Komentari

ljubavnapoezija.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • sewen

    pozdravljam iz najlipseg grada na svitu...cvita mediterana...tvoji su textovi dobri...svaka cast svim ostalim pjesnicima, ali njih ostavi negdje u BOX sa strane i samo svoje izlazi...da ih citamo...i samo tako naprijed

    avatar

    11.09.2006. (22:07)    -   -   -   -  

  • sewen2

    opet ja, ali sewen2...samo zelim reci da pokusavam, u stvari poceo sam zivjeti po pravilima ovog svijeta...surov ili ne, nije ni bitno...ja imam snage za sve...veliki pozdrav barokna ljepoto

    avatar

    12.09.2006. (20:36)    -   -   -   -  

  • ehy

    Jednoj sam djevojci čitao ovu pjesmu, jednog spranog ljetnjeg jutra. Poslije par dana otišla je s drugim...stoga mi se pomalo gadi

    avatar

    06.09.2008. (00:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...