Komentari

hororfilmovi.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • 2sick4eva

    Pogledao sam davno neke najave filma. Uočio sam da ima puno šokova u filmu! Baš zbog toga ga namjeravam pogledati.

    avatar

    24.08.2006. (13:15)    -   -   -   -  

  • Luda=)))))

    ...gledala sam ovaj film...dobar je...e se vidimo sutra???pozzz

    avatar

    24.08.2006. (13:27)    -   -   -   -  

  • Dragonrage

    Hmmm...iako još nisam gledao ovaj film, ne slažem se da je ovaj film jedan od nastavak kultnog filma "Exorcist", jer nije. Osim jako sl. radnje i ovog Exorcism u naslovu nema veze sa prije spomutim filmom.
    Ovo je nešto potpuno novo, a ne nastvaka, te je snimljen prema istinitim događajima.
    Slažem se sa pumkin girl i njezinim kometarom u postu ispod...trebao bi malo opširnije pisati o filmovima...iznjeti neka svoja viđenja i stavove...ovako je malo pre siromašan tekst (ovo je samo savjet) ;-)

    avatar

    24.08.2006. (14:06)    -   -   -   -  

  • gunman

    Dobar ti je post.

    avatar

    24.08.2006. (14:23)    -   -   -   -  

  • pumpkin girl

    Yep, slažem se s dragonrage-om...također film je inspiriran istinitim događajem, ali taj događaj nema nikakve veze sa filmom, osim sličnosti da je vršen egzorcizam u Njemačkoj i tu na Emily. Vidim ti meni stalno copy pasteaš isti komentar, daj napiši nekad nešto :)

    ajde pozdrav.

    avatar

    24.08.2006. (14:39)    -   -   -   -  

  • End of all Hope!!!!!!

    yooo evo mene hvala na obavjesti da imas novi post
    hmmm taj film stavrno morma pogledati cini se da je komaaaa
    ajd kisach
    citam te
    pozzzzzzzzzzzzz

    avatar

    24.08.2006. (14:41)    -   -   -   -  

  • Plavi

    Dobar ti je novi post!Zapravo odličan je!Ajde bok i čitamose!pozz

    avatar

    24.08.2006. (14:48)    -   -   -   -  

  • NoName

    film mi se čini ok.... vjerujem da su oni stari exorcisti boli...
    e, da! napravio sam nekoliko bannera, a na tebi je da glasuješ koji je najbolji
    pozz :)

    avatar

    24.08.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • steLLa

    daj fakat thanks!!!!!!!!!!! ajde javi mi se dok napraviš postek o onom filmu.ajde pozz

    avatar

    24.08.2006. (15:09)    -   -   -   -  

  • Lelo

    izgleda dobro :)

    avatar

    24.08.2006. (16:06)    -   -   -   -  

  • Stephen King Of Horror

    film je ok, ali ništa posebno. puno mi se više sviđao prvi dio, a uz bok je drugom dijelu

    avatar

    24.08.2006. (16:28)    -   -   -   -  

  • death metal rules ...

    iskreno da ti kazem, meni su svi exorcisti bezze ...
    toliko su naprdili da su predobri, da se jednostavno razocaras kad ga pogledas :D

    ali et ...
    poz ...

    avatar

    24.08.2006. (16:30)    -   -   -   -  

  • HORROR ZONA

    gledao film, i napisao osvrt na blogu... exorcism of emily rose nije nastavak iz exorcist serijala, ali je dosta sličan serijalu pa si se valjda zbog toga zabunio... inače nema veze kaj si mi kopirao tekstove, i forgot it :) aj pozdrav

    avatar

    24.08.2006. (17:41)    -   -   -   -  

  • pussyfufe

    ....e fancy blog...
    baš je fora što voliš horore...
    ...ajd uživaj...
    pozz...:)...

    avatar

    24.08.2006. (19:24)    -   -   -   -  

  • Blog jednog Rockera

    Super ti je blog...
    Citamo se...
    Pozdrav!

    avatar

    24.08.2006. (20:13)    -   -   -   -  

  • HTML tutorils & blog designs

    Dizajn je gotov!

    avatar

    24.08.2006. (20:14)    -   -   -   -  

  • Dečko koji obečava

    avatar

    16.11.2006. (23:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...