Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (61)

Marketing


  • teuta

    Bok, mačak...zamisli, ja sam uvijek željela rotvajlera, stvarno...to su mi jako lijepi psi. Međutim, upravo zbog toga, što si i ti naglasio, ja ne namjeravam nabaviti nijednog psa, jer jednostavno mu nebih mogla pružiti ono što zaslužuje. Općenito pse volim, volim u biti sve životinje...i zaista smatram da je pas najvjerniji čovjekov prijatelj. Pozdrav...cmokkkk.

    avatar

    14.09.2006. (19:08)    -   -   -   -  

  • Luana

    eh,ja sam LUANA,a ne Lucija,ali ajde dobro....što se tiče borbi...već sam ti nekoliko puta pisala da sam imala rotwailera,ali ne znam da li sam spomenula da smo dobili ponudu od nekoliko tisuća kuna od čovjeka koji bi ga trenirao da ide u borbe....mi smo odbili....to je mučenje životinja i stvarno nije lijepo....

    avatar

    14.09.2006. (19:31)    -   -   -   -  

  • Luana

    imam novi post pa navrati...pozzzz

    avatar

    14.09.2006. (19:32)    -   -   -   -  

  • vwolf

    i ja sam životinjoljubac :)) slijedi spisak= ( labrador,mačak,mačak,kornjačo,kornjačo,kornjača)

    avatar

    14.09.2006. (21:15)    -   -   -   -  

  • zajebanamala

    hvala na komentarima, pa sam svratila da te pozdravim!
    pročitala sam cijeli posti imaš pravo ono za trčanje, rotvajleri imaju jako puno energije.. samo ja sam ponekad lijena s njim trčati,ali na sreću imam veliki voćnjak, pa mu bacam loptu da ju lovi dok se ne umori..a za to mu treba dugo...
    a inače za psa se brine tata, on je više s njim jer ja imam malo slobodnog vremena...

    avatar

    14.09.2006. (21:45)    -   -   -   -  

  • zaljubljeNa u ljubav

    hm,,,hvala ti na komentaru!?
    a odakle ti u mene? :o)
    Ja ti inače jako volim pse, i moj dragi, naravno,,,Inače obožavam životinje, ali psi su tako dragi,,,
    Ja ti živim u malom gradu di ima puno napuštenih psića, i stvarno mi ih žao, sve ih volim,,sve su oni lutalice i napušteni,,,pogotovo ih dovedu ovi šta plove (u nas je luka) pa ih tu i ostave, žalosno,,ja bi njih sredila,,takve triba kaznit,,,
    kako mogu napustit tako slatka bića, joooj,,,Da ga iman di držat imala bih ga, ali kako nemam,,,valjda ću jednoga dana imat?!

    avatar

    14.09.2006. (22:58)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Nemam pojma kako sam izgubila na popularnosti (baš i ne stignem na net pisati nove postove sad kad su mi rokovi, valjda zato)

    avatar

    15.09.2006. (07:41)    -   -   -   -  

  • Bato

    nije moj pas, a i ne kužim se previše u pasmine tak da ti ne bih znao reći koja pasmina je, ja sam prije imao samo vučjake(iliti njemačke ovčare,bilo je nešto i ptičara, ali njemački ovčar definitivno je vrhunski pas, ako ga odgojiš, pametan i sve najnaj) ovo je neka lutalica, mislim da je možda čak neki mješanac ne znam...pozddravv...
    P.S. savjeti su ti na mjestu, pročitao sam dobar dio koji si napisao...

    avatar

    15.09.2006. (08:20)    -   -   -   -  

  • Tigar33

    Vidim da se baviš psima! To je lijepo jer pas je najvjerniji i najodaniji prijatelj! Samo tako nastavi! Ćitamo se! Bye! :)

    avatar

    15.09.2006. (13:39)    -   -   -   -  

  • Some things

    Ej, hvala na komentaru...
    Što se tiče izbora psa, apsolutno trebaš prvo vidjeti da sve što je potrebno možeš omogučiti psu, a tek onda ga nabaviti.
    A što se tiče borbe pasa, to je grozno, lik uzgaja tornjake za borbu, ono, pastirske pse... baš je budala, a i nema nimalo ljudskosti, a onda ih kao još i voli, da da...
    E da i pas ti je stvarno prelijep, vidi se da se stvarno brineš o njemu........ =) ......pozz

    avatar

    15.09.2006. (16:32)    -   -   -   -  

  • ...:::Pussycat Dolls:::...

    Tnx na komentaru, a post ću pročitat nekom drugom prilikom, žurim na trening!

    avatar

    15.09.2006. (17:51)    -   -   -   -  

  • Came VS Vikac

    Came pročitaj komentar:

    Ej Came, onu sam ti ja sliku dao od onog bijesnog rotvajlera... Pročitao sam post i slažem se... Ali ovo, da pas živi oko desetljeće, to i ne mora biti točno, u prosijeku živi oko desetljeće... Moj prvi pas vučjak (njemački ovčar) je doživio 16 godina... Ovisi na koji način se brineš za njega, jeli jede dobru hranu, jel se dovoljno kreće...veterinarski pregledi i cijepljenje obavezno... odgoj i dresura... Pas je velika obaveza, kao i kad roditelji dobiju dijete dok se dijete ne osamostali cijelo vrijeme su s njim i oko njega, ali i nakon tog perioda se brinu za njega, a tako bi i trebalo i sa psima... Ja volim životinje, ali posebno pse...

    avatar

    15.09.2006. (20:23)    -   -   -   -  

  • Came VS Vikac

    e da... prijatelj će mi prodavati štenad... pa će mi biti i tvoja pomoć biti potebna... Dobro, naša rotvajlerica je još jako mlada, tek ima godinu, ali kad dođe vrijeme...

    avatar

    15.09.2006. (20:24)    -   -   -   -  

  • Cool Blogač

    baš je sladak tvoj rotvajler :)

    avatar

    16.09.2006. (08:57)    -   -   -   -  

  • Cool Blogač

    iako ja više volim labradore i retrivere...

    avatar

    16.09.2006. (08:58)    -   -   -   -  

  • Cool Blogač

    njih je lakše istrenirat.

    avatar

    16.09.2006. (08:58)    -   -   -   -  

  • Some things

    Ej CIAO, IMAM NOVI POST, pa ako želiš, navrati........pozz

    avatar

    16.09.2006. (09:33)    -   -   -   -  

  • Some things

    Da zapravo, stvarno mislim da je tako možda ipak najbolje... puno ti hvala.......pozz

    avatar

    16.09.2006. (10:58)    -   -   -   -  

  • Barnye

    Bok! Super post! Samo tako nastavi!

    avatar

    16.09.2006. (12:19)    -   -   -   -  

  • We are back..

    e da came, osim što bi sad ti trebao našvrljat post...čuj care, imaš li word pad? dok sam čitao tvoje postove našao sam puno grešaka...ak pišeš u word padu nemožeš pogriješiti... nemoj se ljutiti... to je samo prijedlog!

    avatar

    16.09.2006. (12:23)    -   -   -   -  

  • Barnye

    Evo ti komentar!-da ne veliš da sam škrt!
    Vau-vau!

    avatar

    17.09.2006. (10:42)    -   -   -   -  

  • slaven178

    što se meni gade ove zvijeri . em smrde, em su opasne..

    avatar

    17.09.2006. (14:48)    -   -   -   -  

  • ...IvOnA...ZlO

    tnx na komentaru

    avatar

    17.09.2006. (15:54)    -   -   -   -  

  • ...IvOnA...ZlO

    ja iman zlatnog retrivera
    a rotvajleri su mi uvik bili slatki
    neki ih se boje zbog velicine
    a zapravo narav psa ovisi o vlasniku

    avatar

    17.09.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • ...IvOnA...ZlO

    aj aj pozzz

    avatar

    17.09.2006. (15:58)    -   -   -   -  

učitavam...