Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • avangarda

    zrihtaj se, možda bude i na Novoj :))

    avatar

    28.09.2006. (13:17)    -   -   -   -  

  • Kenguur

    e moja BW
    Ja sam ti kombinacija krsnog Bosanca i njezne Slavonke i mislim da me onaj tovar nebi izdrzao :))))

    avatar

    28.09.2006. (13:41)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Kao maslačak na vjetru. A kakav je to Žitnjak? Pozdraw

    avatar

    28.09.2006. (13:50)    -   -   -   -  

  • BW

    @gogoo to ti je u Zabregu...dođi i ti , pa buš vidil kak plešem kan-kan...san osvojila kod naše Vere u ljekarni nagradu...dođi...dođi...zapleši i ti kan-kan.

    avatar

    28.09.2006. (14:47)    -   -   -   -  

  • avangarda

    sutra je jedan opaki tulum...... nemam tvoj mail da ti proslijedim, a volila bih te upoznat i da dođeš :))
    javi se ....kiss

    avatar

    28.09.2006. (21:17)    -   -   -   -  

  • sunflower_sun

    veselo vidim...a ostalo nice..zato kiss i pozz tebi

    avatar

    28.09.2006. (21:46)    -   -   -   -  

  • Miki

    Ova tvoja pjema podsjetila me na pjesmu Candle in th wind što Elton John pjeva za Lady Di...
    Dani nestaju..... životi nestaju..... ponekad prošećem grobljem i tada razmišljam o prolaznosti života.... o pokopanim ljudima i subinama.... bili su puni života i nadanja kao mi sada..... pomalo je to tužno.... ali život je takav .... baš kao sijeno u tvojoj pjesmi.....
    Vidim da si mi ostavila komentar..... istina... nema me.... posao mi oduzima puno vremena.... evo i sad radim.... zavirim na par minuta na blog... i nastavljam s poslom.... ne ljuti se.... nadam se da ću imati više vremena kada završim poslove za vratom.....
    Pusa!

    avatar

    28.09.2006. (22:06)    -   -   -   -  

  • Enie

    Relano...onako tvoje,lijepo...
    Pricekah jos malo...kao sto si mi i Ti napisala...
    Pozdravljam i laku noc zelim....

    avatar

    29.09.2006. (00:02)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    da puhnem? ;)

    avatar

    29.09.2006. (09:20)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    živa istina,lijepi stihovi i simpatičan maslačak,lijepi pozdrav tebi!

    avatar

    29.09.2006. (09:31)    -   -   -   -  

  • annab18

    neki dan sam hodala po gradu i prolazim pokraj jednog drveta, zagledala sam se u njega, promatrala micanje krošnje i osjetila lagani povjetarac, u tom trenutku kao da sam osjetila neku enrgiju i snagu i ljepotu.....pusa mala slatka crvena.... :P

    avatar

    29.09.2006. (09:52)    -   -   -   -  

  • Ovo je moja luka ...

    joj, kako volim ove maslačke! :o) pusa velika!!

    avatar

    29.09.2006. (10:46)    -   -   -   -  

  • eruditna

    a dok ne uvene...tako je to...lijep pozdrav!

    avatar

    29.09.2006. (11:40)    -   -   -   -  

  • portretsnova

    Pamte ga oni koji su ga voljeli.
    Tebi osmijeh. :-))

    avatar

    29.09.2006. (13:16)    -   -   -   -  

  • Jaca

    Draga moja,
    Ovo je stvarnost nasa, samo sto mi smo na prolaznom svijetu i za nas tu nije kraj...
    Lijepo si ti to napisala... A tvoja Kucna radinosti mi se jako dopada, cista desetka...
    Moram ti priznati da mi se ipak najvise dopala ona pjesmica Sta znaci biti sretan... Tacno je tako...
    Ja sam sada malo vise odsutna od neta, narocito sad kad je mjesec posta, i tako...
    Bubim te puno :)

    avatar

    29.09.2006. (18:39)    -   -   -   -  

  • avangarda

    hik...... vratila se upravo sa blog-party-a i pivice! Mislila sam i na tebe.... hik!
    hvala na pohvalama ..... kiss

    avatar

    29.09.2006. (22:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...