Komentari

angelinajolie4ever.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • Dralle's world

    Ej prvi put ti pisem i samo da kazem da je Angy po mom misljenju naj ljepsa zena na svijetu..............jelda?

    avatar

    22.08.2006. (16:41)    -   -   -   -  

  • This is my dre@mc@tcher!

    ah , meni su oni par iz snova , ali znala sma ja da to neće dugo. On je ženskaroš , nije on tip koji bi moga bit duga sa jednom ženskom.

    avatar

    22.08.2006. (16:57)    -   -   -   -  

  • Gods are crazy,stars are blind......If you show me

    Ej!Blog ti je odličan!
    Angelina je baš cool cura!
    NAdam se da ćeš me posjetiti!
    ;) Book!

    avatar

    22.08.2006. (17:16)    -   -   -   -  

  • angelina je lijepa,baš fatalna....
    ali ja volim brada pa mu ne mogu predbacivat...
    ma on će ih promijenit još stotine...
    a nek snima...da ga mogu gledat...
    pozz...
    kizza...

    avatar

    22.08.2006. (17:53)    -   -   -   -  

  • d_lollipOp_girL

    pa di si ti?!meni je čist ok što je ange otišla,potrebno je naglasiti da mi brad prokleto ide na živce,bez zamjere al ne podnosim ga!a čula sam da ange nije sigurna jel Shiloh potomak brad ili ...hmhm,nekog drugog...hehe,e pa sad jel to puki trać!neznam....drago mi je šta si se vratila kak bilo na jadranu?

    avatar

    22.08.2006. (17:55)    -   -   -   -  

  • •°o.O...Trace Of Innocence...O.o°•

    ma brad pitt je imbecil...kako može biti ljubomoran...ma imbecil..nadam se da se čitamo..kisss

    avatar

    23.08.2006. (15:08)    -   -   -   -  

  • music!

    ej znam da su prekinuli.baš mi je žao zbog njih....
    ja isto obožavam angelinu...
    e imam ja jednu dobru vijest za tebe( pošto si velika obožavateljica angeline)
    ajd svrati!!!

    avatar

    23.08.2006. (19:05)    -   -   -   -  

  • •°o.O...Trace Of Innocence...O.o°•

    imam novi post... pusa

    avatar

    24.08.2006. (11:18)    -   -   -   -  

  • kitty kat

    Brad je peder !
    Imam novi post o Angelini :-)

    avatar

    24.08.2006. (14:19)    -   -   -   -  

  • kitty kat

    P
    o
    z
    z
    z

    avatar

    24.08.2006. (14:19)    -   -   -   -  

  • music!

    ciaoo!!!
    imam novi post pa svrati!
    pozz!!!

    avatar

    26.08.2006. (18:57)    -   -   -   -  

  • jadraimira

    EJ SUPER TI JE BLOG
    I SUPER TI JE POST.
    JA OBOŽAVAM ANGELINU JOLIE.VIDIM DA SAMO PIŠEŠ O ANGELINI.PA KAK I NEBI KAD JE NAJBOLJA!!
    POZZZ
    AJD SVRATI DO MENE.KISSS

    avatar

    26.08.2006. (20:01)    -   -   -   -  

  • ...Sugar baby...

    ma bred je debil ako ju napuca...iamm novi post...kiss

    avatar

    27.08.2006. (14:20)    -   -   -   -  

  • ...i hold your hand true all of this years...

    joj bas mi je drago kaj si tu..svrati-kiss

    avatar

    28.08.2006. (20:02)    -   -   -   -  

  • robbie4ever

    oh svašta...svaki dan se nešto drugačije piše o njima...jučer saam pročitala da su se vjenčali =)....pozzzzzzzzzzzz

    avatar

    30.08.2006. (02:11)    -   -   -   -  

  • Dralle's world

    Mogla bi ti napisat i novi post jelada pa da se mozemo citat a ne ponovo i ponovo i ponovo
    i ponovo i ponovo i ponovo i ponovo i ponovo i ponovo to vise i ne zvuci kao rjec al nema veze...See ya :))

    avatar

    31.08.2006. (15:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...