Komentari

jja.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Svea

    Samo da te na brzinu pozdravim. I poželim ti ugodan vikend.

    avatar

    22.07.2006. (12:17)    -   -   -   -  

  • Amberka

    konačno jedan prosvjetljujući tekst o tim kremicama protiv bora. svaka čast :)

    avatar

    22.07.2006. (13:34)    -   -   -   -  

  • yogica

    draga, ovdje kod mene potpuna suprotnost. svi bjeze u predgradja i vole posjedovati nekretnine... sretno u potrazi za stanom :)

    avatar

    22.07.2006. (17:34)    -   -   -   -  

  • jja

    Da, bas sam usporedjivala te stavove s ljudima koje znam a zive preko bare. Tako je kako opisujes, s time da mi se cini da su kod vas nekretnine pristupacnije. Ovdje omanja kucica, bas omanja 100-kvadrata kosta 300 000 eura, naravno u gradu. Zato kad netko nesto kupuje, lakse mu je platiti nekretninu izvan grada. U dogledno vrijeme cemo i mi morati odluciti i ne znam uopce kako odluciti, ja vidim kao mucenje putovati na posao ista duze od 20-ak minuta a ako ne dobijemo na lotu mozda ce nam bas to morati biti opcija.

    avatar

    22.07.2006. (18:32)    -   -   -   -  

  • lolina

    dobar mi je onaj dio s maserima i masažom ;-)) a nekretnine, huh , čini mi se da su cijene iste tamo i tu. u svakom slučaju ja sam za kupnju nekretnina , njemci možda za svoju djecu ne kupuju nasljedstvo jer svatko radi i zaradi dovoljno za život sam. pitanje je do kad.uostalom dobro kupljena nekretnina na dobrom položaju ne gubi na vrijednosti.

    avatar

    22.07.2006. (18:50)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Hm, pa ovi stancici na slici uopce ne izgledaju lose.

    avatar

    22.07.2006. (20:20)    -   -   -   -  

  • Sandy

    a zakaj si kucu ne kupite, kada vec kupujete. jebes stan, kuca je zakon.

    avatar

    23.07.2006. (11:41)    -   -   -   -  

  • teuta

    Bok draga. Jako interesantan post. Gle, ja ti na to gledam nekako ovako. Smatram da je starenje jedan prirodan proces....koji prvenstveno ovisi o genima i o optimističnom ili negativnom raspoloženju. Da, daaaa...ti sigurno znaš da čovjek koji je inače optimističan, vedar i nasmijan...ima više nade da ostane mlad kako i u duši ali i što se tiče fizičkog izgleda. Ja bih mogla reći da sam sretnica na neki način, jer što se tiče gena i naslijeđa, imam velike šanse da se moj fizički izgled bude sporo odvijao, isto tako ujedno, veoma sam optimistična i duhovita osoba, pa se i tu nadam određenim bodovima, ha ha.Naravno, nekad je itekako poželjno da se pomoću kozmetike sve to dopuni. Ali ja (što već znaš) uvijek pribjegavam prirodnim preparatima, pogotovo maslinovom ulju. Eto, ispada da za mene je maslinovo ulje čaroban eliksir za sve u životu. Pozdrav, srećo...cmokkkkkk.

    avatar

    23.07.2006. (14:14)    -   -   -   -  

  • jja

    Lolina - slazem se :-)
    Sandra - mi ne kupujemo nista, barem jos ne. A kuca u mom gradu kosta 500 000 eura, a uopce ne mora biti velika. Na stranu ta cinjenica, ja nisam tip za kucu. Sto ti jebes, zaista ne bih znala.
    Teuta- slazem se mila! Neki kazu da nakon 40 imamo lice koje zasluzujemo, pa neke osobe koje namrgodjene hodaju kroz svijet tocno takve bore i dobiju i lice im postaje jos ostrije i tmurnije. Ako bih se oslanjala na genetiku onda bih i ja imala dosta srece, uvijek mi baku zamjene za mamu ;-) Nadam se da ti maslinovo nije eliksir bas za SVE ;-)))

    avatar

    23.07.2006. (15:25)    -   -   -   -  

  • newyorcanka

    zanimljivo mi je bilo procitati da kod vas toliko ljudi iznajmljuje. kod mene, u urbanim sredinama, mislim da je to isto slucaj, dok se usudim nagadati da je izvan velikih gradova ipak vise onih koji nekretnine kupuju, bas kao sto yogica pise. ja sam se sad nasla kod odluke kupiti ili izjamljivati jer se iduce godine moram seliti, i zakljucila sam da mi se s cijenama nekretnina u NYC vise isplati iznajmljivati.

    avatar

    24.07.2006. (17:14)    -   -   -   -  

  • teuta

    Ha, ha...ili si sretnica ili jako opasna žena. Drugog objašnjenja nema za tvoje stanje u vezi PMS-a. Ipak mislim da spadaš u one malobrojne sretnice. Ja neeeee!! Pozdrav, draga...cmokkkkk.

    avatar

    24.07.2006. (20:53)    -   -   -   -  

  • teuta

    Ah, da...da ti samo napišem odgovor u vezi tvoj komentara kod tebe. Ovako što se tiče maslinovog ulja, ha ha ha...pa skoro mi je za sve, da budem iskrena. Koristim ga u hrani, u kozmentici...i...i....e, to ti neću pisat gdje još, ha ha.

    avatar

    24.07.2006. (20:54)    -   -   -   -  

  • zgbaba-bez šminke

    ajmo naopačke! za mene je guam zakon! prilično sam škrta kad su kojekavi kućni tretmani u pitanje (naime rađe ću na facu metnut masku od jogurta, bjelanjka ili breskve nego neku iz vrećice, ali za guam dam kolko košta jer je djelotvoran i super praktičan-namljackaš se, obmotaš ko safalada, navućeš taice i hopsaš po stanu ko da se niš nije dogodilio! guam rules!

    Hm, stanovala sam blizu centra, pa malo dalje, a sad vriti.
    Muž putuje između 45 do 60 minuta na posel i doma i pogodi kakve je volje svaki dan kad se vrati! Prvih pol sata ni ne govori od izživciranosti!
    Štedimo, smišljamo straške poteze i nadamo se skorom povratku bliže centru. Ok, ne baš na Jelačić plac, bili bi čist sretni tam negdje oko Cibone...

    hehe takva sam i ja, sve saznam, promislim, provjerim, raspitam se pa me muž uvjek vodi sa sobom na bilo kakve pregovore i dogovore, čak i kad nema veze samnom! A često muž veli da mu to i to proučim i skrenem pozornost na ono kaj je bitno ili sumnjivo ili dvoznačno... tak sam ja onak prava slika i prilika "žene iza muškrca" ili šaptač ;))

    vidla sam reklame za nekaj "ultrasupergenijanogarathitsezone"s Q10 u kapsulama, već vidim pomahnitale babe u trku na novu mladost iz kapsule! I razočaranja istih.

    Za mašinu,znam, raspitala se kod majstora popravljača koji su samo potvrdili moja razmišljanja, tak da 2 u1 nije dolazilo u obzir, to se samo muž malo zatelebal u svemirski izgled, al ak hoće ja mu zrežem fotku i nakeljim na frižider pa nek si gleda. Sušilica stiže odvojena, naknadno, kad skupimo lovu. Ovu smo iskeširali i samim tim ušedili 750 kuna (tolko je bila jeftinija u kešu), klase je A i energetske i pranja i centrifugiranja, ima velku rupu, sve kaj sam htjela, jedino elektroniku nisam mogla izbjeć, rifljače ipak više ne rade...pih...

    Želim vam uspješno traženje onog što će vam najbolje odgovarati! :)
    Hvala na savjetima! :))

    avatar

    25.07.2006. (12:45)    -   -   -   -  

  • jja

    Ma znas kaj teuta, ja sam ti opasna sretnica he,he a ti si moja maslinova dama :-)
    Zgbaba - GUAM je ZAKON! I to mi je trenutno najskuplji kozmeticki proizvod u kupaoni ali vrijedi svakog centa. Ali vise o tome u nekom blog-tekstu. E da, ja danas otvorila vodu na svim pipama u stanu, pootvarala prozore da vidim jel kaj steka, muz me zove moj privatni lucifer - onak od milja he,he. Za masinu, super super jos je i klasa A - cestitam! Tak smo i mi rekli da cemo platiti kesom (fali mi jos 250 eura da skupim za model koji mi se svidio) i mirna bosna.
    Hvala na lijepim zeljama :-)

    Mi i dalje gledamo stanove, evo veceras smo pogledali jedan cukreni, fino (da ne kazem nobl) susjedstvo, nova zgrada, puno svjetla, tak da oprostite sto vas nemam vremena citati ovih dana. Mislim na sve vas i ljubim vas. I trazim nove stanare za sadasnji stan da zgibam van prije nego sto je otkazni rok tri mjeseca.

    avatar

    25.07.2006. (23:07)    -   -   -   -  

  • Sandy

    pa pitanje nije bilo kaj ja jebem LOL. ali rekla bum ti, jebem muza.

    avatar

    28.07.2006. (19:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...