Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • između jave i sna

    previse sam danas tuzna da bih ti ista pametno napisala...
    odbaci sve okove proslosti sto te na bilo koji nacin sputavaju... idi... kreni... poleti...

    avatar

    18.08.2006. (12:35)    -   -   -   -  

  • zlivija

    cini li se to meni ili i ti kreces dalje? ako da, drago mi je zbog tebe. ako ne, nadam se da ces skoro... premda, ovaj post odise optimizmom. cestitam, j :o)

    avatar

    18.08.2006. (12:46)    -   -   -   -  

  • kiss_me

    :)))) čini mi se da se netko zaista promjenio ... čini mi se da je netko ipak otvorio svoje tužne okice ... čini mi se da je netko ipak odlučio okrenuti novu stranicu života i krenuti dalje ...
    Sretna sam zbog toga ... sretna sam zbog tebe.... :)

    avatar

    18.08.2006. (13:25)    -   -   -   -  

  • Tinariwen

    Znači... hvataš vlak? :-O

    avatar

    18.08.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • Lisac

    Čestitam... nova stranica čeka da bude ispisana... :))

    avatar

    18.08.2006. (14:01)    -   -   -   -  

  • yoko

    Tina & Ostali.. Hvala, ovo jest moje razmišljanje... :)

    avatar

    18.08.2006. (14:03)    -   -   -   -  

  • Tinariwen

    Nisi mi odgovorio na pitanje... :)

    avatar

    18.08.2006. (15:22)    -   -   -   -  

  • nat

    eto mene nakon dugo vremena. drago mi je da tvoj optimizam nije prolazan, već da si iz temelja promijenio neke stvari. i pjesmice su ti drugačije, nekako čeznutljive. nadam se da ćeš pronaći to o čemu u zadnje vrijeme pišeš. bye

    avatar

    18.08.2006. (15:40)    -   -   -   -  

  • Julija

    Ovo danas je nesto najlepse sto sam procitala, nesto sto mi je ulepsalo poslednje dane odmora i mog povratka nazad...Oh, kako mije drago zbog toga, zbog tebe, zbog patnje koja napusta tvoje misli i telo. Znaci li to da ubuduce citamo veselije teme?... Samo napred i ne okreci se unazad, videces sve ce biti super...
    Poz Julija

    avatar

    18.08.2006. (16:18)    -   -   -   -  

  • severina

    kad dojdeš na posel

    avatar

    18.08.2006. (19:01)    -   -   -   -  

  • yoko

    Severina, u ponedjeljak, zakaj pitaš?

    avatar

    18.08.2006. (19:51)    -   -   -   -  

  • Josipa

    nice...

    avatar

    18.08.2006. (23:11)    -   -   -   -  

  • hello!Čitam te već jako dugo no dosada nisam ništa komentirala=nekako napišeš sve šta treba i ne da mi se bacati neke glupe komentare kao super je wau i slično,koji su daleko ispod razine tvog teksta i daleko ispod onoga što bi ja o tvojin postovima tila napisat ali nepronalazin dovoljno dobre riječi ,ma u biti nema takvih riječi.
    Eto neću puno duljit!Samo ću reć da jedva čekam sutrašnji post.
    Veliki pozdrav.

    avatar

    18.08.2006. (23:40)    -   -   -   -  

  • Deep wound of bright despair

    zaboravih se potpisat u ovom prethodnom postu=ludost.... eto..pozdrav :)

    avatar

    19.08.2006. (00:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...