Komentari

zivotnihoroskop.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • CHOCO

    ja sam Blizanac i rekla bih da je skoro sve istina :D

    avatar

    05.02.2007. (11:00)    -   -   -   -  

  • Matheich

    da i ja bi se slozila s choco..samo sta su blizanci inace jako izbirljivi...brzo mjenjaju zanimanja,hobije..znam po sebi..:D..

    avatar

    03.04.2007. (18:20)    -   -   -   -  

  • skrivena_mala

    ja sam isto blizanac i sve je istina. baš sve. ne mogu vjerovati kako se to može pogoditi. čitala sam i od mojih prijatelja i isto im odgovara.

    avatar

    15.04.2007. (21:38)    -   -   -   -  

  • ivana

    nevjerovatno, kako da me je netko promatrao...

    avatar

    01.12.2007. (07:22)    -   -   -   -  

  • ana blizanka

    potpuna istina,sve sto je napisano tocno je!!meni se sve poklapa!super blog!!

    avatar

    26.03.2008. (17:05)    -   -   -   -  

  • @my_life@

    i ja sam blizanac , samo jedna stvar nije pogođena.

    avatar

    30.03.2008. (21:45)    -   -   -   -  

  • sinjanin

    Ovo kao da je moja biografija,sve je istina

    avatar

    21.05.2008. (18:46)    -   -   -   -  

  • Marija

    Imam isto vjerovanje kao i ti virujem u specifičnost znakova i sudbinu, a ovaj horoskop je prepisan iz jedne iznimne knjige koju i ja imam dosta je pogođeno iako ima stvari koje nemaju veze s vezom, ja već godinama pratim horoskopske znakove po ljudima koje upoznam i oduševljena sam koliko se poklapaju i ja sam blizanac...

    avatar

    18.08.2008. (17:38)    -   -   -   -  

  • miky

    covjece,nista ovdje nije istina!

    moje bogatstvo nije u mojoj dusi i srcu nego u mojim parama!

    kada nemam vise nista za dati kazem:"goni se"

    a inace uopce ne dajem nista i samo se cjeli dan derem na druge......

    nema sanse da je ovo istin

    nema ni 0.00000000000000001% pogodjenog kod mene

    avatar

    31.05.2009. (09:27)    -   -   -   -  

  • miky

    kao sto rekoh,nije pogodeno ni za koga u mojoj obitelja,mama se po cjeli dan dere i lupa okolo koda je pijana,a u horoskopu kazu da je veoma dusevno smirena......

    moja sestra samo sere po kompjutoru tako da ja i nemam puno vremena i deblja se,a horoskop kaze n esto kao da ce zabavu naci izvan kuce ili vani nesto tako........

    a moj brat je kao neki rodjeni vodja a nema ni prijatelja,a svi ga u kuci tretiramo kao slugu,ono,donesi mi daljinski,daj mi papir i olovku,odi kupi kruh u ducan.....a on mi je neki vodja.........

    avatar

    31.05.2009. (09:33)    -   -   -   -  

  • makis

    meni je potpuno sve tacno... i mi blizanci smo naj ljudi....

    avatar

    02.11.2009. (21:05)    -   -   -   -  

  • antonioromero

    @miky Očito da tvoja porodica nije centrirana najbolje, svi ste hiperaktivni, nije ni čudo što si poludio. A i kontre pucaš, ili ne znaš šta si u horoskopu, ako si blizanac pogođeno ti je bar 50%. Pozdrav.

    avatar

    02.04.2013. (01:00)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...