Komentari

yoko.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • između jave i sna

    a ne, ne dozivljavam virtualni svijet tako... to bi bila laz prema sebi... u pocetku sam se bojala spojiti te svijetove, ali sad ih pretacem... virtualni i stvarni... sve ono sto ne mogu izreci u stvarnom, to mogu u virtualnom, ali i tu sam ja ona ista ja, cak i vise, tu sam ja bez ograda...

    stekla sam prijatelje u ovom svijetu, vece nego sto sam ih ikad imala u stvarnom...

    avatar

    02.08.2006. (12:07)    -   -   -   -  

  • Tinariwen

    NEEE VJEEERUJEEM!!
    Koje si ti izopačeno malo biće, YoKo, pa to je naprosto strašno.
    :o) LOL
    I like it... very much! :)

    @Maslačkica- i ja sam u stvarnosti onakva kakva možda i ne želim biti. Puno ljudi ostane pomalo razočarano ako me prvo upozna ovim putem, pa onda uživo...

    avatar

    02.08.2006. (12:17)    -   -   -   -  

  • yoko

    A što sam sada krivo opet rekao i napisao.. Pa ja ne vjerujem :)

    avatar

    02.08.2006. (12:53)    -   -   -   -  

  • Kontesa Nera

    Lov? Pljen? Ne razumijem zašto bi netko nekog lovio na internetu i zašto bi netko bio pljen? Internet je zamjena za kavu s prijateljicama i to više nego dobra, a "luđaka" ima i u stvarnom svijetu.
    Ja sam ovdje ista, sa istim manama, vrlinama i strahovima kao i u stvarnosti.
    Ne možeš se naći sa svakim s kim pričaš na netu, ali postoji selekcija i postoji instikt, mene moj još nije prevario do sada.

    avatar

    02.08.2006. (13:07)    -   -   -   -  

  • Tinariwen

    "Lov? Pljen? Ne razumijem zašto bi netko nekog lovio na internetu i zašto bi netko bio pljen?"
    Freya, ti si jedno slatko, malo naivno biće.
    K'o one vjeverice što ih gaze na autocesti.

    avatar

    02.08.2006. (13:33)    -   -   -   -  

  • yoko

    Da, Freya, Tina ti je dobro rekla! Postoje lovci, a samim time postoji plijen! Vidi se da nisi baš vična chatu, a osim toga ne možeš mi reći ako si ikada bila na chatu da nije bilo pokušaja zavodjenja, te da nije bilo pokušaja da te se verbalno napadne.. To se zove lov, a ti se zoveš plijen... Jasnije?
    Mislim, čudi me da su ti se samo lijepe stvari na chatu dešavale.. to je apsolutno nemoguće!

    avatar

    02.08.2006. (14:16)    -   -   -   -  

  • Julija

    Što se lovca i plena na chatu tice mnogo toga bih mogla napisati, ali...ali...treba slušati svoje instikte i po njima se upravljati. Treba biti na oprezu, naravno biti iskren al ne i naivan. Al, opet moram reci YoKo, YoKo...

    avatar

    02.08.2006. (15:40)    -   -   -   -  

  • mikx

    znam gdje idem i kamio idem nekoliko minuta sati svejedno ali tražim ljude s kojima mogu pričati a ne biti pljenom...nema puno ljepih stvari na chetu --osim....

    avatar

    02.08.2006. (18:19)    -   -   -   -  

  • zlivija

    upoznavanje preko neta? hrpa sranja...

    avatar

    02.08.2006. (19:11)    -   -   -   -  

  • yoko

    Zlivač, mislim dalo se to iljepše reći, zar ne? :)

    avatar

    02.08.2006. (21:10)    -   -   -   -  

  • aggressivka

    ej odlican ti je blog!!!!!ne znam ni jednu rijec koja tvoj blog najbolje opisuje.potrudila sam se procitati sve postove na ovoj stranici,u arhivu nisam jos isla!!! :) svaka cast na svemu ovome,nadam se da se citamo. :)
    pozz

    avatar

    02.08.2006. (22:27)    -   -   -   -  

  • yoko

    Hvala ti Agresivka!

    avatar

    03.08.2006. (01:08)    -   -   -   -  

  • deb:

    hehe...vidi, vidi...o ovoj temi bi se dalo raspravljat...
    je istina je...te sve male izopačene fore su svima zanimljive neko vrijeme...no uspjela sam naći način da se ne izdam...
    imam poseban mail...koji ima lažno ime, prezime i sve ostale podatke kojima se služim za chat i razna dopisivanja, a otvorih ga negdi sa knjižničkog kompa...tak da...eto...
    nije mi baš tak lako ući u trag, barem se nadam...no nikad se ne zna...
    neki Malovi lege su mi objasnili mali milijun načina na koji netko mi može upasti u komp...al fala bogu pa ništ ne kontam i nepamtim, jer mi to ne treba...i objašnjavali načine zaštite od istog...oni napravii te neke zaštite i..
    a valjd je to dovoljno...
    sve u svemu odlična tema..
    pozdrav

    avatar

    03.08.2006. (01:38)    -   -   -   -  

  • Kontesa Nera

    @Tina, ja jesam jedno slatko, malo naivno biće koje vjeruje ljudima i vjeruje u ljude, gledali te oni u oči ili ti pisali s tamo nekih udaljenih mjesta. Doduše u zadnje vrijeme primam neke stvari s rezervom. Takva sam i još me nisu zgazili kao malu vjevericu na cesti, što ne znači da nije bilo pokušaja.
    @ Yoko, Yoko koji si ti prijatelj kad nisi jadnoj Freyi objasnio sve zamke chata. Naravno da sam bila na chatu, naravno da sam tamo doživjela i ružnih stvari, ali takve napasnike možeš riješiti jednim klikom, a što se tiče zavođenja, pa to je normalno kao kad netko fučka za tobom dok prolaziš. Samo sto si na chatu možeš dozvoliti da odgovoriš, da se malo poigraš s Don Juanom, dok u stvarnom svijetu je to kompliciranije. Osim toga rekla sam da se nisam prevarila oko ljudi s chata koje sam odlučila upoznati. Nisam imala loših iskustava.
    Što se tiče laganja i varanja, onaj tko to radi radi sebi ne meni, jer zar je stvarno bitno dok s nekim pričaš da bi se malo opustio napisati mu hrpu laži? Osim toga važno se prilagoditi onome s kim pričaš. U lijepoj uspomeni ostali su mi neki ljudi s kojima sam pričala, koji su tražili savjete, kojima sam možda pomogla.
    Osim toga, drago društvo, preko chata se može i jako zaljubiti, za to imam čvrste dokaze.
    Pusa

    avatar

    03.08.2006. (06:21)    -   -   -   -  

  • KONTESA NERA

    Dakle, ako sam dobro shvatila, naš dragi Yoko je žario i palio po chatu i tko zna što još.
    Tko bi se to nadao od njega koji je oličenje dobrote i na svemu zahvaljuje (kako bi rekla Clementine).
    Dakle, Yoko, odlučio si priznati svoje najskrivenije grijehe tu pred tvojim blogovskim poklonicima.
    Sada si me stvarno zabrinuo, jer dok sam ja na chatu iskreno razgovarala s tobom i s drugim ljudima, nisam više sigurna da neki od tih drugih ljudi opet nisi bio ti.
    Freya je u pravu što se tiče laganja na chatu, lažete sami sebi a ne nama.
    Chat je internetska kavana u koju dolaze različiti ljudi, ima ih dobrih, ima loših, ima bolesnih (a tko je od nas potpuno zdrav), ali opet samo ti odlučuješ koga ćeš primiti za svoj stol i s kime ćeš popiti čašicu razgovora, malo šale, zezanja ili čak ljubavi.
    Mislim da u svemu tome nema ništa lošeg, ako se nešto loše i dogodi, pa nemojmo biti osjetljivi, izbrišimo i krenimo dalje.

    Usput imam jednu poruku: R'N'R vrati nam se!
    Pozdrav svima

    avatar

    03.08.2006. (09:00)    -   -   -   -  

  • yoko

    Hmm.. napisao sam da je to bilo prije deset+ godina, nije bio chat nego iRC, tako da to nema veze s time svime što se dogadja danas. Neki ljudi to jednostavno prežive i predju preko toga, odnosno dosadi im biti netko tko nije! Ja sam uvijek trenutno onaj koji jesam, oni koju znaju tko sam.. Imam 1 nick, i taj 1 koristim, nemam želje ni potrebe da to mijenjam...
    A, sada tko oće vjerovati nek vjeruje, tko ne želi-griješi!

    avatar

    03.08.2006. (11:12)    -   -   -   -  

  • KONTESA NERA

    Što smo osjetljivi na kritike.
    Vjerujem ti, ali moram te malo, da vidim jesi li u formi.
    Nego moram te pohvaliti, svakim danom pišeš sve bolje i bolje stihove.
    Hm....nešto si mislim.....ali to neću podijeliti s auditorijem
    Pozdrav

    avatar

    04.08.2006. (09:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...