Komentari

aboutdogs.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • život je takav, čupav i dlakav

    HHHEEEEEEEELLLLLLLLOOOOOOOOO.....IAKO NEMAM PSA(MAMA MI NE DA)...SUPER JE ŠTO PIŠEŠ O NJIMA...STVARNO ORIGINALAN I KVALITETAN BLOG...NIJE MI JASNO ZAŠTO NEMAŠ VIŠE KOMENTERA...SAMO NASTAVI OVAKO...CIAO!

    avatar

    08.08.2006. (00:27)    -   -   -   -  

  • M666

    punooooo volim pse...iako sam muško...blog ti je odličan,a čudno je što nemaš komentara.
    preporučujem ti da ostavljaš drugima komentare.posjeti me i ostavi coment

    avatar

    08.08.2006. (00:31)    -   -   -   -  

  • Tarra

    stvarno mi se sviđa tvoj blog!!!mislim da je jako poučan ;)!!!mislim da ću i ja napraviti blog o pesekima ali moram smisliti ime prvo!!!ciao!!!

    avatar

    08.08.2006. (12:46)    -   -   -   -  

  • About Dogs

    Drago mi je da Vam se sviđa.Pozzz!

    avatar

    08.08.2006. (12:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...