Komentari

hororfilmovi.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • SVIJET HORRORA

    Odličan ti je blog!!!!!!Koji ti je film najdraži?Meni je definitivno Saw!!!

    avatar

    02.09.2006. (13:23)    -   -   -   -  

  • LoVe HuRtS!

    nemam riječi za tvoj blog... Preeeedobar je, ali stvarno!! Obožavam horore, a jedan od najdražih mi je prvi dio (onaj najstariji) Exorcista (to je prava hororčina)... Ovaj dizajn ti je zakon! Pozdrav =)

    avatar

    03.09.2006. (13:29)    -   -   -   -  

  • kristalna lutkica

    super ti je blog...al malo strasan...navrati...kisss

    avatar

    03.09.2006. (18:11)    -   -   -   -  

  • dr_gonzo

    Odličan desing bloga. Dobri i izraženi plakati.

    avatar

    03.09.2006. (19:19)    -   -   -   -  

  • pekyca

    evo da ti se javim po zadnji put jer ko zna kad ću opet na net ić!al no frks!neznam šta da ti napišem pa ću napisat samo sretno čuvaj se ostavi mi koment kad tad i čitaj me i ja ću tebe čitat i ostavljat ti komente kad god budem mogla!ajd uživaj makar znam da nećeš jer evo škole!pozzzzzzzzzzzzz i kizzzzzz

    avatar

    03.09.2006. (21:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...