Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • Ovo je moja luka ...

    ako nećeš Nikolu proslijedi ga meni.. :o))) i tako mi prezime već sada završava na -ski.. :o)))
    a nigdje neki stariji, pročelavi.. joj, joj.. ;o)

    avatar

    07.10.2006. (13:12)    -   -   -   -  

  • dislocirani

    krenilo te.... e a sada šta si im ti odgovorila?

    avatar

    07.10.2006. (17:57)    -   -   -   -  

  • Slatka Žvakica

    Da stvarno....što bismo bez interneta...

    avatar

    07.10.2006. (18:51)    -   -   -   -  

  • Lav Afrički

    Meni izgleda prilično izvjesno da Nikola i Onaj Lijevi razmjenjuju metke (vidi sliku).

    avatar

    07.10.2006. (20:54)    -   -   -   -  

  • Plava Zvjezdica

    Pitam se, pitam...U ovom slučaju, u toj davnoj prošlosti bez neta, tvoj otac koji bi donosio sve odluke u kući i majka u potpunom uvjerenju da otac ima potpuno pravo, poslali bi tvoju sliku na drugi kraj svijeta nekom dobrom udavaču, malo starijem sa pedigreom, i onda bi on došao nakon mjeseci puta prositi tvoju ruku. Ovo prositi tek reda radi, kao što bi vas i upoznali reda radi prije samog čina vjenčanja. A ti bi se tada pitala: što je meni ovo trebalo?
    Ovak imaš ponude, fino im se nasmiješ u brk. A da je na slici neki zgodni prosijedi gospodin? Haaaa? Priznaj da bi se bacila na dopisivanje :-)))

    avatar

    07.10.2006. (21:52)    -   -   -   -  

  • sisajed

    što jest jest, nisi nimalo za odbaciti, a Jude je u Nigeriji očito veliki jebač, jer iz osrednje prve ruke znam da u tim krajevima žene padaju na najjeftinije komplimente i ulete. Uglavnom, oni koji te nisu upoznali uskraćeni su za pogled na dobro dupe i grudi ;) :D

    avatar

    07.10.2006. (23:10)    -   -   -   -  

  • ddadd

    bez interneta neki ne bi bili zapaljeni i tako to...ali svejedno, baš ne nasmijao ovaj post :)))

    avatar

    07.10.2006. (23:52)    -   -   -   -  

  • dinamitna

    Ahaha..:DDDD

    avatar

    08.10.2006. (02:19)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    baš kontam ovo što je Zagi pripicuknula da su ovi dečkići bebači. nigdje matorih, ćelavih i umirovljenih ;))

    avatar

    08.10.2006. (10:39)    -   -   -   -  

  • desert_rose

    ...hehe...pravi su mi takvi...pogotovo ovaj dolazak na odmor...ja sam imala tako nekih ponuda iiz turske...engleske..egipta...baš me zanima bi li stvarno došli...
    ...pusam.. :**

    avatar

    08.10.2006. (23:02)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    mislim stvarno,kako ga vi žene znate skomplicirati,sve si lijepo objasnila,no ja nevidim adresu gdje se slike nalaze,to može samo značiti da mi lokalno stanovništvo nemamo pravo dostaviti ponude,usput nije niti bitno,mislim da je makedonac favorit jer vidim da nosi na mišici vojnu oznaku,a koliko me glava služi i tvoji geni za preskakanjem prepreka naginju--baš me zanima jesi kome odgovorila (i šta)

    avatar

    09.10.2006. (07:52)    -   -   -   -  

  • mima

    a zamisli samo užitka da napišeš pored svojih slikica da voliš starije frajere..e to bi tek bila ludnica!!

    avatar

    09.10.2006. (08:24)    -   -   -   -  

  • dva

    pa zar ti se nije javila ni jedna uspaljena žena??? :P
    bjež ti sa hotmaila, postaje too hot!

    avatar

    09.10.2006. (09:05)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Stavila si na foto-servis slike s najlon-plaže ovog ljeta?!

    avatar

    09.10.2006. (09:47)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    kod tebe stvarno ima svakakvih muškaraca............

    avatar

    09.10.2006. (10:04)    -   -   -   -  

  • XIII

    Španjolac se odmah najavljuje na ljetovanje??!!Pa najavi se ti njemu, hehehe

    avatar

    09.10.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Mene bi ovo sve skupa usplahirilo.

    avatar

    09.10.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • o-edipa

    Ja cu krepat :D :D :D :)))))

    avatar

    09.10.2006. (13:51)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    No, kad buš stavila slike tu?

    avatar

    09.10.2006. (17:00)    -   -   -   -  

  • Pinkeye

    bjez mala da te ne optuze za pedofiliju!:D

    avatar

    10.10.2006. (03:57)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Di je to da i ja ostavim svoju sliku? Pa da te pozovem na ribolov...bit će ti ludo i nezaboravno...garantiram ulov...hihihihi...pusa...

    avatar

    10.10.2006. (10:06)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    meni je draže ono prije kad su se slike u pismima slale, pa čekaš mjesec dana odgovor i tako to, a ne ovaj internet sve nekako ubrzano, nemo išćekivanja

    avatar

    10.10.2006. (12:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...