Komentari

seks17.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • nema života od sjećanja

    mraaaaaaaaaaaaaaaaaak

    avatar

    07.10.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • jedna mala

    e imam jedno pitanje...koja je poza dobra za prvi puta?

    avatar

    07.10.2006. (17:02)    -   -   -   -  

  • seks17

    ja mislim da ti je najbolje da je on na tebi...ne znam ipak ono...on njezno ulazi u tebe i mozda nece boljet toliko jako kao kad bi ti se sama nabila i sjela na njega...ne znam brijem da ta...

    avatar

    07.10.2006. (21:58)    -   -   -   -  

  • ice princess

    hejla....mrak bas ti je coolj blog...hehehe poz...

    avatar

    07.10.2006. (22:07)    -   -   -   -  

  • machkich

    hej, kad ces stavit svoju sliku? ima nas koji bi rado vidjeli osbu koja daje sve ove korisne savjete... ;) poz

    avatar

    10.10.2006. (10:10)    -   -   -   -  

  • Zahvalan

    jedno je procitat a sasvim deseto isprobat :)

    zahvaljujem se u svoje ime:P i ime moje drage :)
    bome joj je bilo veselo

    avatar

    12.10.2006. (17:51)    -   -   -   -  

  • seks17

    hehe onaj koga zanima moja slika nek mi se javi na mail... :)) odg cu mu samo ne znam kad...al nemojte se keksat da ne ispadne da va sam ja nagovaram i navodim na to hehehehhehehe....aj uzivajte mi svi... kak god znate :D
    pufek svima

    avatar

    13.10.2006. (19:25)    -   -   -   -  

  • zabrinuta

    blog ti je super!!!imam jedno pitanje!imam 17 god i mislim da sam trudna!!!kasni mi već 11 dana!!!molim te pomozi mi...kaj će mi starci reć...please,help me!!!!!!!!neću bebu.......

    avatar

    13.10.2006. (21:14)    -   -   -   -  

  • seks17

    hmm a kaj da ti kazem?kupi u ljekarni test za trudnocu ili idi kog ginekologa pa napravi test...ne znam kaj ce ti starci rec i oce li bit odusevljeni bash...a ja ne znam kaj bi ti rekla ti moras znat kaj oces kaj neces i najbitnije kaj mozes a kaj ne mozes...napvi test porazgovaraj sa deckom i sa starcima vjerujem da ces znat onda kaj ces...

    avatar

    14.10.2006. (12:48)    -   -   -   -  

  • Sahara seks

    cuj moja best frendica ja trudna 2 mj. tak mi je rekla svi joj govore da je debela, onda ima 16 godina i uskoro ce 17... jao molimte molimte molimte reci mi il ca jadna poludit kaj da delamo!
    ok ja sam trudna pa cu uskoro 18, negde za pol godine... BRZO!!!

    avatar

    10.09.2008. (21:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...