Komentari

thelittleone.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • bedaček

    možda da probaš sa manjom štiklom na petama..?
    dok se ne rashrđaš

    avatar

    02.10.2006. (11:36)    -   -   -   -  

  • neno u sredini

    MALA , KAJ IDEŠ NA TRBUŠNI PLES?

    avatar

    02.10.2006. (11:56)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    nasmija se kad sam kliknuo na habibi-ajde reko da vidim tko je dotična,kad ono...a znaš li ti mala koliko je tih plesnih marama prodano kod nas do sada,,obogatiše se kinezi na njima

    avatar

    02.10.2006. (12:30)    -   -   -   -  

  • Plava Zvjezdica

    Dok se god ti možeš spustiti u onu spilju nisi, nisi!! fino vas dvije tancate, a ja se sam širim i širim :-)))

    avatar

    02.10.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    ti si bolja riba od ove na slici, bez obzira na formu ;)

    avatar

    02.10.2006. (14:30)    -   -   -   -  

  • jibica

    I ja bi.... al ne znam gdje da i to zguram.... :((

    avatar

    02.10.2006. (14:40)    -   -   -   -  

  • MT mafija

    vježbaj mala vježbaj; jel ti treba instruktor ?

    avatar

    02.10.2006. (15:52)    -   -   -   -  

  • XIII

    Znaš kako kažu, No pain ,no gain.
    Preživjeti ćeš, budi bez brige

    avatar

    02.10.2006. (16:17)    -   -   -   -  

  • dislocirani

    kupi si ono prstenasto čudo što se vrti oko struka (dobro moš i ukrasti nekoj klinki ako je vidiš ispred kuće) pa se gibaj, do mile volje, možda se i prisjetiš kako je bilo kada si bila dijete, a možda dok budeš mrdala bokovime nekoga i uzdrmaš! :P

    avatar

    02.10.2006. (17:48)    -   -   -   -  

  • Pjesma o jednoj mladosti

    Popij andol, pa nastavi! Sve za umjetnost i ljepotu.

    avatar

    02.10.2006. (18:29)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Samo daj vježbaj. Nemoj prestat, sad je najteže, ali za dva tri sata će biti bolje. Na slijedećem druženju očekujem i prezentaciju naučernih pokreta. Siguran sam da bi to rado vidio i Gajo, i Đuro...pusa malena...

    avatar

    02.10.2006. (20:15)    -   -   -   -  

  • TheLittleone

    @ BEDAČEK ma kakva štikla, pa u štiklama bih se ubila (doduše u subotu sam plesala u štiklama, ali ne mrdanje guzom), bosa, al svejedno!
    @ NENEK aha, prava profesionalka, već 2 sata :))
    @ FIZIKALČE vjerujem, što ćeš kad Kinezi imaju smisla za biznis...p.s. zar si očekivao nekoga drugoga pod habibi :))
    @ ZVJEZDICE i poslije spilje sam imala lagani muskelfiber, al izdržim to je važno.
    @ GOLDY ma nisam riba ja sam škorpion :)) šala šala...hvala ali nekako mi se čini da si neobjektivan, ajd još jednom pogledaj ribu na slici!
    @ JIBICE u nedjelju popodne npr.
    @ MAFIJO jesi siguran da pitaš za instruktora ili za publiku?
    @ XIII to osobito vrijedi za nas mazohiste. Ja to više volim kukat nego što je tako strašno.
    @ DISLO ono čudo se zove hula-hoop, a kao klinka sam radila čuda s njim, mogla sam raditi u cirkusu, sad više nisam sigurna, a glede ostalog kakve sam sreće uzdrmat ću samo sebe.
    @ PJESMICE ma može i bez andola, razdrmala nas je teta, al sviđa se to meni...
    @ FRANCEK eh da vam je...samo tako dobit predstavu...

    avatar

    02.10.2006. (21:42)    -   -   -   -  

  • Slatka Žvakica

    Ti imaš muskulfiber? Ja sam se jadva počešljala jutros!

    avatar

    02.10.2006. (22:48)    -   -   -   -  

  • dislocirani

    ok ondak uzmi klješta i razbij sijalicu (ponovo kao što si izrekla kod ddadda) mislim da će ti to pomoći.. ako trebaš poslaću ti još literarure kako da si napraviš stimulator rada mišića (ne onaj sa TV-a) nego super onaj na kojeg nas je asistent terao da moramo ići i dalje a na kraju smo svi imali opekline na rukama i to na mjestu na koje ide uzemljenje dok jednom dečku (čitaj meni) nije puklo strgo to sa ruke i izderao se na njega i njegov aparat, i zamisli stvarno je bila probijena izolacija (lak) sa jedne žice. a utičnica nije bila izolovana... i nismo mogli ništa jer smo potpisali komad papira da nisu odgovorni ako nam se nešto desi.. a tjerali nas da radimo na sebi sa neispravnom opremom (koju niko nije prethodno provjerio). što bi bilo zanimljivo da si čitala jedno jutro u novinama. spaljenih 10 studenata zbog neispavnog uređaja, fakultet nije kriv, na vrijeme se ogradio!!! što nas vole! eto ja ti pošaljem shemu kako da napraviš si taki neki uređaj i skice gdje da si postavljaš elektrode;)))!

    avatar

    02.10.2006. (23:19)    -   -   -   -  

  • stroke

    jel to od sklekova sa ovog bannera desno?

    avatar

    03.10.2006. (07:46)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    evo, ja pogled'o i fakat si za nju nebo-sateliti. i ne kaže se škorpion nego štipavac ;)))

    avatar

    03.10.2006. (10:36)    -   -   -   -  

  • GAJINE GLUPOSTI

    kad ja mrdnem guzom, treba mi puno mjesta.......hahahha i nemam muskulfiber

    avatar

    03.10.2006. (12:17)    -   -   -   -  

  • fizikalac

    ako postoji habibi,jel bi ja mogao biti habib--koja bi mi funkcija bila?

    avatar

    03.10.2006. (13:19)    -   -   -   -  

  • Kljun

    ja sam dnevno tri sata na vježbama i razgibavanju, mislim... ima jedno slobodno mjesto ukoliko želiš...

    avatar

    03.10.2006. (13:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...