Komentari

rockin.blog.hr

Dodaj komentar (41)

Marketing


  • Lidach ^^

    ee. ja ovo baš i ne namjeravam čiitat. a u kojem ti to točno selu živiš?? ja sam u ZAGREBU!! he, he... šta da ti kažem osim... DUBRAVA! ae, bo:ok!!!!!!!!

    avatar

    15.08.2006. (19:38)    -   -   -   -  

  • Shaggy

    O glazbi treba sudit isključivo po kvaliteti,a tek onda po sadržaju.Neka svatko sluša što hoće,oustalom valjda svi razumiju tekst.Svaka zabrana je suluda jer se tako izaziva samo bijes i ogorčenost.

    avatar

    16.08.2006. (10:44)    -   -   -   -  

  • Močna gljivica

    evo mene :) super blog...kiss
    Anchy

    avatar

    17.08.2006. (16:40)    -   -   -   -  

  • Lidach ^^

    haa, nisam ovo znala.... ljudi se obično, čim im netko spomene sotonističku glazbu, sjete maidena, him-a (??), M.M.-a...... ae, bo:ok...... :) (nemoj se opet ozlijedit.....)

    avatar

    18.08.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • Močna gljivica

    dosadno je...hana i novoselac se stalno svađaju..decki se stalno zele sorat s ovima s knezije ...i da,imamo pljuge... al ih JA moram kupovat (ko drugi)...i tak...
    ps.hvala na komplimentu za pjesme :)
    kiss

    avatar

    19.08.2006. (12:47)    -   -   -   -  

  • puppet girl

    vidin da slusas gunse koje ja obozavan, pa me posjeti koji put i ostavi komentar da znan da si bia.

    avatar

    19.08.2006. (22:33)    -   -   -   -  

  • Absentee

    yeap, vridilo je pročitat... vidim, istiniski si zaljubljen u rock...
    a crkva... hmm, to je nešto što duboko prezirem i ne podržavam...
    rock'n'roll.. dobri stari... obožavam te njegove početke tipa elvisa... i tu generaciju s briljantinom u kosi.. ti su ljudi stvarno nešto radili.. pravu revoluciju bez koje bi mi današnji život bio nezamisliv!

    avatar

    21.08.2006. (13:50)    -   -   -   -  

  • Shaggy

    Kad pronađeš vremena pročitaj novi post.

    avatar

    22.08.2006. (00:23)    -   -   -   -  

  • Šta ja znam....

    Shaggy ima pravo šta se tiće sudbe i glazbe...
    Nemoš srat o nećemu ako ti se to ne sviđa, mislim, imaš blog i trebaš izrazit mišljenje,al nemoraš vrijeđat. Šta bi ti reko da ja napišem da su gunsi hrpa smeća, da je Axl peder u koži koji sam zna mrdat guzicom i td i td. Uvrijedio bi se, i ti i svi koji vole Gunse. Volim ih i ja poslušat, ali volim i neke, ovdje popljuvane grupe.Razmišljaj malo i na takav naćin... Navrati

    avatar

    23.08.2006. (02:06)    -   -   -   -  

  • Šta ja znam....

    Ovaj post ti nisi piso!

    avatar

    23.08.2006. (02:11)    -   -   -   -  

  • Šta ja znam....

    Brani se ako možeš...... :-)

    avatar

    23.08.2006. (02:12)    -   -   -   -  

  • Am*I*Punked

    CP-man.................

    avatar

    25.08.2006. (20:23)    -   -   -   -  

  • hope for heaven

    Evo...............da te posjetim........................i ostavim komentar.........................posjeti moj blog.................................POZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    avatar

    30.08.2006. (21:43)    -   -   -   -  

  • Shaggy

    Kužim šta oćeš reć.Kad ćeš više napisat nešto novo?

    avatar

    31.08.2006. (12:27)    -   -   -   -  

  • Močna gljivica

    hej...pozdravit cu ja njih... :)
    neki dan sam si malo popila pa sam gnjavila novoselca...govorih kak si mi ti dobar i tak... hihi :)
    ajd uzivaj
    ps.ne, ne radujem se skoli, a ti?? kiss

    avatar

    31.08.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • Marko

    eeeeeeeeeeeeee................legendo..............de napiši novi post...................................................................... .........super ti je........................blog...............mislim.................se sutra vidimo?????????????????? pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............. i.

    avatar

    01.09.2006. (16:07)    -   -   -   -  

  • Marko

    18.1.'06.

    avatar

    01.09.2006. (16:07)    -   -   -   -  

  • Marko

    ..................a fuck..............potrudite se...............................dat ćete mi onda adresu marinovog bloga...........................................

    i da btw: komentar na post: ma bog ja nitko.................. nema se šta crkva i kao neki "bog" protivit bilo kojoj glazbi....................osobito ne metalu..................ajd.........

    avatar

    02.09.2006. (09:23)    -   -   -   -  

  • Marko

    btw: jel ti zanš koja sam ja???????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????

    jebiga povećavam ti broj komentara.................

    avatar

    02.09.2006. (09:25)    -   -   -   -  

  • Močna gljivica

    nisi ga upoznao :)

    avatar

    02.09.2006. (11:02)    -   -   -   -  

  • Marko

    FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCKFUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCKFUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK --------------------------baš šteta…………………………………..šta niste došli....................

    avatar

    02.09.2006. (17:41)    -   -   -   -  

  • Marko

    i tnx na pozdravu.......................

    avatar

    02.09.2006. (17:41)    -   -   -   -  

  • Marko

    i de napiši već fuckin' post..................

    avatar

    02.09.2006. (17:41)    -   -   -   -  

  • Marko

    i de dost već mojih komentara..............nisam normalna............................ajd pozdrav i tebi i svima tu

    avatar

    02.09.2006. (17:42)    -   -   -   -  

  • oneum

    e moj prika, živ san i zdrav!
    ma nego, čoviče moj, pisa san o istoj temi novi post, i zamisli koja slučajnost?
    sotonizam u mjuzi..eee nek se javi neko pametan i reče zašto???

    sve san pročita i spremio na hard disk...neka se nađe...
    a jebate ne znan šta da rečen il napišen!

    avatar

    03.09.2006. (23:19)    -   -   -   -  

učitavam...