Komentari

lkradionice.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • .......OBOŽAVAM NIRVANU GREEN DAY RAMONSE NOGOMET

    ja sam žensko........

    avatar

    27.07.2006. (10:53)    -   -   -   -  

  • kreativka

    sorry, shvatila sam drugačije...

    avatar

    27.07.2006. (11:43)    -   -   -   -  

  • I'm chocolate girl!!!!!!

    hej! tnx na komentaru, super ti ej blog, samo kaj se ja baš ne bavim takvim stvarima!! samo nastavi tako!!

    avatar

    28.07.2006. (15:20)    -   -   -   -  

  • Ivona

    joj,kak je cute svinjica......Ja uopće nisam maštovita i nemam smisla za takve stvari,tak da mi ne vrijedi ni pokušati to napraviti,jer će ionako ispasti samo okrugla kuglica fimo mase.......:(

    avatar

    29.07.2006. (22:28)    -   -   -   -  

  • punkrockgirl182

    wooooooow,kako slatko........btw,stavila sam te u linkove......vidim da si i ti stavila mene,thanks :))

    avatar

    29.07.2006. (23:25)    -   -   -   -  

  • Uživajte...

    Jao...fora! baš je kul...=())
    stvarno je baš fora....
    šta je bilo na kraju s tvojim ok-em?
    bilo je odlično u Splitu...=)

    avatar

    31.07.2006. (23:36)    -   -   -   -  

  • kreativka

    ma ,izgleda da je ostao u autobusu...al' ništa zato, kupila sam si novi...da, bilo nam je loodo....

    avatar

    02.08.2006. (20:40)    -   -   -   -  

  • luce_os

    ej, bas mi je ovo za rodjendane super posto ih u zadnje vrijeme imam puno......................... uvijek imas super ideje......... znam da sam ti to vec rekla al ipak................... fora mi je to s magnetima........... ja vec imam nekoliko............... uopce nije tesko, cak ni za nespretne... :) ............ pozzzzzzzzz

    avatar

    04.08.2006. (20:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...