Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (66)

Marketing


  • Dr[opa] a.k.a. Ho† Sauce

    zanimljiv post

    avatar

    27.07.2006. (09:22)    -   -   -   -  

  • ŽIŽA JE ZAKON!!!

    oi!
    ma javila bi se,da znala adresu.
    onaj stari blogic morala izbrisat,pa nemam trenutno niciju adresu.
    i sto jer dolazis u pulu?

    avatar

    27.07.2006. (10:23)    -   -   -   -  

  • MY FAVOURITE COLOR IS BLACK!!

    pozzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!

    avatar

    27.07.2006. (11:15)    -   -   -   -  

  • Alice_

    kad se zadobije tako puno rana mora se nešto pojest. prejeben stil, i stavljaš jako dobre naslove. :)

    avatar

    27.07.2006. (11:44)    -   -   -   -  

  • hrca

    hey! kad ces biti na promenadi da ti donesem onaj CD? imam jednu preljepu tvoju slikicu...ehehe...

    avatar

    27.07.2006. (17:16)    -   -   -   -  

  • today is mine to do with whot i will to die a litt

    naravno da se može sredit da diras... jes, jes.. pa jedino je to i bitno... skupit cu natjecatelje kad dođem s mora.. a tebe proglasit stručnim žirijem..pa ocjenjuj (čitaj:bari) kolko te volja....

    avatar

    27.07.2006. (23:05)    -   -   -   -  

  • tetak iz vrtića

    ej gnjido bubimirska droljasta bakteriozna ajd dođi sutra (preksutra) u ovu vukojebinu...želim da pijem a ti uvijek uspiješ da prikupiš (ufektaš) dobre cuge...i to ne bilo kakve...one od koje se leti i koja daje magičnu moć da budeš naaaaaaaaaajveći gdegod da to bilo...no da....

    avatar

    28.07.2006. (01:10)    -   -   -   -  

  • Alice_

    drago mi je vidit nekoga sa svijesti. ljudi se izmiču pojedicima i postaju masa bez ikakve razlike među sobom. samo su prazni u svojim praznim pričama dok idu kupiti još informacija koje ne služe baš nikom.

    avatar

    28.07.2006. (10:37)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    NINA-nesmijem ja to...to je navodenje maloljetnika(mislim na sebe) jer vi ste ipak svi stariji od mene...pa me strah da zbog mene vas nehapse...TETAK-hm....di sam najveca????znaju mnogi, koji su vidjeli mene hahahaha...dodi ti u osijek u subotu pas te jebal...nesmem reci gde...

    avatar

    28.07.2006. (11:14)    -   -   -   -  

  • today is mine to do with whot i will to die a litt

    jes, jes.. pedofilija.. al sam si tražio... a kad se ja palim na sljepce, pa nisam se mogla suzdržat.. sad am horni lajk a devil.... jes, jes.. o dadadaa... isplati se riskirat zatvor.. pa nije u zatvoru loše.. živim na račun države.... ajd sad previše serem.. idem...

    avatar

    28.07.2006. (13:23)    -   -   -   -  

  • hErOinČe

    ej...ne znam ni kako izgledaš a ni jesam li pobjegla zbog tebe(ne vjerujem) ili sam bila u nekom svom pa sam neš vidla pa begala...pojma neam...
    aj...uživaj...;)

    avatar

    28.07.2006. (19:24)    -   -   -   -  

  • Jednog dana bit ću ti žena,a ti moj čovjek...

    Pa,promjeni boju očiju hehe...Šta ti nisi došao u subotu u Bilje?...pozz

    avatar

    28.07.2006. (22:29)    -   -   -   -  

  • moj jebeni zivot.....

    oi!zeno....pozdraf

    avatar

    29.07.2006. (00:38)    -   -   -   -  

  • HTTP://PEPRTLJA.BLOG.HR

    dobar ti je blog dođi na moj

    avatar

    29.07.2006. (13:17)    -   -   -   -  

  • Pizdaca

    sta je nemos doc i javit se, dobro dobro...kak si ti, sta ima novo

    avatar

    29.07.2006. (23:15)    -   -   -   -  

  • hrca

    evo ti slika koju sam ti rekao poslat

    avatar

    30.07.2006. (16:46)    -   -   -   -  

  • hrca

    daj mi napisi mail, pa cu ti preko maila poslat...

    avatar

    30.07.2006. (16:48)    -   -   -   -  

  • Kak da se ZOVEMO??? kako????

    ajd pliz dođite na ovaj blog i dajte neki prijedlog!!!

    avatar

    31.07.2006. (18:47)    -   -   -   -  

  • dora

    eeeee, hvala na savjetu.....budem sve to kad se vratim u osijek......o da....jedva čekam.....aj pozz

    avatar

    31.07.2006. (20:37)    -   -   -   -  

  • PMS - poezija moga srca

    oj, inčristing bljogče, ja još uvijek mučim s izmetom, al polako se prerađuje..JAH BLESS

    avatar

    01.08.2006. (23:07)    -   -   -   -  

  • ma...

    a u kjurac, ostavla sam kom sa setrinim linjkom, al nema veze i nje se dojmio bljog, ovaj, ne sjedim na jajcima neam ih...a na jajnicima ne mog brate

    avatar

    01.08.2006. (23:14)    -   -   -   -  

  • IZ VELIKE...TI S VELIKIM.

    http://www.druzi.se/index.php?main=pics_details&topbox=shoutbox_topbox&eve nt_id=4916&image_id=346828
    http://www.druzi.se/index.php?main=pics_details&e vent_id=4916&image_id=346827
    http://www.druzi.se/index.php?main=pics_details &event_id=4916&image_id=346826

    avatar

    03.08.2006. (16:38)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    PLAVUŠO KOMAD I ZVIJEZDO...osnujte bend-plavi komad zvijezde...a ja ču da vam budem plesaljka...kad je jadria i ko sfe svira tamo???oče biti jebača, da nejdem bezveze tamo...sad nemam menstruaciju, pa mogu što god hoču...nemam nijednu sliku iz velike...niti sam vidila...tj sad sam dobila ove 3...i dječak panker sa drveta...joj plačem danima zbog prsluka...2 mjeseca truda i onda u jednoj noči nestane...boli me srce, tužna sam...i pitaj Pacova bi li i mene povezao ako ima mjesta...

    avatar

    04.08.2006. (16:33)    -   -   -   -  

  • pucica Olga

    jeste.. ja sam ta i ona koja je uvijek kriva ako ima koga da se riješi krivice.. je, ljuta bitka tzv. izbavitelj je okončala naš pitajbogakakav razgovor..

    avatar

    05.08.2006. (14:19)    -   -   -   -  

  • pucica Olga

    no, glavonja.. on je bil..

    avatar

    06.08.2006. (13:02)    -   -   -   -  

učitavam...