Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • xiola bleu

    Barem ce ti fotelja ostat cijela, a ne pocijepana ko moja.

    avatar

    06.10.2006. (00:38)    -   -   -   -  

  • ledenaicy

    Živjeli The Dog.....

    avatar

    06.10.2006. (00:53)    -   -   -   -  

  • bedaček

    budeš i njemu kuhala?

    avatar

    06.10.2006. (07:59)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    e kad je takva situacija,mislim da bi i mi blogeri trebali upotpuniti tu euforiju pa predlažem da kupimo zajedničkim snagama povodac,košaricu za spavanje i 4 točkića (za šetnju naravno) jer mala ak nisi znala peseka treba redovito u šetnju voditi a možda zapadne za oko i nekom lesiju pa se i ljubav rodi. (simpa je,ima okice na mamu)

    avatar

    06.10.2006. (08:23)    -   -   -   -  

  • XIII

    A jel se linja?Baš je sladak

    avatar

    06.10.2006. (08:32)    -   -   -   -  

  • Kljun

    nabavi ti sebi jednog ljubimca od nekih 1,90 cm, proporcionalno tome i nekih 90 i koju kilu, materijalno situiranog (što je za ljubimce jako bitno), bezobrazno naočitog i održavanog, a vjernog kao pravi pas... i onda ne smeta ako je i pametan.
    P.S. Godine nisu važne

    avatar

    06.10.2006. (09:00)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Kaži adresu, pa ti pošaljem akvarij s umjetnim ribicama. Jest da nema interakcije ali im npr. možeš bacat razne stvari u akvarij, ne moraš ih hraniti, akvarij ima i žarulju pa svijetli, ima i mjehuriće, i poklopac. A i Gizmo će možda uživati u pogledu...

    avatar

    06.10.2006. (09:22)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @XIOLA he he da, samo znaš, riknula sam od smijeha zamišljajući samu sebe kako šećem pesonju po kvartu. Vjerojatno bi brzo došla hitna po mene!
    @ LEDENA Živjeli!
    @ BEDAČEK pa naravno!
    @ FIZIKALČE svaka čast, odvalila sam na ove kotačiće. S obzirom da zdjelicu za hranu već ima, povodac i košarica će dobro doći. I baš su mu okice super to si dobro primijetio...trep trep!
    @ XIII ne linja se, vidiš to sam zaboravila naglasiti.
    @ KLJUNE a gdje rastu takvi, ajde uberi mi jednog pa donesi!
    @ PJESMICE he he dobro veliš, mislim da bi Gizmo uživao!

    avatar

    06.10.2006. (09:28)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    odlićan je....hehehehe..i kaj je najbolje ništ ne košta....uživaj u vikendu, ja bum sigurno!

    avatar

    06.10.2006. (10:25)    -   -   -   -  

  • nadrifilozof

    Tolko je sladak da nemrem doć k sebi od uzbuđenja! Bu te nadživel? A?
    A kaj se Bosanki tiče - nije bitna objektivna stvarnost nego moj doživljaj! A?

    avatar

    06.10.2006. (10:28)    -   -   -   -  

  • neno u sredini

    baš je slatki.možeš ga maziti , možeš ga ostaviti u kući , a ne piški, ne jede , ne pije i ne moraš ga voditi veterinaru kad mu dođe želja skakati na ženske.

    avatar

    06.10.2006. (11:31)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Probdismo noć. U svitaj zore
    Sa brodom ponese je more.

    A kad u dalji nesta broda,
    Ostadoh samo ja, i voda.

    Nad vodom trak se dima vio.
    Zašto sam stajo? Što sam htio?

    avatar

    06.10.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • Plava Zvjezdica

    Sva sam se smotala, prvo otvorim krivi blog i zujim par minuta kaj si napravila (littleone.blog.hr), izgubljena sam bez linkova, pa me onda zbuni Franc...ali Gizmo, joj kak super ime, neki dan sam bila u Turbo limachu i tamo sam skoro kupila Gizma (onog iz filma) ali sebi ne Fići :-)))

    avatar

    06.10.2006. (12:32)    -   -   -   -  

  • KOKI

    takvog istog Gizma ima i moj Noa...:):):)...samo se njegov zove Donkec...pa kad tvoj poželi prijatelja za igru, samo javi!...:):):):)

    avatar

    06.10.2006. (13:36)    -   -   -   -  

  • dva

    ono: ne kaki mi se najviše sviđa :))))
    samo pazi da ne prođeš kao Geppeto sa Pinokijem :P

    avatar

    06.10.2006. (14:46)    -   -   -   -  

  • stroke

    kako je sladak. jel pravi?

    avatar

    06.10.2006. (15:53)    -   -   -   -  

  • dinamitna

    Ja hoću francuskog buldoga! Ali pravog!!

    avatar

    06.10.2006. (16:16)    -   -   -   -  

  • ddadd

    Ribice nisu neinteraktivne, trebaš vidit kako su me moji skalari proučavali, svaki moj pokret. Ja ulazim a oni ko metak u onaj kut akvarija odakle su me jedino mogu vidjeti. A kad ih je Okeco želio fotografirati sramžljivci jedni su to skužili i tako su dobro sakrili, ogromne ribetine se sklone iza jednog korijena i par biljaka tako da im ni peraju ne vidiš :)

    Nemam više skalara ali danas mi se vesele somovi. Kad uđem jedan koji je prije bio najsramežljivji to čuje i uvijek iziđe iz svog grma, dođe do stakla te repom se podupre o pod a trbuhom se nasloni na staklo. I gleda me non stop, kud ja tu i on...već mi je neugodno :D

    avatar

    06.10.2006. (16:48)    -   -   -   -  

  • Jedete li haringe?

    trebas ga dovest plishi u posjetu;)

    avatar

    06.10.2006. (20:22)    -   -   -   -  

  • LittleMissG

    hehe bolje i to nego nista...! sladak ti je Gizmo!

    avatar

    06.10.2006. (21:15)    -   -   -   -  

  • zgdnevnik

    Ne smijem maloj pokazat ove slike, tupi već duuuuugo da hoće The Doga... Zato sam joj jučer kupil mini psiće neke kolekcijske pa čekam priliku da joj dam :)

    avatar

    07.10.2006. (09:24)    -   -   -   -  

  • Ovo je moja luka ...

    mogle bi skupa u šetnju.. :o)) a usput možemo o onim našim klubovima.. :o) a tko zna, možda putem i sretneš nekog od 190 itd.. ;o))))

    avatar

    07.10.2006. (10:36)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ GAJIĆU ma za pet je! Hvala na lijepim željama, iako čišćenje i učenje koje me čeka za vikend baš i nije neki provod...
    @ NADRIFILOZOFE da nadživjet će me, a to je dobro, jer sam ja jedna sentimentalna teta...
    @ NENEK he he vidiš toga se nisam ni sjetila, ne će skakati na ženske, pa poslije imati problema s prostatom :))
    @ FRANCEK nekaj si mi veseli?
    @ ZVJEZDICE nije to ništa i ja sam jednom greškom utipkala taj blog, he he, moš mislit kakva sam zbunjola bila. A Gizmo je dobio ime po pravom francuskom buldogu kojeg sam upoznala na Ižu ovo ljeto, od cijelog kafića dogegao se do mene i natjerao me da ga češkam. Ovaj me podsjetio na njega.
    @ KOKI šteta što Donkec nije curica pa da napravimo leglo :)))
    @ DVA eh kakve se meni stvari u životu događaju ne bi me ni to iznenadilo.
    @ STROJKO pa naravno, zar se ne vidi!?
    @ DINAMITNA i ja!
    @ DDADDE znam ja to za ribice, imala kao klinka ogromni akvarij s hrpom ribica unutra i kužile su one dosta toga, ali fizički kontakt je vrlo ograničen, iako ni to nije isključeno do kraja, meni su moje ribice uplivavale u dlan kad bih stavila ruku u akvarij...
    @ HARINGICE pa da ga Plisho očerupa živog!!!
    @ LITTLEMISSG pa u svakom slučaju me razveselio, a to je valjda bitno.
    @ DRLUKA joj razumijem je u potpunosti :)))
    @ ZAGI čim mi Fizikalac pošalje obećane kotačiće i povodac za šetnju idemo nas četvoro :)))

    avatar

    07.10.2006. (12:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...