Komentari

angelinajolie4ever.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • I may not be perfect but I am always me

    hmmm,baš se pitam kak će njihovo djete izgledat kad naraste!

    avatar

    20.09.2006. (20:39)    -   -   -   -  

  • kenjić barba

    eeej,da ja svratim do tebe,svrati,pliz

    avatar

    22.09.2006. (21:02)    -   -   -   -  

  • kitty kat

    Ma Brad je pederko

    avatar

    25.09.2006. (10:04)    -   -   -   -  

  • kitty kat

    A beba je slatka

    avatar

    25.09.2006. (10:05)    -   -   -   -  

  • kitty kat

    Pozzzzzz

    avatar

    25.09.2006. (10:05)    -   -   -   -  

  • ...i hold your hand true all of this years...

    imam novi post,komentiraj,plizzzz

    avatar

    26.09.2006. (11:38)    -   -   -   -  

  • ...i hold your hand true all of this years...

    tnx.na komentu,ak nekaj nadem, ne brini,javit cu ti,pusa i pozz

    avatar

    26.09.2006. (19:14)    -   -   -   -  

  • ...i hold your hand true all of this years...

    # Djevojka upita svog decka: "Da li si zaljubljen u mene?" - On odgovori Ne! Ona ga pita: "Mislis li da sam lijepa?" - On odgovori Ne! Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvome srcu.
    On odgovori-Ne!Ako te napustim dali bi plakao za mnom,a on odgovori Ne!!!
    Tužna djevojčica se okrene i odluči da ga ostavi no on ju zagrli i kaže:Ja nisam zaljubljen u tebe-ja tebe volim.Ja nemislim da si lijepa već da si prekrasna.Ti nisi u mom srcu,ti si moje srce a da me ostaviš ne bi plakao već bi umro za tobom.

    Pošalji ovo 10 svojim prijateljima u roku od 10 min i tvoja ljubav u ponoć
    će shvatiti da te voli.Ne prekidaj lanac.

    avatar

    11.10.2006. (11:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...