Komentari

hororfilmovi.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Dragonrage

    E pa onda ću ja prvi, kad nitko drugi neče hehe...
    Dakle...čuo sam da je ovaj nastvak užasno loš, ne znam, ne bih to mogao potvrditi kad ga nisam gledao, ali koliko vidim iz pročitanog, i ti si takvog mišljenja kao i večina, pa vjerojatno jeste tako hehe
    Pozz...

    avatar

    03.10.2006. (10:26)    -   -   -   -  

  • |.Dead.Skin.Mask.|

    ojla...
    neam neku veliku inspirejšn... neda mi se više puno pisat jer sam sve potrošila za post...
    to je to za sada... ak ti se bude dalo svrati...
    aj pozdrav tebi i uživaj ak možeš...
    ae sad...

    avatar

    03.10.2006. (13:11)    -   -   -   -  

  • chucky

    svidja mi se slika malog chucky-a
    imamn
    i ja par komada na svom blogu

    avatar

    05.10.2006. (09:54)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    Uljenio si se nešto čovječe...sve rijeđe i rijeđe pišeš hehe... ;-)

    avatar

    05.10.2006. (17:58)    -   -   -   -  

  • Gori Vatra

    Dođi vidi imam novi dizajn.Cooool je.Mođda zutra idem u školu.MOŽDA!!!!!!No neznam jer mi glava puca.Danas je malko bol-je.Ajd pozdrav.

    avatar

    05.10.2006. (18:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...