Komentari

zivotnihoroskop.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • forsaken_angel

    joj blago meni...al ovo za bracnog partnera...hmm... oni mi najbolje odgovaraju na svim duljinama ali ne i natoj...prije ovan...

    avatar

    05.01.2007. (10:04)    -   -   -   -  

  • Lisa...ili Bart

    Dobar blog. Ja sam vaga.

    avatar

    18.01.2007. (10:11)    -   -   -   -  

  • Monex Martin

    i ja isto...
    ....nešto je istina, nešto nije...
    ...ja naprimjer znam granice u šali...
    ...pozdrav...

    avatar

    19.01.2007. (14:24)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Takodjer sam Vaga; doista vecinu karakteristika Vage sam pronasla i u sebi - osim rane udaje. Ali - za to uvijek ima vremena, zar ne?! Puno srdacnih pozdrava, Luki

    avatar

    22.01.2007. (12:49)    -   -   -   -  

  • horsy

    zar sam zaista tako osjećajna?? lijepo je ovako nešto čuti, ali za brak još nisam sigurna da je istina pošto imam tek 13 godina. :)))))))
    pozdrav

    avatar

    05.02.2007. (06:06)    -   -   -   -  

  • Irida

    imaju i vage svojih muka...

    avatar

    05.02.2007. (23:29)    -   -   -   -  

  • Happy

    Stvarno zanimljiv blog. I ja sam vaga, i moram priznati da je dosta toga istina al ne sve. I pitam se, pošto tu piše kako su vage privlačne, a već sam puno puta čula kako su vage najosjećajnije, privlačnije i slično, zašto je onda tako teško uspjeti u ljubavi? ciao

    avatar

    17.02.2007. (13:55)    -   -   -   -  

  • ja

    ja se neću rano udat

    avatar

    21.03.2007. (14:56)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Sa svim se slažem - ali Vodenjak kao bračni partner?! :)))
    Ne bi baš išlo...Inače, sve ostalo potpisujem...I ovo za životnu borbu, ne-podršku okoline...
    Ja sam dupla Vga - i znak i podznak..:))))
    I samo nešto - nemoj se naljutiti - uspjehe, a ne "uspijehe"...
    Sitničava Vaga; koja želi da sve oko nje bude savršeno - što ćeš...:))))
    Pozdrav, Luki+Goldie

    avatar

    16.02.2008. (23:05)    -   -   -   -  

  • niki

    i ja sam vaga danas mi je rodjendan by the way,jeeeee,sve su vage dosta njezne,pravedne,ili se trude bar biti,za razliku od drugih u njenom drustvu sto me jako nervira jer se meni cesto dogodi da ganjam pravdu dok je drugim posve svejedno sta se desava nekom drugom osim njima.pocela sam to smatrati manom kod sebe,jer iskrenost neked puno kosta.peace.

    avatar

    10.10.2009. (20:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...