Komentari

uspjeh.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • hardlife

    blog ti je super, dosta je realan...
    spominjes svakodnevne stvari, kojih mi nismo svjesni.
    evo ja sam tek jucer otvorila blog, jos neman nista posebno, najvise zato sta mi je inspiracija na nuli.
    ali evo jedan komentar za ovaj tvoj zadnji post: kad se netko upusti u bitku, jedino sto ima je vlastiti zanos i znanje o udarcima koje je stekao vjezbom; kako se borba rasplamsava, spoznaje da zanos i uvjezbanost nisu dostatni za pobjedu - potrebno je iskustvo

    avatar

    17.09.2006. (15:36)    -   -   -   -  

  • LittleMissG

    ne volim rijec agresivnost. Upravo zbog ovakvih recenica posvuda imamo laktasenje, i misljenje da samo ljudi "nabrijani" 100% zasluzuju paznju.

    avatar

    17.09.2006. (15:44)    -   -   -   -  

  • Lupi glavom o zid

    Slažem se... a mislim da je on to na svom primjeru i dokazao.

    avatar

    17.09.2006. (17:11)    -   -   -   -  

  • t.

    Hvala ti ako si zbog moje zamolbe nakon duugog izbivanja vratio se pisanju... želim samo da znaš da ima još netko tko razmišlja kao i ti... (nadam se da se ne ljutiš što ti pišem "ti" jer nanon SVIH pročitanih postova na blogu ne mogu ti se obraćat nikako drugačije jer mi se čini da smo slični). Ne želim sad tu mudrovat i pričati ti kako sam radi ovog bloga i radi nekih svojih novootkrivenih crta promijenio svoj život, naravno nabolje.. ispalo bi patetično i ulizivački... jednom kada postignem konačni cilj, poslat ću ti mail o svemu što sam učinio potaknut na akciju tekstovima koje si objavio.. nema ništa ljepše nego na kraju dana odmoriti uz razmišljanje kako si u potpunosti iskoristio dan i kako napreduješ, makar mišjim korakom, prema svojim ciljevima.. ostaj mi zdrav,dobar i vesel, javim ti se i keep up the good work... you"ll never walk alone

    avatar

    17.09.2006. (19:48)    -   -   -   -  

  • šima

    evo da te i ja malo pohvalim,odlican blog!! pozdrav

    avatar

    17.09.2006. (22:31)    -   -   -   -  

  • mijin svijet

    moram te pohvalit, imaš fora blog. navrati pa ostavi pokoji komentar.

    avatar

    19.09.2006. (11:56)    -   -   -   -  

  • procvat

    dobar blog super je

    avatar

    20.09.2006. (21:21)    -   -   -   -  

  • carla

    Dobar je citat, ali ja bih umjesto riječi "agresivan" upotrijebila uporan ili ustrajan..
    iako u životu nažalost agresivni najlakše dolaze do cilja...

    avatar

    23.09.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • t.

    što napraviti kada si sve napravio, a propalo je..? kako sam se ja, nepopravljivi optimist, hardworker, dobra duša našao nedjeljom navečer u teškoj depresiji? što je to u toj nedjelji..? i zašto život nije fer? čak ni onda kada sam pokušao sve napraviti da nikakva "viša sila" ne odlučuje o jednom događaju i život me opet nekako bacio na dno... i need a big injection of positive energy... baj d vej, preporučujem knjigicu "menadžer na mafijaški način" od nepoznatog autora pod pseudonimom V. knjiga je čak komentirana u washington postu, odlična je, nekih stotinjak kuna (110kn) a isplati se puno više... prvo kreće citat od ala caponea: lijepom riječju i pištoljem se može postići puno više nego samo lijepom riječju.. ne brinite, nije knjiga uopće takva.. jedno veliko iskustvo jednog od najvećih šefova američkog podzemlja sa savjetima koji mogu pomoći svakom početniku u poslu i uspinjanju na korporacijskoj ljestvici... za mene trenutno vrijedi: ako moraš nekome nauditi, učini to tako surovo da se ne moraš plašiti njegove osvete.. pa krećem tim putem.. ciao

    avatar

    24.09.2006. (21:59)    -   -   -   -  

  • t.

    kada čovjek može biti sretan?
    Kad može s dubokom svjesnošću svoje beznačajnosti unutar neizmjerne građe svih stvari pogledati preko rijeka, brda i dalekog horizonta i ipak održati vjeru, nadu i hrabrost – korijene svake vrline.



    Kad spozna ono što je uklesano u njegovu srcu, da je svaki čovjek jednako plemenit kao i on sam i kada nastoji upoznati, zavoljeti i oprostiti svojim bližnjima.


    Kad zna na koji način suosjećati s ljudima u njihovoj tuzi, sreći, čak i u njihovim grijesima, znajući da svaki čovjek vodi tešku bitku u okolnostima koje, po pravilu, nadilaze njegovu snagu.



    Kada je naučio kako steći prijatelje, i , što je još važnije, kada je naučio kako ih zadržati.



    Kad voli cvijeće, kad nauči loviti ptice bez puške i kad osjeti ganuće zbog stare, zaboravljene sreće.

    Kad čuje smijeh malog djeteta i melodiju iz djetinjstva.

    Kad može sačuvati sreću i dostojno razmišljanje usred podlih životnih kinjenja.

    Kad ga zvjezdana krošnja stabla i odsjaj sunca u vodi može obuzeti kao pogled na nekog davno umrlog i mnogo voljenog.

    Kada ni jedan glas patnje ne doseže njegovo uho uzalud i kada ni jedna ruka ne traži njegovu pomoć bez odgovora.



    Kada vidi dobro u svakoj vjeri, bez obzira kako se ona zvala, koja pomaže čovjeku dosegnuti božansko i vidjeti veličanstveno značenje života .

    Kada može pogledati u usputnu kaljužu i vidjeti nešto iza grijeha.

    Kada zna kako moliti, kako voljeti, kako se nadati.

    Kada je sačuvao vjernost sebi, vjernost svojim bližnjima i vjernost Bogu, u ruci drži mač protiv zla, u srcu mrvicu pjesme – sretan što živi, ali ne bojeći se umrijeti.
    Takav je čovjek pronašao tajnu sreće koju pokušava pokloniti cijelom svijetu.
    Joseph Fort Newton

    avatar

    24.09.2006. (22:06)    -   -   -   -  

  • MaSanYa

    Pozdrav!!! Ne znam razloge zašto se tako rijetko javljaš... jer tvoji postovi i razmišljanja i sve čime si nekada redovito punio svoj blog imaju univerzalnu poruku. Često se vratim i pročitam nešto od onog što si pisao... tražim smisao... ideju... utjehu... podršku... i na kraju potvrdu.

    avatar

    05.10.2006. (00:21)    -   -   -   -  

  • steps

    Lijepo te opet citat. Nakon dugo vremena izbivanja ovi ce komentari sad bit puni pozdrava.
    Zasluzija si.

    avatar

    23.10.2006. (05:09)    -   -   -   -  

  • nemam_blog_ali_citam-Mark

    Pozdrav,

    samo zelim reci da bih zelio vidjeti da vise pises,
    ti si inspiracija nama mnogima, i na neki nacin nam dajes
    poticaj, nadu za jos veci trud i jos vece ciljeve,

    Zao mi je sto manje pises u zadnje vrijeme, pratim te od pocetka
    i redovito se vracam svaki tjedan ako ne i cesce,

    no zelio bih vidjeti vise tekstova, ako mislis da nema interesa,
    vjeruj da ljudi rado citaju tvoj blog,
    i da si od velike pomoci,

    Eto, toliko od mene,
    Marko

    avatar

    25.10.2006. (15:16)    -   -   -   -  

  • t.

    avatar

    05.11.2006. (13:28)    -   -   -   -  

  • Marquez

    Blog ti je odličan, baš mi je drago da sam naletio na ovaj blog, jer volim ovakve stranice.
    pozdrav

    avatar

    03.12.2006. (10:55)    -   -   -   -  

  • ll

    Dragi prijatelju,tek sam nedavno (slučajno) otkrio ovaj blog i to je nešto najzanimljivije što sam na internetu pronašao.Pročitao sam ga od početka do kraja čini mi se bez treptaja,tu je toliko zanimljivih i poučnih stvari,toliko motivirajućih misli i toliko poticaja i provokacija da se nešto učini sa svojim životom da sam zaista ostao oduševljen,inače sam novopečeni diplomirani inženjer i mislim da sam zaokružio jednu fazu svog života,sad počinje druga i baš mi je trebalo ovakvo nešto da me potakne na daljnju borbu da moje motive (kojih je i do sada bilo puno) stavi na n-tu potenciju i da krenem još predanije u ostvarivanje planova i ciljeva koje sam sebi zacrtao,ali sad sa nekim veseljem i dječijom radoznalošću,sa nekom sigurnošću da je to sve (ma koliko se nestvarnim činilo) dohvatljivo i ostvarivo.Počeo sam drugačije gledati na stvari i pristupat im na drugačiiji način,znam da je to sad još početnički zanos koji nas uhvati uvijek na početku nečeg novog,a onda splašnjava i dolazi ona kriza u kojoj mnogi odustanu od tih promjena,ja se nadam da mi se to neće dogodit,jer već imam nekog iskustva u postizanju zacrtanih ciljeva.Javit ću ti se još jednom,tada ću ti reć (bar se nadam ) da sam već ostvario dio svojih zacrtanih ciljeva,to javljanje neće bit ubrzo jer ništa se ne postiže preko noći ali će se jednom dogodit.Nadam se da nećeš prestat pisat ovaj blog,jer ako pokreneš promjenu bar jednog života napravio si veliko djelo,zato ne odustaj već bar povremeno ubaci nešto originalno,onako na svoj način,u svakom slučaju HVALA TI!

    avatar

    14.12.2006. (08:55)    -   -   -   -  

  • Zeko

    Svijet je ring. Jednostavno, moraš se boriti. (n.n.)

    Ne ponašaj se kao hrana da ne bi bio pojeden. (moj bivši profesor)

    Čovjek koji od dobrote u svemu želi napraviti profesiju nužno mora nastradati među tolikima koji nisu dobri. (makjaveli)

    Daj se javi, nisi se javio od prošle godine:)))))))))))))))

    avatar

    03.01.2007. (23:57)    -   -   -   -  

  • mARKETING U LIFTU

    JESI ZA KAVUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU?

    MORAM POPRIČATI SA OVAKVOM FACOM I MOJIM MENTOROM:)))))))))))))))))))))))))))))

    avatar

    10.01.2007. (23:34)    -   -   -   -  

  • CrazyClub

    za svaku dobru riječ Vam hvala... inspiriao me ovaj blog za neke stvari... svaka Vam čast...

    avatar

    29.01.2007. (00:35)    -   -   -   -  

  • EuM

    Uz poštovanje za tako vrijedan blog... puno komentara može značiti da zaviriš i na drugu stranu medalje... Btb...

    avatar

    29.01.2007. (23:27)    -   -   -   -  

  • bitchwannabee

    Što je Uspjeh - pa nema te od 9 miseca - jesi li to ti uspio pa si zaboravio na male smrtnike

    avatar

    06.02.2007. (12:05)    -   -   -   -  

  • usamljena jahačica magle

    Prilično sam blizu i zbog toga sam srećna!

    avatar

    11.02.2007. (22:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...