Komentari

wannatoberealanna.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • lost

    pa nema veze ako pojedes malo vise,jer ces to izgoriti! ja sam popila danas casu multivitaminskog soka i pojela mali kroasan s marmeladom,ali sad idem trcat.pozz

    avatar

    15.08.2006. (11:58)    -   -   -   -  

  • depresivka ;)

    tooooo ljepotice!!! bravo!!! zavidim ti ;))))

    avatar

    15.08.2006. (14:26)    -   -   -   -  

  • Wish to be no more fat

    čestitam!!!!zaslužila si to,a trud se uvijek isplati!držim fige za dalje!pusa!

    avatar

    15.08.2006. (14:47)    -   -   -   -  

  • Dust In The Wind

    e super je, u pocetku bi trebalo da brze gubish kg... samo zans sta, pokusaj umesto tosta da pojedes brdo salate sa nekim prelivom...zasiti, a mnogo je manje kcal, a i organizam ti brze svari povrce nego testeninu... ali ok.. ti znas:).. :*

    avatar

    15.08.2006. (15:01)    -   -   -   -  

  • sunčy

    jeeeeeee...bravo!ja ponosna:)kiss

    avatar

    15.08.2006. (18:35)    -   -   -   -  

  • black butterfly

    OLA!!!evo ti si jos jedna od cura ..sve mi djelimo iste zelje a uskoro i sudbinu..Zelja nam je smrsaviti,a sudbina da cemo biti lijepe i -mrsave!!!hehe..citam kako ide u tvom mrsavljenju i moram priznat da sam inspirirana vama curama..sve je tako lako i..ucinkovito!!!
    Nadam se da ces posjetit moj blog i dat mi koju ideju za kako bit izdrzljiv kraj sve te hrane? jednostavno mrzim samu sebe kad se najedem..a svi mi tjeraj u grlo cokoladice,sranja itd..
    mrzim svih koji mi nude hranu koju sam nekoc najvise voljela ( sada bjezim od nje ko od kuge!!!)pusa

    avatar

    15.08.2006. (22:46)    -   -   -   -  

  • Sve se može uz čvsrtu volju

    Samo budi i dalje hrabra! Pusa

    avatar

    15.08.2006. (23:42)    -   -   -   -  

  • glas razuma

    curo moja ti nisi normana. vrtin se po vasin blogovima i umiren od smija tj. ne ovo sta vi cinite me doslovno rastuzuje. nemogu virovat da postoje ljudi koje tako razmisljaju. slusaj. ujutro pojeden cetri fete sa eurokremon pa popodne cili rucak pa onda jos koji sendvic i onda vecera i navecer topli pa mozda jos i sladoled i booooli me kurac. i iman 1.65 i 60 kila i totalno me se jebe. znas .sta? imala san likova i kad se pogledan u ogledalo osjecan se skroz oke. i bolje je kad imas na sta nategnit majicu i kupit grudnjak veci broj, a ne da ti kosti ispadaju po putu dok hodas cila mtva umorna i gladna. al nije bolje imat kroz cili dan energije za normalno zivit dok smo jos mlade i razvijamo se se nego da nan lice umire od gladi ka i cili organizam. sa ovin stara moja neces ama bas nista postic,al ako oces nastavi se izgladnjivat zavrasit ces u bolnici vjerovatno umrit mlada i mozes se posli ponadat da ce ti leš bit lip,al nece samo ce prije istrunit. i dan ti jos jedan savjet, ako uspijes takva nac lika POJEBI SE!!!! to ce ti vjerovatno rijesit sve komplekse. meni je pomoglo :)
    p.s.deblje zenske imaju dobre sise i skoro sve su slatke u faci,a ti koja se izgladnjujes paris samo oni kostur iz horor filmova tako,aj se licit....

    avatar

    16.08.2006. (02:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...