Komentari

rockin.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • God Save The Rock 'N' Roll

    opla...ovo si ti ozbiljno isfrustriran...hahaha...znaš ti onu od daleke obale...sve su žene kurve...a izgleda da se popu sviđaju...a šta ćeš sada...imaš pravo, umra sam od smiha...

    avatar

    30.07.2006. (11:39)    -   -   -   -  

  • Shaggy

    Ne znam kome je upućen ovaj post(popu ili Emiliji),ali je prejako...

    avatar

    30.07.2006. (19:07)    -   -   -   -  

  • Izgubljeno dijete

    meni nešto internt šteka, svako me malo izbacuje. i naš pop je isti takav. doslovno XD šta ima ovog u tebe?

    avatar

    30.07.2006. (20:08)    -   -   -   -  

  • ..E M I L I J A..

    SLIKA JE GROZNA..KILNIT ĆU TE..

    avatar

    31.07.2006. (22:53)    -   -   -   -  

  • Get In The Ring

    imam obavijest:mogu ići na samo neke blogove:oneum,shaggy,slash-na sve ostale ne mogu ič',ne znam zašt,neče me spojit,inače sljedečih 5-6 dana ne očekujte komentare il' post idem u Zagreb,pa sretno vam bilo

    avatar

    31.07.2006. (23:37)    -   -   -   -  

  • God Save The Rock 'N' Roll

    e kad je moj blog poseban...svatko na njega može uć...;) et imam novi post, pa se javi kad dođeš, možda do tada bude još jedan...

    avatar

    01.08.2006. (10:18)    -   -   -   -  

  • ..E M I L I J A..

    I..by the way..to da se zatrskam u svakog tzv. muškarca nije ni približno istina..izgleda da me još nisi dovoljno upoznao..ajd:)

    avatar

    01.08.2006. (22:11)    -   -   -   -  

  • God Save The Rock 'N' Roll

    bez uvrede, ali mislim da CHINESE neće donit ama baš ništa...tko zna što će od tega ispast, ali jedno je sigurno: axl će zgrnut brdo para na račun slasha, duffa, izzya...

    avatar

    02.08.2006. (09:22)    -   -   -   -  

  • purger

    ova mala mi se čini tak lijepa,samo šteta kaj je na slici ispala tak fantastično kaj da su je krave tri puta oblizale i kak da joj je neki pes razvlačil nos po cesti! Cura je stvarno nema kaj,al mi taj tvoj komentar da se zaljubljuje u sve malo smrdi jer na kaj te to vuče,ajd malo promisli...

    avatar

    06.08.2006. (18:01)    -   -   -   -  

  • Guns and fucking Roses

    Dobra ti je biografija ha ha i ni blog ti nije loš posebno je dobro ono o Appetiteu. Svrati do mene iman novi post
    Pozdrav

    avatar

    07.08.2006. (12:16)    -   -   -   -  

  • Shaggy

    Sinjaj novi post!

    avatar

    07.08.2006. (15:56)    -   -   -   -  

  • Ex-yu rock yebada

    Ja živim u gradu, središtu grada tocnija pa me vata frustracija ponekad, gužva, galama, đankiji...

    avatar

    07.08.2006. (23:04)    -   -   -   -  

  • metal_girls

    jebem ti miša,,a ko je nama rekao da imaš blog..da da super...baš ti hvala!!!uglavnom..za tvoje dobro poručujemo ti da je blog____...hehe..zakon! samo što Emy izgleda koda je napušena al uživo je prava slatkica!!!_napadajte_ ČAČINCI RULES!!!! by...tena & marina ;))

    avatar

    08.08.2006. (11:35)    -   -   -   -  

  • Chilly

    heh... nice blog.... pozz....

    avatar

    14.08.2006. (16:54)    -   -   -   -  

  • Lidach ^^

    kako si uspio dobit bruh u 6 mj. života??? he... ne zajebavaj se sa psom...

    avatar

    14.08.2006. (16:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...