Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Kontesa Nera

    Ja sam sebe našla, a ti, kakvom ti ljubavlju voliš Yoko?

    avatar

    22.08.2006. (17:18)    -   -   -   -  

  • kiss_me

    Da... Josipe kojom ljubavlju ti voliš ????? predivna pjesmica ;)

    avatar

    22.08.2006. (17:31)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    ne volim kombiniranja... samo iskreno voljeti...

    avatar

    23.08.2006. (14:02)    -   -   -   -  

  • Julija

    U ljubavi nista ne volim kombinovati, samo iskrena i cista ljubav. To sam nasla i u tome uzivam.

    avatar

    23.08.2006. (18:44)    -   -   -   -  

  • deb:

    nemam pojma...možda je moja ljubav kombinacija prijateljske i romantične...nemam pojma kao što rekoh i ne zamaram se time...
    pozdrav

    avatar

    23.08.2006. (19:22)    -   -   -   -  

  • ....monchyka....

    Prava ljubav je nesebična ljubav, ljubav koja daje za partnera ne tražeći nazad-to je ljubav savršenstva, nemoguće ju je ostavariti bez duhovnosti i bez Boga jer je božanska. To je ono za čim težim. Ali s obzirom da smo ljudi normalno je da ima doze romantičnosti u sebi (poželjno bi bilo bez negativnih osobina tipa ljubomora i traženje neprestanih dokaza) i romatičnost ne isključuje nesebičnost ljubavi, već joj daje dodatni čar. No mislim da u svojoj nesebičnosti ljubavi prema određenom partneru normalno je da ga biramo i prema proračunatoj ljubavi ma koliko god ona zvučila u ovim definicijama ljubavi ružno. Kad kažem proračunata ne mislim ja osobno na materijalni status jer mi on ne znači ništa, već mislim u drugim stvarima odgovaranje-fizički izgled koji mi je privlačan, sexipil, karakter osobe, zajednički interesi. Stoga me bih se mogla na isključivo jednu ljubav od ovdje navedenih odlučiti.

    avatar

    31.08.2006. (12:35)    -   -   -   -  

  • yoko

    Prekrasno opisano Nadica, hvala ti na komentaru!

    avatar

    31.08.2006. (16:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...