Komentari

gulistan.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • xiola bleu

    Mene je strah pustinje.

    avatar

    04.08.2006. (18:43)    -   -   -   -  

  • Lola Walser

    A ti odmah u sator nekom sheiku... :)

    avatar

    04.08.2006. (18:53)    -   -   -   -  

  • NF

    ti ga se odjednom raspišeš, ni meni ne sjeda baš vegetarijanstvo, a za kubu se nadam da će iznjedriti sposobnog komunističkog leadera, brat mu to svakako nije, a niti sam ja više baš neki optimist...

    avatar

    04.08.2006. (20:29)    -   -   -   -  

  • Lola Walser

    E, NF, puklo mi je na drugim stranama, pa sam se vratila... pokunjena... :) Za Kubu ne znam, ako smognu nekog ljevicarskog populistu a la Lula da makar neke stvari zastite; Chavez i Morales su malo udreni da bi bili primjer... Raul Castro nije omiljen, Fidel je profitirao u popularnosti na Raulov racun, ovaj je obavljao prljave poslove... Oni su spremni prodati se ko i mi, do zemlje pod nogama--daj turizma, pa da bude kruva i televizijskih igara.

    avatar

    04.08.2006. (22:14)    -   -   -   -  

  • girl.who.sold.the.world

    pustinje..hmm..jako chudan,aL o5
    i zanimLjiw bLog..neznam..
    woLim pustinje..to me inpresionira..
    da..ae uzhiwai mi..=9
    pozZz...

    avatar

    07.08.2006. (10:31)    -   -   -   -  

  • aMB

    tata mi je pricao o pustinjama..

    avatar

    07.08.2006. (10:55)    -   -   -   -  

  • dzepna

    a meni nije jasno kako tamo postoje oaze i bunari.

    avatar

    12.08.2006. (13:27)    -   -   -   -  

  • Thanatz

    a, ovo me sitilo na jednu neveru, negdi u osnovnoj, šta je na split istresla pijesak iz sahare. suludo neko, mračno narančasto nebo je bilo.

    avatar

    20.08.2006. (21:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...