Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • annab18

    draga moj rođendan je prošao bio je u osmom mjesecu.. mojoj mlađoj sestri je bio 3.9. ovaj, nemoj se ljutiti ali budem taj tvoj komentar izbrisala iako vidim da si si dala truda. ipak hvala na trudu, ali moj rođendan je prošao. a kad je bio, ipak će to ostati tajna. pusa mala slatka crvena.....inače ja sam lav po horoskopu, ne djevica.pusa :P

    avatar

    06.09.2006. (14:34)    -   -   -   -  

  • avangarda

    U pravu si. Splićo je trebao platit 10 kuna. :))
    A baš bi ih volila vidjet sa feređama,...... nebuju valjda i pseće feređice za cuckiće nabavila? .)))
    pusa

    avatar

    06.09.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • rU

    Neukusno razgolićavanje i neprimjereno ponašanje na javnim plažama (i drugim mjesitima) ne sviđa se ni meni. No, ma kako bio izazvan, Splićanin (jednako tako i Osječanin ili Eskim) nema pravo nikoga pljeskati po stražnjici.
    Jer taj makar i "izazvan pljesak" otvara vrata gorim stvarima - već i tako zlostavljanu ženu pitaju kako je bila odjevena, što je radila na tome mjestu itd.
    Ne znam u kojoj su dobi bile rečene Španjolke... no nerijetko viđam mlade djevojčice koje nisu ni svjesne signala koje odašilju niti kako bi ti signali mogli biti protumačeni.
    A kad je pljeskanje po stražnjici u pitanju - nisam za to ni pri kažnjavanju djece.
    U seksualnom kontekstu - onaj/ona koja/koji namjerava nekoga "pljeskati" morao/morala bi prvo provjeriti je li druga strana - voljna.

    avatar

    06.09.2006. (15:44)    -   -   -   -  

  • eruditna

    kad ne mogu u španjolskoj ludirat dolaze onda u hrvatsku. i boli njih briga i za djecu i za pediće i za pljeskanje po guzici jer su one tako cool, i nisu odavdje i mogu raditi što god hoće.
    nek dođu u feredžama. mogu i u dopošiju šro se mene tiče. trebale su misliti glavom. a ne sisama ili ko zna čime.

    avatar

    06.09.2006. (16:24)    -   -   -   -  

  • misko

    Splićo je zaslužio kaznu: njihovo kršenje zakona, ne opravda njegovo kršenje!
    A za ovo ostalo 100% si u pravu!...pozdrav!

    avatar

    06.09.2006. (16:32)    -   -   -   -  

  • rU

    eruditna, bahato ponašanje (ponekih) stranaca i mene smeta. A mnogi se ne ponašaju kao gosti već kao "vlasnici". Ako su platili boravak, to još ne znači da se mogu ponašati u neskladu s kulturom sredine u koju su došli.
    Ipak tuđi ružan postupak, tuđa nekultura -ne opravdava našu. A mene uvijek više boli ona naša. Mislim kako prema onome i onomu koga voliš moraš biti kritičan - baš zato što ga voliš.
    Radilo se pri tome o vlastitome roditelju, suprugu, djetetu, o svome gradu ili domovini.
    Dakako ... svatko ima pravo na svoj stav i mišljenje. Ja svoje samo iskazujem - nemam ga namjeru nikome nametati.

    avatar

    06.09.2006. (16:46)    -   -   -   -  

  • Brunhilda

    ono kaj sam uspjela vidjet od njihovog ponašanja pred kamerama je nešto neodgojeno i fuj (nevezano uz to što su se ljubakale na plaži - ima i raznospolnih parova koji svašta izvode)...nisam konzerva i nek rade kaj hoće, ali za SVE postoji vrijeme i mjesto....

    i naravno da je totalno debilizam što je splićo morao upoće platit kaznu, a pogotovo veću od njih

    avatar

    06.09.2006. (17:14)    -   -   -   -  

  • emanuele

    ajme kad sam ih ugledala zgrozila sam se. nisam ja protiv homoseksualaca....ma neka se ljudi vole, ali takvo ponašanje i to na javnom mjestu je odvratno. nek oni rade što god hoće, ali daleko o očiju drugih i od male djece, a što se tiče kazne nemam riječi...kaznu taj spliču uopće nije trebao platit, a još naplatit mu 600 kn....grozno...lijep pozdrav tebi

    avatar

    06.09.2006. (19:03)    -   -   -   -  

  • Kenguur

    Ja jos i mogu gledati dvije zene da se maze, al dva muskarca nebih nikako pa makar platio i 6000 Kn :)) Jednom su dok sam jos bio u Australiji dvoje imali sex na plazi. Bili su pokriveni rucnikom . Bogme to je potrajalo dobrih 40 min i niko se nije bunio a neki nisu ni primjetili. Naj bolje je bilo na kraju kad je nekoliko zena iz mog drustva komentiralo "a zasto i kod nas nije to 45 min nego 10 min :))))))))))))

    avatar

    06.09.2006. (19:21)    -   -   -   -  

  • Bice bolje netko vice

    i ja bih kaznio Splicane. pa ipak se nemaju pravo mijesati u to. POzovi one koji trebaju intervenirati i to je to. pa svako malo se mijesaju u nesto. Kako ce taj turizam izgledati ako imamo rasistickih ispada, seksistickih, homofobnih. Svaki tjedan je netko od turista pretucen. pa treba znati da osim tih natrag nece doci ni tisucu ljudi koje ce oni odvratiti od toga da dodju u Hr...

    avatar

    06.09.2006. (21:41)    -   -   -   -  

  • sitke

    Jes'vala, baš tako. Dobro rečeno !

    avatar

    06.09.2006. (21:51)    -   -   -   -  

  • sitke

    ...mislim , ono skroz gore u postu .

    avatar

    06.09.2006. (21:52)    -   -   -   -  

  • Auroraisa

    U žurbi ostavljam mali trag...ipak moram primjetiti kengurov komentar...pozdrav...

    avatar

    06.09.2006. (22:27)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Meni se ne sviđaju neukusni ispadi na javnim mjestima, a to su i plaže. Ja ne bih nikoga pljusnuo i ne odobravam to, ali mislim kad provociraš, da i očekuješ ili čak želiš reakciju. Ali najgore mi je ovo premlaćivanje turista bez razloga. Sad su u Bibinjama pretukli klince jer se nisu htjeli maknuti sa mjesta gdje su sjedili. Pozdraw

    avatar

    06.09.2006. (22:34)    -   -   -   -  

  • Lucy in sky

    a neki se seljo smije skinut u potkušulju i hodat glradom s lakavim leđima? ma, i ti svi ljudi, ne kuše da postoji nešto što je osdobno i pristojno,...pozdrav

    avatar

    06.09.2006. (23:01)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Katastrofa, nisam mogao vjerovati kada sam cuo!

    avatar

    07.09.2006. (00:05)    -   -   -   -  

  • mirisdunje

    moj komentar: "Zbog turizma, skoro da bi ih i oslobodili. Eh, nasa posla!!!!"
    Lijep i uspjesan ostatak dana zelim...

    avatar

    07.09.2006. (19:00)    -   -   -   -  

  • Jaca

    Taj Splicanin je trebao dobiti nagradu toliko, a ne kaznu, jao sto ih je trebao neko nazariti, da im ne na um padne ponovno doci takve...
    Ja se jako ljutim na zensku pamet, pa kako se tako besramno zene mogu ponasati...
    A vjerujem da su dosle u Hrvatsku iz razloga sto tamo to ne rade zbog porodica
    :grrr

    avatar

    16.09.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...