Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • ...fade to black...

    neznam kaj da velim..zanimljivo je..sam meni treba 5 put kaj pročitam pa da mi bude onak jasno... ;)
    ma kajgod...
    da fala za komentar...

    aj odoh ja spat.

    pozdraf

    avatar

    25.09.2006. (22:46)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    ne znam ja zašto ti misliš da ču shvatit ovo sha si napisao...ali čem probat reć svoje mišljenje...pa zapravo koliko sam ja skužiLa da je smrt zastašujuće ništa...mi se bojimo nečega za što ne znamo da če se dogoditi...jer smrt nećemo osjetit...mi se bojimo napustit ovaj svijet...i strah nas je toga....i slažem se...kako zivimo(tj.volimo ,radimo...)tako i umiremo to je dio naše stvarnosti...jer kako se kaže iz praha si nastao u prah ćes se vratiti...čovjek živi da umre...i opet...zemlja je nastala...mi smo se nastaniLi...uništavamo je...i jednog dana čemo ju potpuno razoriti..i dogodit će se CIVILIZACIJA SMRTI...

    ja sam prvo procitaLa tekst pa epikur pa sam skuzila da je mnogo stvari koje sam ja napisala slično...

    jesam li razumjela tvoje razmišljanje??jesam li u pravu???
    ae,ae uživaj...

    avatar

    25.09.2006. (23:05)    -   -   -   -  

  • Jamie

    oprosti, budem drugi put pročitala post, sada sam samo kratko svratila da ti velim da si me nekime zamijenio jer ja nemam majicu Ramones i ne pušim a pogotovo ne kod Kineskog, lol...
    pozdraFljam :)

    avatar

    25.09.2006. (23:08)    -   -   -   -  

  • Jamie

    sada mi je sinulo, osoba koju si upravo opisao je Đez ili tak nekaj, ja sam Đejms! imaš link od te cure i njezinu sliku na bloggu od Judy! imašlink na mom blogu

    avatar

    25.09.2006. (23:46)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    hehe..preletih pogledom i vidim da će moj komentar biti osebujan ;) ali ga ostavim kad pročitam u cjelosti post..c ya!

    avatar

    26.09.2006. (13:42)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ej ljubavi, da i ja ostavim komentar, evo pročitala sam tekxt, ali moram priznati poprilično je težak, i mora ga se pročitati par puta.... i nije me se baš dojmio, tj. početak,ali je onaj zadnji od epikura savršen. jer je svaka rečenica, riječ i slovo istinito, sve što je napisao, jednostavno je, sažeto ali govori više nego tak text. svidio mi se jako. i onak malo me navelo na razmišljanje. ne znam šta je smrt i ne znam da li se bojim smrti, jer valjda imam još puno pred sobom. (osim ak padne komet, ili me neko ubije). ali znam samo da sam par puta došla do ruba svog života, tj. do ruba svijeta i da sam razmišljala o tom potezu. zadnjem potezu. ali shvatih, da nije to da možda ne bih imala hrabrosti, već to što ne znam što smrt donosi. bojala bih se kada bi imala sjećanja i pamčenje, da bi mi ti i neki određeni ljudi falili. i pogotovo ako bi vas mogla promatrati na zemlji,a znajući da ne mogu pričati s vama i dotaknuti vas,ne bih to izdržala. i znala bi da bi vama falila,ali najviše bi me izjedalo to što bi mi ti falio. i možda bi me čak i na neki način izjedalo to što znam da bi nastavio sa životom,jer je glupo da ti život stane zbog moje smrti.pa bi me mučilo što te netko drugi može gledati, voljeti i što bi ti tu osobu volio možda kao i mene ili čak i više. e sad sam pretjerala i možda me neki ovdje ispljuju zajedno s tobom. ali onda s druge strane, da se tebi nešto dogodi, ne znam šta bih si napravila, ne bi mogla živjeti sa spoznajom da si ti otišao i da te neću više nikada vidjeti uživo. razmišljala sam i o tome dosta puta. i zaključila (iako će drugima moj zaključak biti extremno glup i jadan i definitivno ne izlaz) da ne bi mogla izdržati tu bol i sve ono što mi ti daješ i pružaš i ne znam ti ja šta sve ne. tako da ili bi otišla u neke opatice ili nešto takvo. ne zbog razloga što volim Boga, već zbog toga što znam (ALI ZNAM, vi ostali recite što očete) da ne postoji ni jedan čovjek na ovome svijetu kojeg bi ja mogla voljeti kao alena. NEMA TE OSOBE. ili bi jednostavno smislila neki bezbolan način smrti, tj. da se ubijem. ali tada dolazim do drugog problema. po bibliji tj. po Božjim zakonima, onaj ko se ubije, tj. počini samoubojstvo ide u pakao jer je to grijeh. e ako bi se ja ubila onda bi završila IN THE HELL, jel?a ako si ti recimo umro prirodnom smrću, tj. od nečega što nije tvoja ruka učinila (nedao Bog) i naravno ako si bio dobar za vrijeme svog života na Zemlji, završio bi u raju, jel? tako te svejedno ne bih srela ni u raju, ili gdje bi već završio. tako da smo onda na vječnost rastavljeni, što mi je još gore, jer VJEČNOST JE VJEČNOST.... ugl. dosta sam nasrala za danas. neću više, nadam se da moj komentar neće nitkome zasmetati i da će me netko shvatiti bar u neku ruku.....LJUBAVI PUUUUUUNO TE VOLIM, i šaljem ti jednu veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeliku .....PUSU

    avatar

    26.09.2006. (15:44)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    e da, ljubavi naslov ti baš i ne ide uz text, tj. post
    pusaaaaaaaaa

    avatar

    26.09.2006. (15:46)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ej ljubavi šaljem ti puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! i možda bi mogo kom. ostavit... ali nije hitno...ma šalim se...........kuss

    avatar

    27.09.2006. (18:30)    -   -   -   -  

  • ¤ Judy ¤

    ljudi ne bi trebali tolko trtarit oko smrti, ali trtare jer se svi boje nepoznatog, a smrt nam je nepoznata...nitko ne zna što je smrt i ne bismo ju trebali prikazivati kao nešto LOŠE jer to NIJE (valjda) ...sva je to sastavni dio našeg tijeka(ne znam kakvog)...
    e da...ona cura što si mislio da je Đejms nije Đejms neg džezmin..džez ide sa mnom u raz,a đejms je iz zg ;)
    puzdraF

    avatar

    28.09.2006. (14:31)    -   -   -   -  

  • astronaut

    e ovo me podsjetilo na satove filozofije u srednjoj... imali smo skroz simpatičnog profesora. najzabavnija su definitivno bila ispitivanja. prvo ti 5 minuta postavlja jedno pitanje, pola toga naravno ne skužiš pa zamoliš profesora da ti pojasni pitanje. zatim ti on slijedećih 10 minuta objašnjava to pitanje. e tek onda ti ništa nije jasno! a tek odgovori...hehe.. da, bilo je prilično zabavno!
    u vezi posta...smrt je prilično teška tema za raspravu. najviše zbog toga što nitko točno ne zna što je to. mislim da je zapravo neznanje ono čega se ljudi boje, to što ne znaju šta ide nakon smrti, jel ima nečega ili ne ili... ja vjerujem u Boga, pa tako i u život poslije smrti. smrt gledam kao način prijelaza u drugu dimenziju, kao što je i rođenje. iz jednog svijeta prelaziš u drugi. nastojim ne razmišljati previše o tome, nema smisla. sve nas to čeka jednog dana, svi se nadamo da će doći što kasnije. kako kažu, ništa se u životu ne mora, samo se umrijeti mora. mislim da je bolje usredotočiti se na ovaj zemaljski život i proživjeti ga što bolje i kvalitetnije. a smrt će doći ionako..

    avatar

    28.09.2006. (21:20)    -   -   -   -  

  • ...fade to black...

    imam novu adresu :)

    avatar

    02.10.2006. (11:59)    -   -   -   -  

  • ...fade to black...

    ou je :D

    avatar

    02.10.2006. (22:23)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    predivna je dolje ova slika od evanescence...e da thanx za comment ma amaterske su, možd su neke stvarno dobro ispale ali na kraju krajeva nisu profesionalne fotografije..tak da su..amaterske :)
    ma uglavnom napokon ja zasjela za kompjuter pa da više pročitam taj tvoj post u cjelosti.ali bojim se komentirati pokušat ću skratit...

    kako jeben način pisanja..u prvi mah djeluje komplicirano ali baš navodi na razmišljanje..stvarno zanimljivo..

    E sad i druga živa bića su smrtna pa samo čovjek tak ozbiljno doživljava smrt..pa nije da čovjek ozbiljnije doživljava samo smrt, već se u svemu razlikuje opd biljaka (koje nemaju mozak da bi razmišljale) i životinja (koje nemaju razum da bi spoznavale i rasuđivale)..tako da mi tu nije ništa čudno, kao što ovaj spominje u textu, i nije uopće čudno da samo čovjek doživljava smrt kao bitno obilježje.

    I nemože se reći da je smrt kao i sve drugo kao jesti, disati, živjeti jer sve to možeš odbiti, ali smrt nemožeš. Ako neželiš živjeti nubiješ se, ako ne želiš jesti gladuješ ako ne želiš disati ugušiš se...ako ne želiš umrijeti..moraš!

    Heh, da..život je polagano umiranje.. A zašto ga se bojimo iako nismo nikad iskusili, vjerojatno kao što se i svega (kako nam je to usađeno u gene), mi ljudi bojimo onoga što ne razumijemo. I to je normalno. Ne sviđa mi se što u textu taj netko filozofira da se nema razloga bojati smrti, jer kad postoji jednaka šansa da ćemo možda imati neki afterlife, no postoji jednaka šansa da nestajemo apsolutno.i naravno da je to zastrašujuće. On kaže kako se mi možemo bojati smrti kad je ona nepostojanje, dakle i neosjećanje neke boli?? Pa kako da ne!! Ne bojimo se mi fizičke boli ili mentalne tj.duhovne torture već se koliko god to egoistično zvučalo svačiji mali svemir vrti oko njega, i naravno da od bića koje živi, osjeća, smije se, plače, razmišlja prelazak u ništavilo nas plaši kao jedna od mogućnosti. I t oona najvjerojatnija.

    Ovo se slažem da što veću kontrolu nad životom imamo da nas veća tjeskoba hvata pred smrt..jer ako se mirimo sa sudbinom i prihvaćamo sile iznad nas vjerojatno da će nam se lakše biti nositi s mogućnošću da će isto kako našim trajanjem te sile upravljati i našim krajem.
    A što više se ubjeđujemo da smo mi ti koji imaju kontrolu nad životom sve nam je teže prihvatiti da postoji ta jedna stvar na koju nemamo baš nikakav utjecaj...

    E ovaj Epikur noge bi mu slomila..dosta on to pametno zbori, i drugačije gleda ali opet lako će nama biti kad umremo jer kao što kaže, smrt je nestanak svih osjećanja i naravn oda nas tad to neće bolit, smetat, itd. No to neznači da ako smo svjesni da ćemo izgubiti tu sposobnost osjećanja da ju možemo negirati sada dok smo živi. Jer mi živimo sada, i sada imamo emocije, imamo osjećanja, i imamo svoje strahove koji su prirodni. Ma mama mu luda...
    Da opet je u pravu da s epreviše opterećujemo ali neslažem se što kaže: u žoivotu nema smrti..jer možda nema naše ali ima one nama dragih ljudi...

    Eto, super post!!! Nadam se da ne pretjerah s komentarom, super je zanimljivo pljus uiživaj i sijamo se.

    avatar

    03.10.2006. (22:25)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    e da jesam senilna avatare šta ja znam garant isto s nekog bloga, ili više njih majke m ineznam točno, a onu moju sliku napravila ja tak buntić svojih i onda kiki izabro par i napravi oto da se izmjenjuje tak da ja neznam kako!!
    uziFaj

    avatar

    03.10.2006. (22:47)    -   -   -   -  

  • †R.i.P.†

    iskreno ja se ne bojim svoje smrti...nego smrti svojih bliznjih...ali u svakom slucaju to nas sve ceka...zar ne???

    avatar

    03.10.2006. (23:54)    -   -   -   -  

  • death

    pa...za mene smrt nikako nije nesto lose...neko zlo...ja zapravo smatram da je samoubojstvo zlo...jer je zivot dar...on je samo nas...to ti je kao kada imas glinu pred sobom...ti ga oblikujes i svatko cijeni svoj zivot...svako ga kreira kako zeli..a na kraju kada se iz te gline napravi nesto...shavtis kako je to ljepo...kako si zadovoljan sa tim sto je nastalo iz te gline...sto si ti ucinio...kuzis?smrt nije kraj...smrt je tek pocetak necega besmrtnog...sad ovisi u sto vjerujes...npr.ja vjerujem da se ljudi( i sva druga bica) ponovo radjaju,ali i vjerujem da veliki dio "zivota" poslije smrti odmaraju...uzivaju u necemu preljepom...necemu sto im je kao zivima bio nedostizan san,fantazija fantazije...ja znam da cemo svi mi jednom morati umrijeti,zato mi je cilj da jos dok sam ziva...da vidim sve i svasta,proputujem svugdje,upoznam svakakve vrste ljudi,postignem svoj konacni cilj,svoj san...a onda kada umrem pogledat cu iza sebe svoj zivot i reci:-aha ostvarila sam sve sto sam htjela...zivjela sam sretno svoj zivot...sasvim sam zadovoljna sa sobom...sad cu se malo odmoriti...-mislim ja sigurno ne mislim da mi se zivot sastoji od materijalnih i povrsnih stvari jer to onda nije zivot...a tek se onda trebam bojati smrti...a ovako inace se ne bojim smrti jer nam je sudbina svima odredila da cemo jednom umrijeti...i ako je moja sudbina da sutra umrem...ja se s time moram pomiriti...tako je odredjeno...

    avatar

    05.10.2006. (20:28)    -   -   -   -  

  • KoRn Fan Site

    Neznam kaj da ti kazem....
    Evo samo sam te dosao pozdraviti i da se javim

    avatar

    07.10.2006. (10:56)    -   -   -   -  

  • death

    ej...opet ja...molim te posjeti ovaj blog LINK BLOGA i daj malo prosvijetli tu sljepu budalu koja nema blage veze sto pise...ali bitno da pise...i da je skrenuo pozornost na sebe...

    avatar

    08.10.2006. (23:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...