Komentari

kron.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Don Totti

    dobre rime,to kao neka dva ultra mala versa,al ajd dobro bit će bolje kasnije.

    avatar

    25.09.2006. (10:15)    -   -   -   -  

  • NoBoDy Is PeRfEcT...

    nadam se da me se sjecas....cura s kojom si se dopisivao preko msn...koja je tvoju pjesmu stavila na svoj blog..........ae ako me se sjecas.........samo ti zelim rec da imam novi blog pa ga ako hoces posijeti hehe aj pozzzzz

    avatar

    25.09.2006. (19:30)    -   -   -   -  

  • marko_kum

    ĐEs kume kad se nako ne cujemo makar da ti ostavim comentar
    SVe se tvoje cijeni
    Pjesma je zakon
    Uzifaj kume

    avatar

    02.10.2006. (15:52)    -   -   -   -  

  • trance_anna :)

    bok! vidila sam da ti se blog zove osijek.....pa da ti se javim, jer sam tek sad došla odtamo...usput iz zadra sam a u osijeku sam bila par dana.....dobar ti je grad...svrati. pozz

    avatar

    08.10.2006. (20:32)    -   -   -   -  

  • ~GAb!CA~

    ....Ojjjjjj.........
    a evo ka ja upala slučajno na tvoj blog..........pa evo ostavljan ti komentar.......
    aj PoOozzzZz...........e i moga bi svratit do mog bloga :)

    avatar

    21.10.2006. (21:39)    -   -   -   -  

  • milky_23

    hej care! kad ćeš doć snimit pjesmu? nastavi radit blog, pa kad budeš napravio pjesama i pjesama, moći ćeš ih ovdje promovirat a s tim ćeš odmah i mene...al ok! Napravio sam još beatova pa kad budeš došao čuj, pa ćemo vidit dal ti se sviđaju... sve u svemu budi pozdravljen i napravi super tekst za subotu da snimiš :-)

    avatar

    24.10.2006. (16:12)    -   -   -   -  

  • EL_NINJO_NAZI

    avatar

    04.11.2006. (19:39)    -   -   -   -  

  • pas mater

    avatar

    04.11.2006. (19:41)    -   -   -   -  

  • °~° Sh€f!c@ °~°

    hy! vidim da po hrvatskoj ima dosta ljudova koji slušaju bosansku hip~hop scenu... to je u redu...

    FRENKIE --> moj idol!?!?!?!

    b.t.w. jel uspijevaš odrepat marchelov dio u pjesmi creme de la creme?!?!

    p.s. navrati if ju von(t)!!!

    pa-pa!

    Poo$@/K!§§, enjoy!

    RCT!!

    HIP-HOP --> RULEZ 4EVAAAAAAAAAAA

    TJUZ!!

    avatar

    31.12.2006. (17:20)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    ej dobre rime...ak nastaviš bit ćeš dobar...a jel i snimaš pjesme???
    ja sam ih već snimio 28(počeo prije 1 mjesec)
    ajd evo tekst u drugom komentaru pa recite jel vam dobro(to mi je prva bila)
    možda me neznate...ja obilazim blogove pa malo komentiram svaki blog...

    avatar

    12.11.2007. (08:32)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Ja sam roby iz rašćana
    meni je mana,nemrem bez banana,
    a on je tommy
    zato čkomi!!!
    Živimo na selu i kartamo belu
    rasturimo sve a najviše pedere!
    U školi smo ludi pa se nastavnica budi
    dudaš duda kvaku a često i šaku!
    Idemo u školu samo radi zajebancije
    Ljudi vi ste ok vi iz dalmcije.
    Ja imam curu i žvaljim ju kao puru
    a zove TIHANA i jako je malena
    voli puno varat dečke,a ja ju hoću,kod pećke!
    A i tommy ima curu,zove se KATJA
    želi jedno mjesto i zove se opatija
    hoće hodat s njom,a ona snjim neće pa mu reče da a neće

    a evo i moj drugi dio priče
    to je za mene bilo veliko otkriće
    toga dana bio sam malo previše lud
    pa su me odveli u zatvor gdje jednostavno nemaš kud
    to je bilo ful glupo za mene
    tada meni pisanje odjednom krene
    to vam je ljudi moji moj luđački život
    i ima da se upucam ak u njemu ima nešt krivog

    ajd malo kemntirajte moj tekst!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    12.11.2007. (08:38)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    evo još nekoliko tekstova od mene...

    avatar

    12.11.2007. (08:38)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Ljudi vidim curu i svidi mi se odma
    Jao neće bit sa mnom to je baš koma
    Dovela me toga dana do živčanog sloma
    Ja se bacim zbog nje sa četri visine slona
    A ona me ne jebe niti 5 posto
    Naučio sam ja dosta stvari kroz to
    Ima i drugih nije samo jedna
    Al ja si čuvam nju to je moja ljubav bijedna

    Cure su samo jedan prolazni vijek
    Kako da se obranim to je taj tijek
    U pubertetu bi jebo svaku tetu i metu
    Kao da si jedini na svijetu
    Al nevalja previše luditi za njima
    Jer ak ne voli lupi te i zub ti se klima
    To je poruka svima kojima je cura ful bura
    Nek se paze da ih sutra njene noge ne gaze

    Tu se odjednom ubaci i Sika
    Nikad u životu nisam vidio ljepšeg vidika
    To je moja dika jer će hodati sa mnom
    A ne sa onim glupim dečkom salom
    Pun je on špeka jer voli jesti dreka
    U njemu se špek peka cijeli dan
    Sve dok cijela mast ne iziđe van
    A to će trajat više nego jedan tjedan

    Cure su samo jedan prolazni vijek
    Kako da se obranim to je taj tijek
    U pubertetu bi jebo svaku tetu i metu
    Kao da si jedini na svijetu
    Al nevalja previše luditi za njima
    Jer ak ne voli lupi te i zub ti se klima
    To je poruka svima kojima je cura ful bura
    Nek se paze da ih sutra njene noge ne gaze

    A šta je sa Željkom moja ljubav prva
    Ima ih još prije al sam ja pun njenih crva
    Ona mije prva iz hrvatske cura
    Kad ju vidim digne mi se i odma mi se gura
    Međ njene siseJer ne vise neg su male al bez šale
    Ne valja kad su prevelike jer onda vise
    Pa nije dobro kad su takve sise
    Ona je mala pa ju je lako jebat a neće te grebat

    Cure su samo jedan prolazni vijek
    Kako da se obranim to je taj tijek
    U pubertetu bi jebo svaku tetu i metu
    Kao da si jedini na svijetu
    Al nevalja previše luditi za njima
    Jer ak ne voli lupi te i zub ti se klima
    To je poruka svima kojima je cura ful bura
    Nek se paze da ih sutra njene noge ne gaze

    ovo mi je jedna od favorite pjesmi...ajd malo komentare dajte ljudi...

    avatar

    12.11.2007. (08:40)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Ihr deknt jezt sicher oh mann roby schon wieder
    Wenn ich euch ein lied singe sing ich euch nieder
    Denn ihr seid nur ein haufen kleiner mistkerle
    Ihr habt nicht mal geld fur eine gold perle
    Ich bin heut mies drauf denn ich hab gesauft
    Ich hab mir was gekauft und keine ahnung wer da lauft
    Ich bin besoffen deswegen kenn ich keine guten reime
    Das ist scheisse aber ihc schlag trodztdem ich schleimer
    Sido war ein ganzes jahr mein bester favorit
    Aber jezt heisst mein sanger shorty er macht immer einen hit!
    Komm mach mit dann bleibst du nich mehr langweilig
    Ich glaube Gott is ein rapper denn ich und er wir sind heilig

    A kaaaj buš und hada das sind meine worte
    Auf kroatich ist das eine begrusungs sorte
    Mir is voll langweilig ich ess jezt eine torte
    A kaaaj buš und hada das sind meine worte

    Ich bin der king denn ich kenn die besten reime
    Ich mag keine fetten braute denn die haben fette beine
    Mein bestes girl ist silvija sie ist mein ein und alles
    Leute ich liebe sie bis mir alles egal is
    Das muss das enede sein denn allles beste kommt am ende
    Tschus ich idioten ich werde euch alle toten

    A kaaaj buš und hada das sind meine worte
    Auf kroatich ist das eine begrusungs sorte
    Mir is voll langweilig ich ess jezt eine torte
    A kaaaj buš und hada das sind meine worte

    rođen sam u njemačkoj pa trebam malo i na njemačkom pjevat...dok uploadam koju pjesmu
    na rapidshare dat ću vam link da si skinete...moju pjesmu

    avatar

    12.11.2007. (08:41)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Al nema veze ja sam još uvjek onaj isti
    Još uvjek se volim spuštat po skijačkoj pisti
    Ne bojim se nikog jer se nikoga ne bojim
    Osim dragog boga jer je razlog što postojim
    Što ima to iza tamo iza malog roza drveta
    Malo suhe vode koja smrdi poput sode
    Opet sam napušen bio sam i jučer high
    Neznam čak ni koji je mjesec((malo tiše)jel možda maj)
    Dajte mi recite što da ja sad radim
    Znam što,idem van da kurac vadim
    Idem opet jebat neku ženu
    Nasloniću kurac prvo na neku stijenu

    Imam 13 godina a ko da imam 20
    Talože se misli na me ja bi malo sam e
    Pustite me na miru ne pjevam o jednom žiru
    Volim jesti piru kurčim se šeširu

    Gledam se u ogledalo i mislim baš sam car
    Idem u autoshop da si kupim koji kar
    To vam znači auto sigurno već znate
    Sad se ponašam kao mame i tate
    Al ne znači da možete da me varate
    Ak se okrenem nemojte da me karate
    Sad ću vam ljudi ja reći nešto
    Ja sam bog repa i ja ću bit to vječno
    Al pravi bog je isto sigurno reper
    A šta bi bio možda tam neki steper
    Ma nema šanse on je moj mene buraz
    Ja i on nismo nikad čuli za poraz

    Imam 13 godina a ko da imam 20
    Talože se misli na me ja bi malo sam e
    Pustite me na miru ne pjevam o jednom žiru
    Volim jesti piru kurčim se šeširu

    avatar

    12.11.2007. (08:42)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Išli smo skupa kroz vatru i trnje mi
    Mislim na nas sve,to smo mi reperi
    Borili smo se za autoritet naš
    I to sam da bi dobili srednji prst vaš
    E pa nemože tak ,znam ja kak se obranit
    Treba vas seljačine sve odstranit
    Bili smo izbačeni iz svake škole
    Čak su nas zbog vas vidjeli na cesti gole
    Al nećete nas više dugo jebat
    Mi ćemo pustit naše kandže i mi ćemo vas grebat

    Niš ne vrijedi ovaj svijet mali
    Kad se u Hrvatskoj Hrvatska zastava pali
    Moramo izborit opet to sve
    Samo da bi bilo sada kao 20 godina prije
    Niš ne vrijedi ovaj svijet mali
    Kad se u Hrvatskoj Hrvatska zastava pali
    Moramo izborit opet to sve
    Samo da bi bilo sada kao 20 godina prije

    Neznam zašt mi živimo da bi crkli
    Al jebiga to je cilj života mrkli
    Bog nije htio višu silu nad sobom
    On je zbog toga i nazvan Bogom
    A mi se ko kreteni za pravdu borimo
    Šta kad ionako možda za dva dana izgorimo
    Odlučio sam živit dok još mogu
    Ko me živcira u kući,ja ću mu dat nogu
    Tako vam ljuovi ide život moj
    Za bezveze iz mene teče znoj

    Niš ne vrijedi ovaj svijet mali
    Kad se u Hrvatskoj Hrvatska zastava pali
    Moramo izborit opet to sve
    Samo da bi bilo sada kao 20 godina prije
    Niš ne vrijedi ovaj svijet mali
    Kad se u Hrvatskoj Hrvatska zastava pali
    Moramo izborit opet to sve
    Samo da bi bilo sada kao 20 godina prije

    Već sam puno pričo o glupostima koje radim
    Je a glupo je to šta ja kod kuće voćke sadim
    Sad se kadim koliko sam na vas sve ljut
    Ne bojte nije ni smrt tako žut
    Vjerujem u Boga iako ga često psujem
    Al kad ga psujem ja se ko Isus na križ zakujem
    Jer mi je to loša strana koja u meni živi
    Nisu sebi ljudi krivi što su oni živi
    Samo još malo da kažem nešto
    Tihana volim te i volit ću te vječno!!!

    Niš ne vrijedi ovaj svijet mali
    Kad se u Hrvatskoj Hrvatska zastava pali
    Moramo izborit opet to sve
    Samo da bi bilo sada kao 20 godina prije
    Niš ne vrijedi ovaj svijet mali
    Kad se u Hrvatskoj Hrvatska zastava pali
    Moramo izborit opet to sve
    Samo da bi bilo sada kao 20 godina prije

    avatar

    12.11.2007. (08:43)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    ja sam momak sa sela
    al mene bi ipak svaka druga cura htjela
    svako me hoće imat u kuću
    ako ne prestanu ja ću uskoro pući
    već me od svih sranja uhvatila trema
    i na tribini se ponašam ko da me nema
    bojim se da ne dođe djeda mraz
    i da me ne ubije u jedan čas
    al već sam ja spreman na njega
    imam punu torbu oružja prije svega
    imam još i pičke koje idu sa njim
    on će im platit jebanje a ja ću za njim
    napast ću ga ispred stana dok ulazi
    i pustit ću mu pauka na leđa da po njemu plazi
    otić ću na havaje na mali odmor
    ako me i tamo nađe napraviću pomor
    i tamo će bit nekog za zajebanciju
    neću sigurno naići na ni jednu komplikaciju

    ići ću na havaje
    da si na suncu ispržim lijevo jaje
    onda ću ubit djeda mraza
    to će bit za mene najbolja životna faza

    e pa onda valjda djeca će se plakat
    a ja ću od sreće ko lud skakat
    ako padnem i slomim si nogu
    a ja to sigurno lako mogu
    imam osiguranje koje će mi platit
    popravku noge,i još će mi para vratit
    treba mi za sljedeći track para
    dat će mi 200 000 eura buba mara
    jebo majko šta uradi s pere
    otrgnu mu perje dok on sere
    pero viknu aaaa
    a đorđe viknu eeeee
    ljudi dođite vamo
    i vidit ćete sveee
    tužni pingvini plakali za perom
    a đorđe sretan ode za evom
    i tako ova priča nađe svoj kraj
    kako bi rekao naš dragi ljudevit gaj

    ići ću na havaje
    da si na suncu ispržim lijevo jaje
    onda ću ubit djeda mraza
    to će bit za mene najbolja životna faza

    ići ću na havaje
    da si na suncu ispržim lijevo jaje
    onda ću ubit djeda mraza
    to će bit za mene najbolja životna faza

    avatar

    12.11.2007. (08:43)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Hy leute ich heisse roby
    ich hab ein abgefarebes hobby
    ich rap den ganzen tag
    und jemand kriegt ein schlag
    wenn er sagt das meine tekste viel zu skrupelos sind
    und wenn jemand sagt das ich mich benehme wie ein kind
    ist ja wahr,ich warte nur aufs neujahr
    und will viele geschenke und nicht schraege schranke
    du musst einfach das kind in dir rauslassen
    bis deine kinder auf ihre kinder aufpassen
    ich bin kein kind,und auch kein mann
    ich bin hal kind halb mann das ist mein umgang(mit der weeelt)
    sie habens echt leicht wie ein kleiner speicht
    ich scheiss drauf was ihr denkt
    ich verdiene heute pro sekunde 4 cent
    ja das ist die wahrheit ich bin jezt reich
    doch da kommt meine mutter und sagt du kleiner weichling
    scheisse das ist voll kacke echt ne macke
    ich hab ne viese mutter,sie geht mit mir um wie mit butter
    sie streicht mich auf ihr sandwich,ich arbeite den ganzen tag
    bis jemand mich mag,wer mich nicht mag(ich sagte schon kriegt ein schlag)
    ich bin wie schlag sahne,die man spruht auf ne banane
    wenn ich leer bin weinen di kinder
    sie mogen mich eben,was kann ich den dafur das ich so cool bin
    und habe sinn furs leben
    du brauchst nur n bischen fantasie dann wirst du wie ich und sie
    und die ganzen rapper,ich bin kein steper,nein ich bin n verruckter
    ich lache den ganzen tag wie ein gedruckter(von der umwelt)
    sie hat mich erschaffen und jezt guckt wie euer weltbild umfallt
    hey leute ich weiss nicht mehr was ich sagen soll ich war euch toll
    da bin ich mir sicher und ich seht mich noch mehr wenn ich ein paar tekste
    geschrieben hab und ggeblieben bin es hat keinen sinn,dieser reim
    aber is mir egal ich kauf ne playstation 3 und fur sie ein regal
    tschus leute!!!!!wir sehen uns am abend heute

    evo opet jedna njemačka

    avatar

    12.11.2007. (08:44)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Ja volim voziti aute
    dok drugi su smetlari i kupe smećne kante
    ona me uvjek voli gledat,
    pa da to je moja cura,koju žeilm jebat

    nema repera iznad mene
    ako kažeš da ima isčupat ću ti vene

    ja volim fukat i u šumi,
    to meni radi zadovoljstvo,a i mojoj "kumi"
    nije važna samo veličina
    nego i tehnika,koju on ima

    nema repera iznad mene
    ako kažeš da ima isčupat ću ti vene

    uvjek mi iz usta smrdi
    kao dok se stokilaš u facu nekom sprdi
    ali to moj problem nije
    nego problem onog koji se od mene krije

    nema repera iznad mene
    ako kažeš da ima isčupat ću ti vene

    ja nikad u školi ne učim
    jer nisam ko drugi,ne želim sve da naučim
    svi nastavnici mrze mene
    to sigurno nisu prenesene gene

    nema repera iznad mene
    ako kažeš da ima isčupat ću ti vene

    nema repera iznad mene
    ako kažeš da ima isčupat ću ti vene

    avatar

    12.11.2007. (08:44)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    Pičke jedne mutave,niste sigurno ludi ko ja
    jer ja sam u školi najveća budala
    Jebem vam svima mater makar vi to neznate
    poslije kažu:bio si dobar,evo ti dvije marke
    Danas kažu euro jer ipak je ovo europa
    kad ih sjebem bit će im u guzi veća rupa
    Jebeš hrvatski sabor,to je obični shit,
    radije me slušajte kad vam napravim još koji hit!

    Ja jebem sve što mi dođe na put
    a ono što me smeta samo nabijem u kut
    volim zgodne cure,koje si ga same ture,
    nemam onda posla,kolko ima Nikola Tesla
    Izmislio ja ovo sranje samo za par minuta,
    pa me sad sluša cijeli svijet čak i bez kaputa.
    Ko nosi kaput ja ga prebijem iza njegove kuće
    pa me nažalost poslije njegovi starci stalno muče

    evo i to je moj život kao smrt
    nema nikakvog smisla,kao da bi kiša kisla
    znate vi sami da sam najbolji
    i najjači i najljepši i tak dalje...
    pa da,to sam ja,robka, malena

    jučer dobio jednu iz matematike
    danas već dvije iz njemačkog
    to vam je sve zbog te kurvatike
    ja nevolim ništ osim opečaćenog.

    Ja volim Tihanu a ona to nekuži
    meni se nikad najbolja šansa kod nje ne pruži
    samo zato jer cuki oko nje kruži
    hodaju sporo kao puži...
    uvjek sam samo ja vama kriv za sve
    i uvjek slušate na ljestvici samo one prve
    a što je sa nama koji smo uvjek dolje
    pa nas slušaju samo seljaci dok oru polje

    vjerujte mi nekad ću i ja imat puno para
    meni će se tada od love dignut kara
    pa ću pojebat sve zečice u gradu
    i u gradu ću ak, naučim, napravit paradu
    jebeš 50 centa,osjećam se kao 5 dolara
    svi će da se voze u mojim kolima
    moja koliba će uskoro postati kuća
    bit će velika kao Bill Gatesova kuća

    evo i to je moj život kao smrt
    nema nikakvog smisla,kao da bi kiša kisla
    znate vi sami da sam najbolji
    i najjači i najljepši i tak dalje...
    pa da,to sam ja,robka, malena

    da to sam vam ja
    da to sam vam ja

    naravno najveći luđak
    i naravno da nemam rak
    jer da ga imam nebi stalno snimo pjesme
    i nebi uspjevo tekst da mi bljesne
    moram nešto i tommyu
    on naravno voli svoju malu katjicu
    ja vam sada kažem,moram sada poć
    i zato ću vam otpjevat refren i reći laku noć

    evo i to je moj život kao smrt
    nema nikakvog smisla,kao da bi kiša kisla
    znate vi sami da sam najbolji
    i najjači i najljepši i tak dalje...
    pa da,to sam ja,robka, malena

    ovo mi je najbolja pjesma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    12.11.2007. (08:46)    -   -   -   -  

  • Robby(The God of hip-hop)

    evo link pa si skinete moju pjesmu
    kak skinut me neki pitaju...hehe...kopirate u gore di se stranice pišu
    ovaj link:

    http://rapidshare.com/files/69141519/Roby_-_20_godina_prije.mp3.html

    d ok vam se otvori stranica-scroll prema dolje--kliknite na free--upišite eransku šifru dolje pri kraju
    i kliknete na download!!!!!
    i eto pjesma...
    nažalost nešt mi komp sere pa nije cijela SORRY LJUDI

    avatar

    12.11.2007. (09:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...