Komentari

wannatoberealanna.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • sunčy

    joj zlato,pa nije tako strašno...naravno da posustanemo s vremena na vrijeme,ali zato si ti sad još jača i odlučnija nego prije!i slažem se za ovaj naziv za čokoladu,premda ju ja baš ne volim(vjerojatno sam jedina na svijetu):)samo se ti meni nedaj!kiss

    avatar

    16.08.2006. (12:36)    -   -   -   -  

  • depresivka ;)

    crno govno lol! moze!!! hehe...

    ja sam primjetila da mi se u 2 tj metabolizam ful usporio... zato sam sad na normalnom dorucku i rucku... i VODA!!!

    ma nije bed, doci ce tih 65 kila, bez brige, princezo!!

    avatar

    16.08.2006. (14:09)    -   -   -   -  

  • Wish to be no more fat

    ljubica,nemoj se bedirati.ja sam još gora neg ti,jučer išla u 22 sati jesti i najela se ko neki kreten!strpala što god sam našla!užas!ali nećemo se predati,tko radi taj i griješi! :)bar se ja tako tješim! ljubim te!

    avatar

    16.08.2006. (14:10)    -   -   -   -  

  • DiT

    Ma sve je ok, vaga je mogla pokazati puno vise od 100g!Samo ti dalje nastavi po planu i rezultati nece izostati!Pusa

    avatar

    16.08.2006. (14:33)    -   -   -   -  

  • There is no TRY. There is only DO.

    Nemoj da te to jako oneraspoloži. Ti si još i malo pojela prema meni kad sam se prije natrpavala s svim i svačim što mi je došlo pod ruku i to kasno navečer i tako danima zaredom. Nastavi sa planom dalje i ovo ćeš brzo zaboraviti kad dođu rezultati

    avatar

    16.08.2006. (16:27)    -   -   -   -  

  • da glupa. glupa - gluplja - najgluplja.

    avatar

    22.08.2006. (13:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...