Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (51)

Marketing


  • We are back..

    odoh pročitat post....

    pozdrav

    avatar

    04.09.2006. (19:46)    -   -   -   -  

  • Refleks foto

    sutra idem slikat onu Schilu pa ti e-mailom pošaljem!

    avatar

    04.09.2006. (19:47)    -   -   -   -  

  • rottweiler

    Što nisu slatki moja Orkica i rođak na ručniku? ;)
    Nemojte se obazirati na to što drugi govore. Samo radite s psima, budite odgovorni, volite ih i uživajte...

    avatar

    05.09.2006. (08:04)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bokić! Napokon novi post! Lol! Moj susjed ima roticu i šeće je ulicom bez lajne... Svi se ljudi tresu,bježe... Kćer mog susjeda bi automobil pregazio već hrpu puta,da nije bilo rotice Lare!
    3-godišnja curica je obožava i prohodala je uz nju,a ona(Lara) je štiti kao svoje mladunče!
    Super post,pozz!

    avatar

    06.09.2006. (11:53)    -   -   -   -  

  • We are back..

    Tako i mom frendu kad u dvorištu pusti Schilu, svi se boje i kažu da ju maknemo da oni prođu. Schila je rotvajler mog frenda i nijednom me nije napala (a dobro, ipak me zna odkad se oštenila) ali nema veze, mirna je, dobra, mogu ju vodit bez lanca (nekad), sluša, samo nekad kad ide banda pasa na nju kad laju i napadaju onda se malo prepadne pa i ona krene napadati, ali mi ju odvikavamo toga (zato ne volim lutalice) brine me nešto što mi je jedan frend rekao, pa sam došao tebi reći jer se ti kužiš u rotvajlere, kaže on da mu (rotvajleru) raste neka kost u glavi, i kad bude imao valjda 9 godina da postane bjesan... jel znaš šta o tome?

    pozdrav!

    avatar

    07.09.2006. (10:46)    -   -   -   -  

  • Rotvajler..

    To se govori za dobermene, ali ni za nih to nije točno. To izmisle neki ljudi koji nemaju veze o psima.

    avatar

    07.09.2006. (12:18)    -   -   -   -  

  • The Dog's

    Bok! Napisala sam post o Francuskom buldogu... Pa ak ti se da prokomentirat...
    Pozz!

    avatar

    08.09.2006. (09:36)    -   -   -   -  

  • ......everybody has a different way to view the wo

    Puno ti fala na pozdravu.Nemam baš vremena za pisat-obaveze zovu.Čujemo se-ćao!

    avatar

    08.09.2006. (22:43)    -   -   -   -  

  • nika

    Hvala što si se javio tako lijepim riječima-pozdrav biiig!

    avatar

    08.09.2006. (22:46)    -   -   -   -  

  • zajebanamala

    prvo me na tvoj blog privuklo ime na naslovnici kad sam pročitala rotvajler. jer i ja imam rotvajlera pa sam htjela pročitati što se to piše o toj vrsti.
    zapravo, imala sam 2, muškoga i ženku, cura je uginula prije godinu dana a bila je tako draga da je baš kao što si opisao, jela ljudima iz ruke.
    i čitam tako tvoj post i dalje kad ono vidim da ti se pas zove ben. koja slučajnost, moj drugi pas ( muški rotvajler) se isto tako zove ben! al on je pravi divljak, taj bi ti otkinuo ruku čim vidi da nešto nosiš..
    al inače se slažem s tobom, i meni su isto ti psi prekrasni, izazivaju neko divljenje kada ih gledaš, zar ne?

    avatar

    08.09.2006. (23:13)    -   -   -   -  

  • We are back..

    aha, zanči to sa kosti nije točno! hvala!

    avatar

    09.09.2006. (10:40)    -   -   -   -  

  • Refleks foto

    našao sam ti par zanimljivih članaka o psima, možda bi te zanimalo... pa ak želiš mogu ti e-mailom poslati!

    avatar

    09.09.2006. (10:46)    -   -   -   -  

  • zajebanamala

    candy je imala čini mi se 11 godina kada je uginula...
    pa dosta brige je uloženo u njih, išli su i po nekoliko izložbi.
    ako znaš za bivšeg europskog šampiona grafa? e pa oni su njegovi mladunci...tak da su lijepi na tatu, haha

    avatar

    09.09.2006. (12:46)    -   -   -   -  

  • ......everybody has a different way to view the wo

    tnx na lipom komentaru....

    avatar

    09.09.2006. (14:29)    -   -   -   -  

  • šljivošljiHAC

    problem je u ljudima, a ne u psima...kada djeca stradaju od psećih ugriza, krivi su odrasli koji nisu pazili na dijete, a dijete psa doživljava kao igračku i tako se prema njemu odnosi.Pas će to možda neko vrijeme tolerirati, ali jednom će tomu doći kraj....nikad ne treba odustajati...pozdrav iz Šljivoslivije

    avatar

    09.09.2006. (14:54)    -   -   -   -  

  • Kiara Collins

    ovo s cjenama je dobro ali ovo sa deckima je ha-ha-ha.ali svejedno tnx.Bye!!!

    avatar

    09.09.2006. (14:58)    -   -   -   -  

  • Rebell.hr

    sve je to divno i krasno, no treba pazit kom daješ rotvajlera.
    jer ako ga daš krivoj osobi, on kad odraste te može razderat jer ga je gazda tako naučio.
    zato ih se bojim.......

    avatar

    09.09.2006. (18:53)    -   -   -   -  

  • Sadako's apprentice

    upravo kako kaže rebell.hr.
    njihov izgled me ne straši, ali stvar je u tome što je većina vlasnika tih pasa i sama poremećena. naime, poremećeni su (čitaj: neodgojeni i divlji) pa kupe takvog psa jer misle da su "oni takvi" i onda ih još nauće na gadosti pa na kraju napadaju ljude.
    čisti zakon vjerojatnosti kaže da je bolje držati se po strani od rotvajlera, jer je većina vlasnika kretenoidna, pa se i pas u to pretvori. kažem, samo većina, jer koliko vidim, ti i tvoj pas ste suprotni pol, izuzetak. pohvala na tome.

    avatar

    09.09.2006. (19:32)    -   -   -   -  

  • Luana

    hvala,ali ja sam Luana,a ne Lucija.....

    avatar

    09.09.2006. (19:39)    -   -   -   -  

  • zajebanamala

    muški ima oko 9 godina, neću ništa raditi, iako je još jako lijep, svjesna sam i da je dosta star tako da neću ništa.
    odakle tolika ljubav prema rotvajlerima ?

    avatar

    09.09.2006. (19:55)    -   -   -   -  

  • andri

    blog ti je preslatki pozdrav i pusa od andri

    avatar

    09.09.2006. (20:07)    -   -   -   -  

  • nika

    Poznaš Zadar?Inače,možda ti mogu biti mama,možda.

    avatar

    09.09.2006. (22:14)    -   -   -   -  

  • We are back..

    i kad ćemo ono napravit?

    avatar

    11.09.2006. (16:41)    -   -   -   -  

  • We are back..

    nika, moja mama je 56 godište, ti (odnosno Vi) ste mlađa 2 godine...

    avatar

    11.09.2006. (16:42)    -   -   -   -  

  • slaven178

    vau vau vau vau..to je velik pas

    avatar

    11.09.2006. (19:39)    -   -   -   -  

učitavam...