Komentari

hororfilmovi.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • pekyca

    jebo te pa ti si se mene sjetio...nemogu vjerovat!!!pa hvala na posjeti!!!!!

    avatar

    19.09.2006. (20:59)    -   -   -   -  

  • steLLa

    TNX NA KOMENTARU.....
    SAD BUDEM SVIRALA U BENDU OD SLUSH DUCKA....
    SIGURNO ZNAŠ KO JE TO...
    ZAKAJ I TI E POČNEŠ SVIRATI..
    SUPER FILM SI IZABRAL... GLEDALA SAM..
    NEZNAM ODKUD SI AL DOK BUDEŠ DOŠEL
    U VARAŽDIN JAVI MI SE NA BLOG....
    DA TI NEKAJ ODSVIRAM....
    AJDE POZZ..

    avatar

    19.09.2006. (21:16)    -   -   -   -  

  • Strider-Filmomanija

    Meni je ovaj film zakon volim takve filmove,makar istina film i bas nije strasan ali je super barem meni,zanimljiv je.
    Pozzz

    avatar

    19.09.2006. (23:15)    -   -   -   -  

  • Panjhead

    I ja sam od tog nekaj očekivao al nisam ni u ludilu mislio da će ispast tak GLUP!!!!Brijem da je i Uwe Boll presto gledat film na pola =P

    avatar

    19.09.2006. (23:59)    -   -   -   -  

  • |.Dead.Skin.Mask.|

    i...
    samo htjedoh pozdraviti...
    napisah post...
    pa eto...
    ae pozdrav i uživaj...
    i...
    ma đes ti... jebate riža...

    avatar

    20.09.2006. (10:44)    -   -   -   -  

  • m4d

    Gledo sam ovaj film fora je

    avatar

    20.09.2006. (15:49)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    Ovo je cool filmić za zabavu, to nije horror, i oni koji su očekivali nešto više, i nešto pametnije...nisu to trebali očekivati (sami su si krivi kaj im je film loš). Ja sam točno znao što da očekujem dočim je redatelj Stephen Sommers, autor "Mumije 1 & 2"...dakle, zabava i mnoštvo specijalnih efekata, te mi se svidio.
    Inače slažem se sa movieworldom...tip koji je glumio Drakulu je bio zbilja iritantan, on je največi minus filma.

    avatar

    20.09.2006. (16:18)    -   -   -   -  

  • atlantida

    Komentiram post niže. Apsolutno najbolji film o Draculi, a meni osobno najdraži. Volim horrore, pišem horrorac, čitam S. Kinga, živio horror:O

    avatar

    20.09.2006. (17:34)    -   -   -   -  

  • Crni Ribar

    E druže Van Helsing je fakat opak film...svaka čast kaj si ga se sjetio...Pozdravljam!!!

    avatar

    20.09.2006. (23:36)    -   -   -   -  

  • NoName

    ej! da pliz reci kakav je film, jel bolji od 1. ili 2.? ajde molim te reci ful me zanima...

    avatar

    21.09.2006. (06:22)    -   -   -   -  

  • NoName

    ej! pa hoces mi rec barem kakav je film? ajde molim te...

    avatar

    23.09.2006. (11:57)    -   -   -   -  

  • Dečko koji obečava

    avatar

    17.11.2006. (00:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...