Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • katrida

    .....drago mi je što si opet snama u društvu.......ni ne pokušaji čitati stare postove........ja sam svaki dan na blogu pa ne stignem........idemo dalje.......pozdravić......

    avatar

    22.09.2006. (19:21)    -   -   -   -  

  • katrida

    ......čestitam na bebi...........i nezaposlene majke primaju porodiljno,a malo žena zna da i ta prva godina djeteta,dok mama je na porodiljnom upisuje se u radnu knjižicu,tj.država plača tu godinu staža.............

    avatar

    22.09.2006. (19:25)    -   -   -   -  

  • dipl. kucanica

    drago mi je da je beba na putu.. čuvaj je i čuvaj sebe a sve ostalo će se posložiti.. pozdrav

    avatar

    22.09.2006. (19:42)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    ajme, čestitam!!!!! ja uvijek nestrpljivo brojim dane ako nedajbože kasni :))

    avatar

    22.09.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  • majčica

    Pa to su prave vijesti. Bravo. Žao mi je jedino za posao jer znam da si se veselila, a mogla bi i raditi sve do porodiljnoga (a to ti je dobrih pola godine). Što te bar to nije zaposlila pa da imaš pravo na naknadu plaće prvih šest mjeseci? Probaj se ti još jednom s njom dogovoriti.

    avatar

    23.09.2006. (11:28)    -   -   -   -  

  • majčica

    Naravno, ako je trudnoća uredna i sve ide u redu (osim tih dosadnih mučnina).

    avatar

    23.09.2006. (11:29)    -   -   -   -  

  • Mama prije svega...

    Jao, čestitam na bebi, iako ti se ne čini da je u pravo vrijeme...ali, samo razmisli koliko ćeš se naraditi u životu, a beba, pa to je čista sreća i u njoj ćeš se nauživati...baš mi je drago. Ah kad se ja sjetim mojeg velikog trbuha...he he...samo se ti opusti i uživaj! Imat ćeš vremena za, fuj, posao...Pozdrav!

    avatar

    23.09.2006. (16:53)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    Čestitam!

    avatar

    24.09.2006. (06:42)    -   -   -   -  

  • skalonja

    čestitam čestitam!!! sjećam se kad je moja draga bila trudna i u jednoj fazi smetali su je mirisi... trebao sam se prati nekim posebnim sapunom, ukoliko sam želio leći kraj nje :)) ali nisam joj dao da jede junk food :), treba pazit i na anđela u sebi, no ti to ionako znaš...
    pozdrav

    avatar

    26.09.2006. (21:27)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    Hvala ti draga na lijepim riječima...čestitam još jednom na slatkom biću što raste pod tvojim srcem...

    avatar

    27.09.2006. (01:15)    -   -   -   -  

  • varosanka

    Cestitam na bebi.To je nesto najljepse sto se zeni moze dogoditi,iscekivanje novog zivota.
    Da sam mladja, da imam druge uvjete, mislim da bi se odlucina na jos jedno.Ovako,i troje
    je dosta...

    avatar

    27.09.2006. (15:46)    -   -   -   -  

  • debelamama

    hvala na komentaru kod mene. Evo ja skočila nakon puno vremena na internet. Čestitam na trudnoći. Ne znam što su to mučnine, dvoje djece rodila, tako da ti ne mogu dati nikakav pametan savjet. Inače, ja neću seliti u novu kuću do proljeća, razlog lova i sitna dječica, ali većina posla je napravljena, treba se samo krečiti, srediti prozore i postaviti laminate. Imam posla preko glave, sad sam baš dobila jedan mail da sadimo možda lavandu i tako..... držim ti fige. A kad ću na more? E moj Bože ! Jednom, možda. bok

    avatar

    29.09.2006. (08:59)    -   -   -   -  

  • majčica

    bok. Nadam se da ste dobro.

    avatar

    29.09.2006. (09:22)    -   -   -   -  

  • Uštekana mama

    Joj predivne li vijesti ;-))) A što se malaksalosti i mučnina tiće... ja sam takva bila 3 mjeseca.. i još nešto sitno, smršavila 5 kg. Koje jutarnje mučnine??-cijele dane i noći muka i povračanje...
    Iskreno se nadam da će tvoje trajati što kraće. Sretno! I piši nam kako rastete, veselite se i uživate. Seka će biti velika i ponosna pomagačica... predivno! A posao, posao će već doči, sad imaš slađih briga...

    avatar

    29.09.2006. (13:19)    -   -   -   -  

  • MONTY PYTHONKA

    vratila si se!!
    napokon!
    vjerojatno me nećeš skužiti jer sam već 300 puta izminjala adresu (S.O.S.)
    prevo, čestitam na malom bebaću novom!!!!
    meni je iskreno čudno kako neko uspije tako lako zatrudniti!
    ja i dragi se ne pazimo već god. dana i nikad ništa!
    kako mi je drago što si se vratila, već me bilo stra da si odustala skroz!

    avatar

    02.10.2006. (12:47)    -   -   -   -  

  • mama sepia

    draga buduća mamice, čestitam!

    avatar

    03.10.2006. (09:15)    -   -   -   -  

  • Jana

    Čestitke! Nadam se da će mučnine brzo prestati, kod mene su trajale prilično kratko na početku trudnoće. Nestale su potpuno kad sam počela više jesti :)

    avatar

    06.10.2006. (12:53)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    Nema te dugo,nadam se da je sve ok...pozdrav

    avatar

    13.10.2006. (19:50)    -   -   -   -  

  • katrida

    ........dobar ti dan trudnice.......

    avatar

    18.10.2006. (07:41)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    hej, mama, gdje si nam nestala?

    avatar

    26.10.2006. (16:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...