i kostaju 300kn...fora su mi ove na kraju,al su mi malo preupadliva,a ja sam fina cura zaboga ;)
    drago mi je sto si zadovoljan konacno svojim vidom...pusssssssssssssa!

    avatar

    19.10.2006. (11:28)    -   -   -   -  

  • ¤ Judy ¤

    drkanjeeee

    avatar

    19.10.2006. (12:47)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    evo procitah ga u cjelosti =)
    da,namjeravah si kupit te za mjesecnu izmjenu,nisam znala da dodu 3 para,woo-hooo!!!
    jel to uvijek dodu 3 para ili se neke prodaju samo na jedan par?JAVI!
    mislila sam da ova tekucina dode uz lece,wtf...a kukam tu oko tekucine od 80ak kn,zamisli da si idem kupit taj aparatic za ciscenje,pih...
    ne spominji mi nadu u mene za gitaru,odma bi se mogla izbedirat =/
    aj uzivaj mi!

    avatar

    20.10.2006. (00:04)    -   -   -   -  

  • ¤ Judy ¤

    ne nisam drkala...ne da mii se a i nemam potrebu za tim... :D:D ZA RAZLIKU OD NEKIH hahahahhaha
    meni danas CRKLE BATERIJE za aparat za ciscenje ::(((((((((((((((:((((((((( faaaak a faaaaak...
    A TI IMAS RUZNU TEKUĆINU!!!!!
    HAHAHAHAH
    RUŽNA TEKUĆINAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA IMAM BOLJUUUUUUUUUU!!!!!!
    heh da... bumo se upoznaLI ;)
    ruzna tekućino!!!!!!

    avatar

    20.10.2006. (10:58)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    ne znam kak se pravi slika,to mi je kiki napravio,pitaj njega...hvala na informacijama

    avatar

    20.10.2006. (13:03)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    oj oj pa bitcharo jedna ni nejavljaš mi kako je prošo referat jesam barem trunku pomogla??
    ah ah nezahvalnik jedan...đava ga odnia di ovaj današnji svijet odlazi...;)

    avatar

    20.10.2006. (14:01)    -   -   -   -  

  • death

    ma,uopce tvoj komentar nisam protumacila tako da mislim da samo mislis na sebem.Potpuno sam te shvatila!I apsolutno tim komentarom nisi meni ostavio dojam da si neki sebicnjak koji misli samo na sebe,vec si mi puno pomogao tim svojim komentarom.Ja uistinu cijenim kada mi se netko tako povjeri...

    avatar

    21.10.2006. (22:06)    -   -   -   -  

učitavam...