Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • http://mrak.org

    da li se itko ikada zapitao koliko su ti medvjedi u stvari zaštićeni? mene to baš zanima

    avatar

    17.08.2006. (12:39)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    Money makes the world go around, the world go around ... Evo odgovora ...

    avatar

    17.08.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • bussy mama

    Jap, meni se sve čini da im medvjedi nisu ni do gležnja što se tiče zaštićenosti.
    Ali nažalost to nije ni prvi ni zadnji put, sjetimo se Sisačkog monstruma (vikend izlasci iz zatvora), pa se sjetimo Petrinje ( 3 su žene ubijene od istog kretena, siročadi ko u priči) pa onda onaj slučaj ispred dječijeg doma. A ne zaboravimo samo slučaj silovanja one crne košarkašice i izjave našeg sudca. To nije ni prvi ni zadnji put i mi tu ne možemo ništa doli komentirati u nadi da će neka budala odozgo svrnuti pogled.
    Pozdrav

    avatar

    17.08.2006. (15:58)    -   -   -   -  

  • zizifus -zbrčkane škrabotine jednog grma

    meni svakog dana sve više čini da bi i anarhija bila bolja od sadašnjeg stanja.
    Moram priznati da me tvoj blog svakog dana sve više plaši, nekad sam uspijevala biti noj s glavom u pjesku, ne znam dali da ti zahvalim ili da te proklinjem.

    avatar

    19.08.2006. (12:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...