Komentari

seks17.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • jedna cura

    E jel je taj test iz ok!-a? Ma nije bitno, al je super! Nije da se hvalim, ispalo mi je da sam SEKSI SVEZNALICA :) Pozzzzzzz

    avatar

    25.08.2006. (00:13)    -   -   -   -  

  • purgeri

    ej pohvala za blog, napokon neko o seksu, ne kažem da sam sad nabrijan, nego napokon neko promijenio blog temu, i sviđa mi se, samo bi dao jedan savjet autoru bloga, da blogeri obično vole tekstove koji su napisani iz glave i srca autora, znaći kao autorsko djelo, a ne kao copy-paste politika. Ovo je prijateljski savjet bio, da nebi bilo, da imam kaj protiv!!! Sve u svemu super blog!!!

    avatar

    28.08.2006. (17:27)    -   -   -   -  

  • purgerica!!!

    Ciao...ja bi te molila da mi pomognes... spavala sam 5 puta s 4 razlicita decka i još nijednom nisam svrsila... neko vrijeme sam napaljena al onda mi se u jednom trenutku sve zgadi pocinjem se osjecat prljavo,i samo zelim da zavrsi... problem je u tome sto zadnji decko s kojim sam spavala je decko kojeg volim vec vise od 2 god i mislim da ako necu s njim uzivat onda necu s nikim....molim te pomozi mi....

    avatar

    30.08.2006. (16:07)    -   -   -   -  

  • seks17

    Ej micek ciao i tebi!
    A ne znam kakav bi ti savjet dala ja sam isto puno puta spavala s deckima i sve to al samo sam jednom svrsila u seksu!Jednostavno je dugo trebalo a ja sam isto jedva cekala da zavrsi kad sam vidla da nikakve koristi!Pokusaj malo predigru i ne znam...jedino sam svrsila dok sam bila na njemu...u ostalim pozama nis ne osjecam!Aj pusa i stvarno sorry ne znam kakav bih ti savjet dala jer djelimo isti problem al razlicito je kaj ja ne volim a ti volis...pokusaj se opustit i trljaj se na njemu onako kako ti pase...uspjet ces! :-)

    avatar

    30.08.2006. (23:02)    -   -   -   -  

  • fred perry

    hahahaha kako se onaj lik (jadnik) ŽSB MARAC nada da će dobiti pičke hahahaha....koji jadnik hahahaha...
    curo ok ti je blog,ali kad primiš par dobrih kurčina vjerovatno ćeš ga prestati pisati...

    avatar

    07.09.2006. (03:29)    -   -   -   -  

  • seks17

    daj decko ajd nek ti izraste kurac pa ti meni prodaj banane da cu prestat pisat blog kad dobim par kurčina...cccccc budala!

    avatar

    08.09.2006. (00:05)    -   -   -   -  

  • i v€ got @ right to ߀ wrong...my mi$t@k€$ wiŁŁ m@

    pozdravljam :(

    avatar

    09.09.2006. (15:27)    -   -   -   -  

  • dario

    zanimljiv blog :)
    zanimljiva autorica

    avatar

    11.09.2006. (21:46)    -   -   -   -  

  • fora blogich! al cini mi se da je i autorica još dijete... al dobro pametna si ti mala

    avatar

    11.09.2006. (22:47)    -   -   -   -  

  • Laura Malfoy

    Ej, to je nevjerovatno kako me nasmijavaju ljudi koji pljuju po ovome blogu! Npr. neki glupani pišu da ovaj blog navodi djecu da stupe u odnos. Mislim stvarno! Pa to kaj je njih naveo i to kaj se uspale na običan tekst ne znači da je sa svima tako! I još neki majmuni pišu:"Ti si bolesna!" ili "Ovo je bolesno!". Sa žaljenjem moram izvjestiti da sam ja takvo mišljenje o sexu imala sa osam godina, pa nebi bilo potrebno da razmatramo godine tih osoba. Očito je da su, od nekih likova koji pljuju tvoj blog, roditelji veoma konzervativni pa te zato nazivaju kurvom i perverznjačom, ali je najsmiješnije to što se nijedan od tih kretena nema muda predstaviti!

    avatar

    12.09.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • mia's world

    skužila sam da su pitanja iz ok-a- riješila sam već taj test tamo i rezultati su odlični...posjeti moj blog!

    avatar

    12.09.2006. (14:37)    -   -   -   -  

  • me

    interesantno
    too technical, make sex, simple pure enjoyment spotanuos
    Chemistry when present affords great sex, if absent, just a relief.
    Ne mogu ti pomoci, previse pitanja
    I enjoy just sex, and life, the rest I live it to Philosophers to debate.
    The sex, cars, and good life are my motto, as well of course as the
    pretty girls.

    Ja samo bi rado da prevedem visevremena u vasoj zemlji
    cure su great, :)) :cool

    avatar

    20.09.2006. (14:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...