Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • fukkk

    jej in d linkovima sam jej
    eto nikaj sam da pozdravim

    pozdraf

    avatar

    28.07.2006. (20:01)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    WUAHAHAHHAHHA...KHIA ROCKSSSSSSSSS!!!!!!MA DAJ MENI JE OVA PJESMA ZAKOOONNNN...HEHEHEHEH...STA IMAS PROTIV NJE???ZNAM SVE RIJECI NAPAMET SKORO...:)))))))...NO ETO...ČESTITAM TI STO SI NAPRAVIO NESTO ZA SEBE DA SE RIJESIS TERETA I STO SI HAPPY....I TAKOOOO...A AKO TE NETKO TAKO GRLI BEZVEZE I AKO TI GOVORI DA SI NAPORAN ONDA TI BAS I NIJE NEKI FREND...NO OFFENCE ALI PRIJATELJ TREBA UVIJEK BITI SPREMAN DA TE ZAGRLI ILI NESTO..AK NE DA TI POKAZE DA MU JE STALO DO TEBE...ETO...EVO DA SE NE OSJECAS BEZ PRIJATELJSKOG ZAGRLJALA SALJEM TI JEDAN NET HUG...ETO HUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGGGGG.....:)))))))...HEHEHEHE POOOOOOOOOOOOOOOOZZZZZZZ

    avatar

    28.07.2006. (22:24)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    ima dana kada sam čisto sretna što nemam zvučnike na kompjutoru... recimo, ovo je jedan od njih... po spotu zaključujem da je čisto bolje što ne čujem to čudo, mislim da bi mi se mozak spalio još više nego što je več i sada spaljen....

    inače, mozak, tak treba :) sam ti reci ljudima, ubi ih u pojam ;)
    a čuj, to što te odgurnu, hm, pa po ovim temperaturama možda i nije najpogodnije grlit ljudove... ma šalim se...
    onak, kad te ne žele zagrlit, nabaci neku facu a'la *ostavljeni pas na rubu ceste usred pljuska*, onak, velike okice i tak to :)
    to kao kad je neka tam kučka na netu rekla za moju sliku da izgledam ko pas na kiši! izgleda da ti to moram pokazat kao primjer :)

    no, sad kao malo ozbiljnije.... ljudima uvijek reci onak na čemu ste, jer glupo je, pogotovo s priljateljima kada jedno misliš, drugo kažeš i treće radiš, zvuči blesavo, ali ima primjera za to... mislim, postoji neka granica šutnje i tak toga, ali ne možeš s tim u vječnost! reci ljudima u facu i to je to. naravno, kritiku svi podnosimo loše, ali u svakoj kritici ima istine. i ako dotična osoba ima više mozga u glavi od mog frenda, pa malo će se zamislit ili nešto u tom stilu....

    ......blank....i sad sam zaboravila što sam još htila reć.......blank....a vald ću se jednom sjetit....fakat sam posenilila...to je od TV-a.....

    never mind

    vozdra i xoxo

    avatar

    29.07.2006. (17:32)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    e sjetih se! bitch, nema te na mom blogu!

    i još nešt, stara mi ne da ono čudo, raps ili kak se više zove... veli "i ovako ti ispada kosa" bla bla bla bla bla.... a sad mi sere kao, zašt ja moram bojat kosu, garant mi ispada zbog toga!! a kao stari mi je ćelav zato što boja kosu? ma ćelavim ja od nje, kad mi digne tlak......

    ajd, nadam se da se vidimo danas!

    vozdra i xoxo još jednom...

    avatar

    29.07.2006. (17:35)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    e da... (stvarno sam senilna) odsad moj blog moraš gledat u mozzili, jer jedino je onda savršen! ;)

    još jednom (da mi ne bude dosadno) vozdra i xoxo :)

    avatar

    29.07.2006. (17:38)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    ajd da ih bude šest :)

    vozdra i xoxo

    avatar

    29.07.2006. (17:39)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    evo, ostavljam komentar, tek tako da ga bude :)

    avatar

    31.07.2006. (00:11)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    hm...bravo za tebe...neka si reko...svaka cast...lijep pjesmiC...ae

    avatar

    31.07.2006. (00:43)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    pa mislim ono, takvo što pisati na mom blogu! pa to ipak čita šira pubilka, što će mislit o meni? mislim stvaaaaarno, nije dovoljno da sam jeftina, još mi to moraš razglasit! pa kako da tak zaradim? eh...
    e ova slikurda ti je zaista bolesna! di si samo to nabavio?

    sad da ti ja još tu pišem postove? mislim stvaaaaaaarno! tu me vrijeđa na vlastitom blogu, a ja da mu još pišem postove! to će te skupo stajat - lol....

    ma ništ, odo ja sad

    avatar

    31.07.2006. (09:26)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    skoro zaboravih (nešt mi komp šteka):vozdra i xoxoxo

    avatar

    31.07.2006. (09:31)    -   -   -   -  

  • Judy

    e drago mi je da si riješio taj problem...kontas,bolje je reći nego sutjeti i držati to u sebi...hvala na komentaru....heh ne da mi se pisati novi post...al mama mi u srijedu izlazi iz bolnice :)
    pozz ;)

    avatar

    31.07.2006. (10:06)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    ehehehe, ma šta fali pesmi!! nemogu otići kod BuRn na blog, blokira mi skroz...whateva...e pjesma je po meni baš ok s obzirom na to da se ženska usudila tako otvoreno progovoriti o tak nečemu, i što je spaljena i boli ju. je ovak malo prebrutalno hehe ali baš ok s obzirom da za razliku od onih nacifranih princezica ne izigrava neku čednost, i nije nikad imala onu britney -ja sam mala, slatka djevica za život-fazu, nakon koje btw.sve pjevačice se odjednom iz mamine male maze pretvore najednom preko noći u opake žene koje su svjesne svoje sexualnosti. ma zajebi to, ova ženska je legenda hehehehehe.Tako treba!Opako.. Drago mi je što se osjećaš bolje, i što si se oslobodio barem do mjere da izraziš svoje nezadovoljstvo nečime, i da pokušaš srediti stvari. WAY TO GO!!!!! biaaaajč hihihi. ajde uživaj i pozdravi ženu na čiji blog nikako nemogu da odem, i lepo se zabavljajte (ližite LOL) pa se vidimo valjda uskoro koji dan.byebye!!

    avatar

    31.07.2006. (13:59)    -   -   -   -  

  • astronaut

    hej! evo i mene, vratila sam se. što se tiče posta moje mišljenje je da je bolje ne imati nijednog prijatelja, nego neke lažne prijatelje.

    avatar

    02.08.2006. (20:08)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    e bre, mogo bi nabacit novi post

    avatar

    03.08.2006. (23:41)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    i nemoj zaboravi, kad kuhaš staru: obrazovni film, obrađuje bestseller, slavno književno djelo, 100 poteza četkom prije spavanja :)

    avatar

    03.08.2006. (23:42)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    e viš, imam novi nick... malo sick, ali neka... inače, nije po bendu, več po bolesti :) kao.... ma budem jednom objasnila u nekom postu :)

    laku noć, vozdra, xoxo i sve ostalo.....

    avatar

    03.08.2006. (23:54)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    kao prvo, sviđa mi se nova pozadina :) kao drugo: http://www.youtube.com/, imaš tamo search for, upišeš što ti treba, pojavi se video, ako hoćeš pogledaš odmah tamo na toj stranici da provjeriš što je to u biti (katkad stave neke blesave stvari, pa vele da je to video), u biti, tamo negdje gore desno kraj videa imaš nešto kao Embed, e to prekopiraš u post ili več gdje, kao što inače kopiraš za slike ili whateva.... i to bi bilo to... inače thnx za win rar.... sad sam našla nešt kao slično tome.. hvala bogu (ili kome več) braco je pun tih programa :)

    vielen dank :)

    vozdra i xoxo

    avatar

    05.08.2006. (18:29)    -   -   -   -  

  • olly

    Uuuu, znači pjesma je i za mene jer i ja znam biti perverzna, hahahhaha :P
    Al jebote, kako je odvratna, malo ti kvari blog al ajd dobro ipak je to sprdnja xD
    Pozdraaaaaaaav :))

    avatar

    07.08.2006. (22:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...