Komentari

seks17.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • jedna cura

    Jebeni post!

    avatar

    14.09.2006. (10:31)    -   -   -   -  

  • ŽSB MARAC

    vauuuuuuuuuuuuuu kako cool!!! meni je ova predigra najbolji dio, najviše me uzudi , stvarno cool e daj stavi nešto slika o tom seksu , e nismo se dugo čuli , kako je tebi u školi i kaj stvaraš inače ????

    avatar

    16.09.2006. (12:20)    -   -   -   -  

  • seks17

    samo ti meni reci kakve slike da stavim gore pa cu vidjet bude sta ne bude!a u skoli je banana...a ne stvaram nista!nemam decka! :-(( kmeeeeeeeee! :-D
    i tak kaj ima kod tebe?

    avatar

    16.09.2006. (16:42)    -   -   -   -  

  • ŽSB MARAC

    pa neznam stavi neke korisne slike npr. vrste zaštite koje sve postoje il tak nekaj slično a kod mene je katastrofa, ova me škola ubila a tek je drugi tjedan, užasssssssssssssssssss al kaj ćeš i to se mora ajde puno pozdrava imaš od mene i zapamti use anarchyyyyyyy to destroyy!!!!

    avatar

    16.09.2006. (18:11)    -   -   -   -  

  • I'm ready for ya, come let me show ya...

    e ovaj blog je prejeben!! zakon...byby

    avatar

    16.09.2006. (20:58)    -   -   -   -  

  • Mala graficarka

    ej napisala si novi post,bas mi je drago,drzi se micek,ja cu bit uvjek uz tebe i mozes uvjek racunat na mene,te jako naja i neznam kako bih zivjela bez tebe!smatram te ko pravu sestru!volim te jako pusa velika!!!!nina

    avatar

    16.09.2006. (22:22)    -   -   -   -  

  • izgubljena istina

    hej. htjela sam te pitat (neznam jesi li m ili f, ali nije ni bitno), kad se probija "opna", "junf" ili kako god se već to zvalo... dal onaj prvi "ulazak" penisa smije bit bez zaštite... čula sam da nije baš ugodno probijat sa kondomom. a jel ima šanse da i tada, na samom početku, izađe neš malo sperme?!?!

    avatar

    19.09.2006. (21:53)    -   -   -   -  

  • posljednji_pjesnik

    seks seks seks, čovječe ne ne možeš negdje doći da te ne bombadiraju tim stvarima, seks je seks i to je sve, kad reklamiraju hranu reklamiraju seks, kad reklamiraju auta ubace malo seksa ma svua seks.. :)

    avatar

    20.09.2006. (11:42)    -   -   -   -  

  • (_TeChNo wJeWerICa_)

    .....preeeejebeno......

    avatar

    20.09.2006. (17:42)    -   -   -   -  

  • ŽSB MARAC

    EJJJ KADA ĆE NOVI POSTTT??????? NEDOSTAJU MI TI SEKSI POSTOVI

    avatar

    23.09.2006. (18:45)    -   -   -   -  

  • i v€ got @ right to ߀ wrong...my mi$t@k€$ wiŁŁ m@

    pozdravljam /nadam se da smijem /

    avatar

    27.09.2006. (19:08)    -   -   -   -  

  • izgubljena istina

    ajmo novi posssssst... i thanks na informejšn

    avatar

    02.10.2006. (20:48)    -   -   -   -  

  • ...::K®µ$$K@@::...

    hey!
    eee,možda se ne sjećaš...
    al ja sam ti ona koja te na vipu pitala jel imaš ti još ovaj blog...
    nadam se da se ne ljutiše kej sam te posjetila...
    ja imam novi post,pa me posjeti ako oćeš...
    btw...zanimljiv ti je blog =) sve sam pročitala =)...
    ...hehe!
    ajd see ya,kiss!

    avatar

    03.10.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • lipi zagrepčanin

    a,lipo si to napisala,mala ima iskustva,ništa bolje od seksa na rivi poslije papalina,to je ono šta ti triba.....uživaj

    avatar

    08.10.2006. (16:01)    -   -   -   -  

  • Sahara seks

    ej ja sam probala onu masazu, i mom decku se svidjalo!!! i to jako pito me gde sam to naucila, a ja nisam znala kaj da mu kazem... rekla sam da je to bila moja ideja ok???

    i igrali smo se, seksa...

    avatar

    10.09.2008. (21:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...