Komentari

wannatoberealanna.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • There is no TRY. There is only DO.

    ma nema beda. Sigurno si samo malo više vode popila jer uopće nisi pojela puno. by..

    avatar

    18.08.2006. (11:02)    -   -   -   -  

  • black butterfly

    hej..sad citam ovo i razmisljam kako se meni nikad ne dogodi da ujutro se nazderem..preporuka:ako nemas posao (pa se nemoras dizat rano ujutro) pokusaj se dignut za vrijeme rucka i vidjet ces pojest ces nesto full malo i to je to.Tako uvijek ja..idem spavat u 02.30 i dizem se oko 13 (danas je iznimka jer dolazi neki komad do mene:))
    ugl svaka cast na planu za danas!samo voce i voda!!!pusa

    avatar

    18.08.2006. (12:15)    -   -   -   -  

  • DiT

    Ma te su ti promjene u kilazi normalne, pogotovo u pocetku!Bolje dva tosta i rajcicu nego nesto puno kaloricnije!Nadam se da je ostatak dana prosao ok!Pusa

    avatar

    18.08.2006. (18:39)    -   -   -   -  

  • Sve se može uz čvsrtu volju

    Evo me ljepotice,nisam vam stigla napisati komentare,ali čitala sam vas. U čet ujutro idem u Njemačku na tjedan dana tak da ne znam kako ću tamo jesti i ne znam hoću li imati komp pri ruci pa vam se neću moći javljati redovito. ALI;obećajem kad se vratim svaki vam se dan javljam. I bez brige,svake sam minute i svake sekunde s vama u mislima. Nego,ja sam ovih dana kao što sam rekla malo prekršila neka pravila pa sad moram strogo ovih 5 dana da mi se želudac stisne,a kad se vratim krećem u akciju,ali sad bez kršenja!
    Evo,imaš lijep pozdrav od mene.

    avatar

    18.08.2006. (21:40)    -   -   -   -  

  • Sve se može uz čvsrtu volju

    Hvala,al idem u četvrtak ujutro pa ću vam se javljati još ovih dana. Koliko se može skinuti kg u 5 dana. Strogim gladovanjem (nescafe i jogurt) dnevno? I juha u nedjelju?

    avatar

    18.08.2006. (23:29)    -   -   -   -  

  • sunčy

    hehe,vidim ja da si ti odlučno krenula...tako treba!ja isto u početku uvijek pretjeram s vježbanjem,pa poslije kukam:)ali znaš kako se kaže,klin se klinom izbija-znači stišćemo zube i bacamo se na vježbanje!kiss

    avatar

    19.08.2006. (15:22)    -   -   -   -  

  • Monyta

    Nice blog,zanimljiv post!!!!!!puussaa!!!!!!!!!

    avatar

    19.08.2006. (23:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...