Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • lorraine

    Bas mi je drago cuti da imas posao. Ma bez obzira na kolodvor, treba raditi i srediti se i malo se maknuti od djece.U mom slucaju to zasad nije moguce, sto moja tri privjeska, sto neki drugi razlozi...uzivaj, i popravi auto sto prije!!! Pusa!

    avatar

    28.07.2006. (18:21)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    drago mi je za posao!i treba biti i zena a ne samo majka,ja se i doma sminkam i imam frizuru,kazu da sam umisljena a ja njima da se tako bolje osjecam!a kako nema kolodvora?ma pusti!

    avatar

    28.07.2006. (18:37)    -   -   -   -  

  • katrida

    ....trebaš ti biti zadovoljna pa će i oni oko tebe i sa tobom biti sretni.............i smatram da žene i muške čini ljudima............ma vruće mi je.........pozdravić.....

    avatar

    28.07.2006. (21:23)    -   -   -   -  

  • katrida

    .........to gori odnosi se za rad da je potreban i ženama i muškima............
    dobar ti dan jamama........

    avatar

    29.07.2006. (07:52)    -   -   -   -  

  • * S.O.(S.) *

    ja svaki dan sanjarim kako bi mi lipo bilo da nemoram raditi.....
    baš mi je drago zbog tebe.
    nadam se samo da ti šefica nije jedna od onih koje su na početku anđeli s neba akasnije se pritvore u crnog vraga!

    avatar

    31.07.2006. (08:30)    -   -   -   -  

  • Ana

    Zadnja rečenica me dobro nasmijala. Srećom pa je ljeto a ne zima i one orkanske bure popraćene kišom. Šta bi tek onda rekla? "Always look a bright side of world!".......hehe.
    Baš mi je drago da si zadovoljna i da ste se obe snašle. I ja mislim da je važno da žena radi koliko-toliko normalan posao, tj. sa normalnim radnim vremenom a uz to i kad baba uleti.......ma ku'š bolje!
    Sretno!

    avatar

    31.07.2006. (11:26)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    joj, kad ću ja dobiti posao.... blago tebi

    avatar

    31.07.2006. (18:18)    -   -   -   -  

  • Mama prije svega...

    Uh, nije me dugo bilo, bila sam na moru...al vidim lipih novosti. DRŽIM FIGE!!! Pusa

    avatar

    17.08.2006. (22:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...