Komentari

undesirable.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Tragedy

    hella! da počnem s najosnovnijem, sorry ako bude pravopisnih grešaka, ipak je sad več 7 ujutro, pa molim dfa me ispričaš zbog takvih sitnica :)
    od početka, bris nosa rulzzz, hehe... najjače kad ti onak dođe da kihneš :)
    a to da ti dani prolaze totalno isto, mislim da je to kod svih tako... onak, ne znam, svi rade jedno te isto po cijele dane.... zato je pametno razbit nekako rutinu (sad malo pametovanja): odeš u zoološki (obavljeno), odeš negdje u posjete (obavljeno), odeš u kino (obavljeno), odeš na neki koncert (fobija), odeš van (obavljeno), odeš na kupanje (obavljeno)....hm... mozgam.... pa ak je sve več obavljeno, onda kreni ispočetksa ;) ili ne znam, čitaj neku knjigu.... ok, to bi moglo biti dosadno.... nađi si neku aktivnost, sviraj neki instrument...ili...ZNAM! pozabavi se sa x-frizerom, onak, napravi cijenik, da to izgleda onak fancy xmanovski, dizajniraj si logo, osmisli kao neki plan poslovanja i tak to.... to ti je super ;) onak i korisno i zabavno... naravi si na kompjutoru neki logo, pa možeš izrađivati pečate, tiskati to na kemijske i tak to... kak super :)
    to s problemima...teenagerske brige, svi imaju neke svoje probleme i glavni bed da svi ili šute ili žaluju ili tak nešt, rijetki ih rješavaju....
    mislim da je šutnja najgore, ako nekome nešto ne kažeš otvorreno u facu, od tog se rađaju sam još veći problemi i komplikacije... ali opet, ako nekome odbrusiš nešt u facu, nekoga do kod ti je stalo, pa mislim da neće biti baš najsretniji, ali ako je i toj osobi stalo do tebe, onda će vald razumjeti.. onak, ne znma, ima ljudi koji ne mogu podnijeti kritiku, pa ak im nešt kažeš u facu, odamh se naljute jer su oni savršeni, oličenje dobrote i bla bla bla.... e zato ne pričam s frendom več dva mjeseca...a koliki je kreten, sad se hoće ispisati iz škole, jer ga mi kao ne prihvačamo....ali to je duuuuuga i komplicirana priča, pa neću duljiti s tim
    to s nedostatkom pažnje, mislim da večina ljudi pomalo pati od toga...kada misle da ih nitko ne sluša, ne obraća pažnju na njih, jednostavno da ih nitko ne ferma pol posto... to onak, katkad moraš (sad kad bih ja znala kak se to kaže) pregristi (vald tako), i trpit, jer ne traje to tak dugo koliko se to tebi čini... i ne isplati se trošit vrijeme i živce na ljude koji te ne fermaju, i druže se s tobom tek tako, da budeš ukras
    ako se osjećaš mizerno, jadno, i sve to, prijatelj ti može pružiti najveću potporu, onak, da nekome nešt ispričaš, jednostavno ti treba "rame za plakanje", i ako znaš da si ti to "rame" več pružio tim prijateljima, onda je sasvim normalno da očekuješ da ga i oni pruže tebi... a kada se osjećaš tak jadno, a nema ni jednog prijatelja ni blizu ni daleko, onda se cijela stvar pogorša još toliko, jer osjećaš kako je to nepravedno, kako su te iskorištavali i tak te stvari.... onak, kada oni trebaju tebe, ti si uvijek tamo za njih, da im pružiš potporu, ali kada ti trebaš njih, onda odjenom presuše računi, mobiteli su zauzeti, nitko nema vremana i svi imaju važnijeg posla.... to ti je onda ono kada padneš na dno i gotovo... zato, mislim da je najdragocjenije naći prave prijatelje, koje onak možeš nazvati u bilo koje gluho doba noći ako ti onda baš to treba, koji će ti uvijek pomoći u svemu, i koji te onak zaista vole i ruku bi odgrizli za tebe... takvi su nažalost rijetki, ali ako to nađeš, onda ne puštaš.....
    i nemoj se osjećati nedoživljeno, neprihvaćeno, nisko, malo, šugavo jer kontaš ti to nisi, ali ako to budeš još dugo vremena ponavljao onda ćeš biti...
    nitko ti ne može uništiti život osim tebe samog!
    jer ako ti imaš tu energiju da se pomakneš s mrtve točke, onda nema tog boga koji će te zaustaviti! jednostavno treba pozitivno gledati na stvari.
    ono što te ne ubije sam te ojača, a ono što te ubije, pa nije to briga za to jer si ionako mrtav :P
    malo optimizma i sve će bit ok ;)
    eto, i ja sam totalno optimistično biće :) nisam mogla spavati cijelo veče, neke bube su hodale po meni i totalno sam popizdila, i sad je več pol osam, što želi reći da več pola sata pišem ovaj komentar, ali ja sam ipak happy jer sad idem smlaviti litru kave a ti ćeš imati ovaj biblijski komentar za čitanje, pa ćeš na kraju več imati umjesto crno-crvenih sijede vlasi na glavi, koje ćeš morat bojat, iako ti se čine fancy :)
    u biti, ponovo lupetam :)
    ma ništ odo ja, a ti dobi infarkt kad vidiš komentar :)
    i ne do ti bog (ili tko več) da tu izigravaš neku mizeriju, jer ću te našutat....baš sam brutalna, hehe....ili još bolje! zarazit ću te s nećim *evil laugh* nesanicom :)
    vozdra i xoxo

    avatar

    23.07.2006. (07:24)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    isuse, stvarno sam pretjerala...
    mislim da sam došla do točke kada pišem duže komentare od svojih postova

    avatar

    23.07.2006. (07:25)    -   -   -   -  

  • +...You Can Survive Or You Can Die...Either Way Yo

    omg...da,vidla sam da je dosta slično s mojim..al ono,razlika je u tome kaj meni ne treba nitko zapravo jer sam se naviknula bit sama...a,sva sam jadna danas sve me boli i neznam kaj da velim...bolje onda da se ne trudim jer me trenutno i nema baš...sam se odbediraj jer ONI nisu vrijedni tvoje mizerije,nisu vrijedni da budu taj razlog...i tako..budi mi pozdravljen heh...

    avatar

    23.07.2006. (11:47)    -   -   -   -  

  • Blind.3.25

    hmmmm...kontam sta oces reci na mnogo nacina...ja osobno ne znam da li uopce imam naj prijatelja tj prijateljicu...prijatelja muskih ni nemam tako da...mislim imam par ljudi s kojima sam super ali ih nazalost ne vidam tako cesto i ne cujemo se cesto...osim u skoli naravno a to mi nije to ako se u slobodno vrijeme vidimo svake prijestupne...onda imam jos dvije prijateljice s njima sam dobra ali su one sebi medusobno best a ja se osjecam ko smetalo neko...iako ih stvarno volim...i tak...ali ja sam bas uvijek mislila da si ti super s tim svojim frendovima s kojima idete van i tak...ako na njih mislis a posto se s njima druzis onda vjerovatno na njih mislis..a jadno je kada se osjecas sam ali eto...ja se tako cesto osjecam..ajde ti barem imas Kokicu za nju znas da te voli i da ce uvijek biti s tobom...neki nemaju ni to...a ovo za prijateljski zagrljaj...uh ma da...znam sta mislis...ja se ne sjecam kada sam zadnji put nekog zagrlila ali onak iskreno i da mi je bas to trebalo...mozda ja ne znam s ljudima...predrska sam...:)))))))))..ma...ali da bih htjela jednog pravog iskrenog prijatelja...onak da...nekog s kim cu uvijek moci pricati s tko ce biti tu za mene i naravno ja uvijek za njega..tj nju vjerovatno....muski su mi strani pojam...heheheheh...e a ovo da nikome nista ne govoris a zelis nije dobro...trebas reci sta mislis i osjecas....bit ce ti lakse..ali pri tome naravno moras paziti da to ne kazes preostro da ne povrijedis tu osobu...jedino ako mislis da ti nikada nije ni bio toliko dobar frend pa onda ako se i naljuti..sta si izgubio ako nikada nisi bio s njim na toj valnoj duljini...trebas si naci nekog tko ti je slican tj da imate dosta zajednickog i da se mozes pouzdati u tu osobu...i da mozes biti iskren s njim/njom(ne da mi se pisati u rodovima)a ne da ne mozes mu reci sto god te muci...to nije to onda...eto en znam sta da ti vise kazem....e ovo za rutinu..daj moj cijeli zivot je rutina skoro i to me nervira jakoooooo...ali sta da radim...bolje neka je rutina nego da mi neko sranje pokvari tu rutinu i da mi bude gore...tako da...budi sretan s tim sto imas i probaj to sto bolje iskoristiti...eto ajde to je to od mene za sada..........poooooooooozzzzzzz

    avatar

    23.07.2006. (13:39)    -   -   -   -  

  • *Riječka pička*

    bris nosa...e vidis to nisma nikad radila...heh..a ne znam sha da ti kazem osim da ce bit bolje...ah...ae

    avatar

    23.07.2006. (23:16)    -   -   -   -  

  • †R.i.P.†

    evo me tu nakon duugo vremena...
    ma doktori su u k...cu...više štete od njih nego dobra..proći će te sve samo od sebe...prije nego uz njihovu pomoć...i tako...
    pozdrav...

    avatar

    23.07.2006. (23:39)    -   -   -   -  

  • ona koja spava

    hej,budi sretan sto ti je ona kutija toliko puna jer nemas pojma sta bi neki dali da im bude i upola puna...ugl. ma ja mislim da bi tebi ili tvojoj zeni ispale oci kad bi te ja samo onako zagrlila,odjednom instinktivno...hmmm...mozda bi ti (ne prema meni,nego prema ljudima za koje imas tu potrebu) trebao prvi pokazati da si osoba kojoj treba zagljaj, paznja, prijateljstvo...zasto cekas na zagrljaj,a sam ga ne pruzas? kako znas da i ti tvoji prijatelji ne ocekuju isto od tebe? i sto,obje ce strane cekati,a da se nikad nitko ne usudi protegnuti papke i reci-jebeno mi je potrebno tvoje prijateljstvo i zagrliti covjeka...u cemu je problem???...aj da nisi osoba koja to zeli i nemas tu porrebu,ok,al ako ti je to zaista tako vazno,zasto se ne potrudis da to i dobijes...
    zar to nije djetinjasto?nemoj sad mislit da te napadam,samo razgledam mogucnosti...to je kao da neko dijete jako zeli da mu mama kupi odredenu igracku,a ne ce ju traziti...kako ce ona znati da ju dijete toliko zeli,ako joj dijete to ne da na znanje...
    uglavnom to je samo primjer,nadam se da ces pokusati popraviti prijateljske odnose u kojima ce postojati uzajamno pruzanje i davanje...pozzzzzzzzzz i big hug =)

    avatar

    23.07.2006. (23:42)    -   -   -   -  

  • ..::munjeni blog::..

    Kako bi netko trebao znati da si ti u bedu, da se osjećaš sjebano?! Kad god te pitam što ti je, šta si ljut, dobijem uvijek sličan odgovor: "Nije važno" ili "Duga priča"... Pa kako onda očekuješ da ti pomognem ja ili bilo tko drugi... A da ti budem iskren često se i bojim išta pitati kad vidim da si u bedu jer znam da lako planeš a bojim se da ti ne bi reko nešt krivo, a uostalom znam da mi od onog događaja (znaš kojeg) više ne želiš ništa govoriti pa mi bude glupo zabadati nos tamo di mi nije mjesto uostalom to si mi i sam reko... Rekao sam ti mali milijun puta da na mene možeš uvijek računati i da ću te uvijek saslušati i pokušat utješit (uh što sam moćan!) ali čini mi se da ti to još uvijek nisi shvatio... A između ostalog, ako se ti tako osjećaš, TI kojeg svi vole (mislim na one koji te poznaju), probaj pogodit kako bi se onda tek ja trebo osjećat... Mene nitko ne doživljava ni 2 % jer sam ja samo jedan bolesnik koji se samo smije i sprda, ali to baš nije tako... Vjeruj mi da se osjećam puno gore od tebe i nadam se da te to barem malo tješi... Uostalom, ti ćeš uvijek imat BuRn uz sebe i možeš biti presretan što si ju našao, i shvati neki nemaju ni to. Osobno meni to ni nije potrebno ali mi je potreban prijatelj koji će uvijek biti tu za mene, kao i ja za njega. Neko sam vrijeme mislio da sam ga našao, ali ispalo je da zapravo nije tako... Svaki put kad se budeš tako osjećao, samo se sjeti mene i svih ostalih ljudi koji nemaju nikoga uz sebe i malo razmisli - shvatit ćeš da ima i onih kojima je gore od tebe. Nemoj me krivo shvatit, nisam mislio ništa loše ovim što sam napisao, samo ti hoću reći da ću uvijek biti tu kad zatrebaš rame za plakanje... Pozdrav!

    avatar

    24.07.2006. (01:02)    -   -   -   -  

  • [BuRn]

    ej ljubavi, sad me baš izbediro ovaj tvoj post. onak, jako si dobro složio riječi. i text je vrlo močan... ne znam šta bih ti rekla. ja shvaćam tvoj problem i u zadnjih par dana konstantno razmišljam o njemu i o tome kako ti pomoći. ali vjeruj mi da ne mogu, samo dođem do zaključka da znam kako ti je. jer sam i ja prolazila kroz to sa mojim dragim bivšim prijateljicama. nadajmo se da će to sve proči i da će "društvo" shvatiti koliko značiš. a to je to, ajd idem se spremati da ne zakasnim, a nadam se da nećeš ni ti... eto, znaš šta....efo ti jedna slikica...pusaaaaaaaaa

    avatar

    24.07.2006. (11:58)    -   -   -   -  

  • olly

    Ej blog ti je jeben, slušaš zakon bendove, jedino kaj jedva mogu pročitat slova... Znam kak je to kak se trenutno osjećaš, ali vjerujem da smo svi barem jednom prošli kroz tu fazu.. Ovo kaj ti kažeš da ima puno problema, ali ih je opet premalo - možda se sve jednostavno nakupilo, sve sitnice i iritacije i sad si jednostavno puko!! Što se tiče prijateljstva, ja sam se prije puno više zamarala time, ali sad shvaćam da imam samo par dobrih, pravih prijatelja i time sam potpuno zadovoljna.. Za ostale me zapravo boli kurac, oni su ok jedino kad je zabava u pitanju.. Možda i jesi predobar, ali počni stvari više gledati u svoju korist jer ti si taj koji živi svoj život, a ne netko drugi.. Sve je na tebi!! Ajd, posjeti me ak će ti se dat.. Pozdrav :))

    avatar

    24.07.2006. (12:21)    -   -   -   -  

  • Tragedy

    da ne kažeš da te nitko ne posjećuje... mislim, bio bi red napisati novi post ;)
    vozdra i xoxo

    avatar

    26.07.2006. (14:37)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    HOLA NESTIGNEM ČITATI POST SAMO SE DOĐOH ISPRIČATI ZA JUČER DA NEMISLIŠ DA TI SE IZ NEKOG RAZLOFGA NEJAVLJAMO ILI NEŠTO JER NI JA NI KLARA NISMO PRI LOVI TJ.ŠVORC SMO PA TI NISMO MOGLE ODGOVORITI NA PORUKU...JAVIMO SE USKORO PA SE FIDIMO

    avatar

    26.07.2006. (14:54)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    Eh, morala sam pročitati post..uglavnom žao mi je što se tako osjećaš..ma e ma nemoj da ti ja i klara uskočimo u ljevu stranu kutije :) LOL ok, sori što se šalim, nemoj mislit da nisam shvatila tvoj problem, ali neznam što bih ti pametno savjetovala mislim da je klara u komentaru sve rekla..samo te malo pokušavam oraspoložiti! Uglavnom žurim a i kad bih nešt nafilozofirala svejedno ti ne bi rješilo problem pa ti samo mogu reći da se nadam da će se popraviti kad nije u mojoj moći da nešto više promjenim..Znaj da u najmanju ruku barem postoje ljudi koji te razumiju i kojima je žao kad se tako osjećaš i koji ti žele sve najbolje :) pozz

    avatar

    26.07.2006. (15:03)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    jooooooj. gledam tvoju nadopunjenu listu bendova i sve mi se čini da je stjepan tu imao svoje prste. tj.sigurna sam da je. Ah i mene je trpao Rammsteinom iako sam ih ja odavno već slušala, nego i mene je pokušao zaraziti sa ovim dog fashion disco, mr.bungle, sepulturom..al nedam se ja! ;)

    avatar

    26.07.2006. (15:06)    -   -   -   -  

  • death

    kada citam ovaj tvoj post,kao da citam svoje probleme,kao da si ti sada opisao moj zivot...istina...ja se isto osjecam izbrisanom...ali i dalje nastojim biti tu za svoje drustvo,ako ja ne dobijem podrsku od njih...ne znaci da je ja njima ne mogu dati kada im je potrebna...ovako me niko bas ne primjecuje,kao da sam duh,a svaki puta sam spremna pomoci,osjecam se kao da me se samo iskoristava...ali opet ja sam najsretnija onda kada ja prijateljima izmamim osmijeh na lice...ono...budem sretna,zadovoljna,onda znam da sam im pomogla,i svaki puta,ma bez obzira bila ja primjecena ili ne,meni je cilj da se moji prijatelji uz moju pomoc nasmiju,ne znam...tada se najljepse osjecam kada vidim taj osmijeh na njihovim licima koji sam uzrokovala...
    eh da...malo mi je smijesan onaj tvoj komentar,ono,da si na mome blogu prvi puta i da ne znas bas jel smijes davati tu neke savjete ili nesto pretjerano komentirati...kod mene ti toga nema...mislim...ti slobodno iznesi svoje misljenje,daj poneki savjet...drazi su meni oni komentari koji su takvog sadrzaja da imaju neki savjet,ili neki kvalitetan komentar,a ne neki tam' komentar ovoga tipa:E blog ti super,bas mi se svidja,sam tak nastavi!-mislim si ja sad,jel meni mozda talav komentar sto pomogo u nekim mojim odlukama???kuzis sto mislim reci?

    avatar

    26.07.2006. (22:05)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    hey! ma no stvarno vas ne izbjegavamo ili nešto, već meni se soba renovira pa baš i nemam Fremena a kad i odem van obično se dan prije dogovorim s ljudima da znam starce obavjestit da nemogu radit na sobi...tak da obično kad mi se javiš ili nemogu nikud, ili već imam dogoforeno. Ma skontat ćemo se sad ovih dana, bože..uglavnom da gracias za komentarsito ogromnisito ma joj stjepan i mr.bunglE!Meni je čak nacrto nekog klauna na cd-u kad mi ga ga je dao lol ! :) e da, rammstein su super, ja se za njemački ili obratim klari ili povežem nekaj kaj mi je ostalo u glavi odkad sam učila deutsch, al glazba je prejebena,i oni zanimljivi tak da ono..Ajde uživaj čujemo se!!

    avatar

    27.07.2006. (01:31)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    ej da bijah senilna. Što se mog posta tiče nisam mislila da želim biti normalna kao ustilu želim se uklopit, želim bit obična, želim bit dio jednolične mase znaš i sam da to NIKAKO NE!!!ali sam pisala o svojim psihičkim problemima i paranoj ii halucinacijama jer sam prije imala jedan težak period u vezi toga a sad su se simptomi počeli vraćati pa reko želim opet biti normalna.Nisam te baš najbolje skužila za sado-mazo što si htio reći, dakle sviđa ti se ta odjeća, taj stil, to sve vidjeti na drugima, ali nisi nastrojen tako u smislu tih perverzija??sori ako sam krivo shvatila samo pitam. Ma ja sam doslovno sadist! Ah samo da mi je nekog mazohista spalit, ugrist porezat or whatever..hehehe ;) Nemogu vjerovat da ti je ona slika fuj meni je to totalno sexy tako je predivno ta plava usta onak tona boje i to plave, i još taj zanimljivi "sok" hahaha :)) predivna mi je slika. nesmijem ti na ženicin blog, jer mi je klara izričito zabranila d ačitam njen post pa j uoFim putem pozdravljam, jer Klara će valjd isti taj post objavit or something. Sve u svemu čujemo se pa se i vidimo, byebye

    avatar

    27.07.2006. (01:41)    -   -   -   -  

  • minerva

    ej...došla sma doma pa ti tek sad mogu odg. fala na komentaru... znaš ti šta, zajebi titranje, i trčkaranje i ulizivanje drugima. zajebi sve to! ti si ti, svoj čovjek, jedno. onaj ko te ne zna cijeniz nije te ni vrijedan! eto... i ja sma bila takva dok jednostavno nisam skužila da mi to sve uzima previše snage.

    avatar

    28.07.2006. (11:51)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    o budale pa ja sam zaista senilna. Čitala sam neke prijašnje postove a nisam komentirala a sad se više nesjećam točno tih postova..uglavnom jako mi se svidjelo ono sve što si napisao za josipu lisac, joj kud ti nisam poslal jednu njenu fotku ranije..a hebiga. uglavnom joj grozno ona slika što si mi poslao onog malog debelom. mislim dasmješno je. hehehe.u jednu ruku. Samo mi djeluje malo psihotično!! Hope you're better :) užifaj

    avatar

    28.07.2006. (15:32)    -   -   -   -  

  • twiggy ramirez

    e da sad počinjem otavljat više komentara od klare.I meni su predivne te prve tablete very sexy :)) lol idem ju malo sprdat za ovu sliku što ti je ostavila sa josipom lisac što joj se tak sisa vidi hehheehehe jesam bitch .)

    avatar

    28.07.2006. (15:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...