Komentari

zarjamama.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • katrida

    ......zašto ne bi imala snage.........moraš imati snage.........u ovim mojim godinama sigurna sam da je najvažnije imati svoj kruh..........onda se sve ostalo složi samo od sebe.........ajde,ajde to je samo tjedan dana i zar se ne raduješ profesionalnom izazovu......?..........pozdravić.......

    avatar

    24.07.2006. (10:26)    -   -   -   -  

  • JaMama

    ma, 'naš što, meni ti triba snaga za komunikaciju sa takvim osobama kakva je ona. Muljatorica i samo gleda di će koga iskoristiti i zaebati, a sve na finjaka. Ja sam naivna budaletina i kao da ne kužim da je čovjek čovjeku vuk.
    Hvala ti katridice moja. Veselim se profesionalnom izazovu i eto, jedva čekam viditi kako će to izgledati pa da mogu pisati o tome. Kukati ili se hvaliti .......... :)

    avatar

    24.07.2006. (12:40)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    joj da mene tako netko zove.....

    avatar

    24.07.2006. (13:03)    -   -   -   -  

  • tonkabest

    ja bi rekla ovako - 2 puta tjedno, -daj da udahnem, težak si malo, - film pa seksić subotom uveče, - super mi je i ništa se ne pitam, - egzotično, -ajmo na stolici... :))) pozdrav

    avatar

    24.07.2006. (16:06)    -   -   -   -  

  • Ana

    Vratih se! Ma ništa se nemoj brinuti, ti napravi što je u tvojoj moći a ostalo prepusti onome gore......lakše je :)
    Ja sam živjela i još uvijek živim na moru tako da se plahnem kad god stignem. Fali mi psihičkog odmora a tome se nadam za koji tjedan. Pozdrav i javi kako je bilo na poslu!!

    avatar

    25.07.2006. (07:58)    -   -   -   -  

  • * S.O.(S.) *

    ajme fala Bogu!!!
    držim ti fige i ne brini se!

    avatar

    25.07.2006. (08:33)    -   -   -   -  

  • majčica

    bok. Mi se vratili. Šteta što moraš raditi ljeti. Ali, tko radi ne boji se gladi. Pusa-

    avatar

    25.07.2006. (18:36)    -   -   -   -  

  • katrida

    .......dobar ti dan jamama......

    avatar

    26.07.2006. (08:14)    -   -   -   -  

  • KAKO SADA DALJE

    ma samo ti radi!heh i ja cu skoro,u 10 mjesecu!skupa cemo kukat;)

    avatar

    26.07.2006. (22:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...