Komentari

rotvajlerben.blog.hr

Dodaj komentar (49)

Marketing


  • Sadako's apprentice

    ovaj članak je bio na nekoliko blogova i smatram ga tužnim, tako da je to sve.
    a u vezi toga da vlasnik neće povesti psa u trgovinu ako nije odgojen, nisi u pravu. generaliziraš vlasinke pasa kao da su svi odgojeni i savršeni. ima ih svakakvih, a ljudi koji kupe psa "za kojeg se priča da je opasan" najčešće ga kupe upravo zbog toga, i još ga potiču na agresivnost. to je žalosna istina i protiv toga se može jednostavno - zabranom uvođenja pasa u trgovinu. mislim da je to jedna civilizacijska norma.

    avatar

    19.07.2006. (16:03)    -   -   -   -  

  • almost Poznata

    već sam to čitala i rasplakala se,nemam snage opet čitat jer ću opet plakati

    avatar

    19.07.2006. (17:07)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bokić. LoL,prvi put čitam ovo... i fakat je užasno tužno. Ja ne mogu ni zamisliti da ostavim svog psa na takvom mijestu..,ili da ga poklonim nekom. Nema tog razloga zbog kojeg bi se ja odrekla svog psa... Ako ga npr:moram dati jer znam da će mu negdje drugdje iz nekog razloga biti bolje...osobno bih potražila novog i idealnog vlasnika i uvjerila se da će moj pas uživati i biti zaštićen i voljen do kraja života. Ali...srećom,moja situacija nije takva!=)
    Moj peso ide sa mnom na more na par tjedana,sa mnom kod dede na vikend ili pak kod mog kuma na par sati... Ako idem negdje van...povedem ga sa sobom.
    Rastužio me ovaj post,oa neću reći da je super,ali je koristan i poučan. Idem ja sada...
    Pozz

    avatar

    19.07.2006. (22:40)    -   -   -   -  

  • -ES-

    i ja prvi put to citam i nemogu vjerovat da ima jos takvih ljudi da psa ostavi u tu rupcagu,,,,ja imam njemackog ovcara i nikome ga nedam..nek se zna!!!!!!!!

    avatar

    20.07.2006. (02:49)    -   -   -   -  

  • vrtni patuljak u ronilačkoj opremi

    počela sam čitati al nisam htjela do kraja jer sam tak nekaj davno pročitala kod veterinara u čekaoni i rascmizdrila se. moja dolly je živjela prekrasnih 13 godina, umrla mi je doma, ispred kamina na rukama. da je umrla na nekom stranom stolu, ja si nikad ne bi oprostila! a moj lenny ide i na izlete i na more s nama. muž (koji je 'došao' poslje lennya) ga obožava jednako kao i ja. drugačijeg muža ni ne želim. a kada nam se obitelj poveća, lenny će bit čuvar novih pridošlica, ponosan na svoju veliku obitelj koja ga voli.

    avatar

    20.07.2006. (18:46)    -   -   -   -  

  • ...ti,što me učiš plakati.........

    ...iskreno,nisan pročitala do kraja jer slutim,a ne želim sebi pokvariti dan,ljudi mogu biti tako okrutni da me bude sram što smo iste vrste,inače lito,sunce,more i moja BOA pliva ko ribica,pozdrav,do čitanja...

    avatar

    21.07.2006. (00:00)    -   -   -   -  

  • Fear Street 13

    Super ti je blog.

    avatar

    21.07.2006. (12:59)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bokić! Imam novi post,pa...
    By!

    avatar

    21.07.2006. (21:25)    -   -   -   -  

  • bea

    Tu priču sam čitala već 7 puta! Ima ih na blogovima, forumima, na stranici od Noine Arke itd. Ja ju smatram vrlo vrlo tužnom ali istinitom. Ja sam oduvijek bila ljubiteljica pasa tako da obožavam ovaj blog! Samo naprijed! ;)
    ---------------
    http://sigetdaily.blog.hr/

    avatar

    22.07.2006. (14:58)    -   -   -   -  

  • Rebell.hr

    zamalo sam se rasplakala.
    stavila sam to na svoj blog.
    nadam se da će azili propasti jer će svi voljeti svog ljubimca.......

    avatar

    22.07.2006. (21:24)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bok. Nećeš vjerovat kaj se događa... zašt baš meni?
    E odi vidjet na moj blog,ne o psima,nego onaj... I ostavi mi komentar na obja bloga,ak nije bed
    By!

    avatar

    24.07.2006. (12:11)    -   -   -   -  

  • slaven178

    ja sam uvijek htio maltezera

    avatar

    24.07.2006. (17:39)    -   -   -   -  

  • kety

    Bok! Mislim da nisi vidio da i Barnye ima blog,pa ti evo link da ga možeš pogledat i prokomentirat...A i na svom blogu imam novi post...

    avatar

    27.07.2006. (14:18)    -   -   -   -  

  • Barnye

    Bok! Nisam ga kastrirala zato kaj ga ne želim mućit po vrućini(ne smje pit vodu niti jesti 10 h prije operacije) i zato kaj ga svaki dan šetam po "brdovitoj šumi",a on puno skače i s tim bi "šavovima" od operacije bilo svašta...A i za od prilike tjedan dana idemo na more... Ipak sam se odlučila da ga neću kastrirat,za sada.Znam da ga je bolje kastrirat što ranije,ali...možda ga damo kastrirat u jesen...A kaj veliš na blog?

    avatar

    28.07.2006. (12:49)    -   -   -   -  

  • ally

    tu sam priču pročitala 13 puta i već ju znam na pamet!!!!al evo reći ću ti da je tužna i znam jednog prijatelja koj je imao sličnu situaciju al nema veze!!pozzz i napiši uskoro novi post ;)))

    avatar

    31.07.2006. (13:58)    -   -   -   -  

  • Rebell.hr

    di je novi post?!?!?!?!?!?!

    avatar

    02.08.2006. (06:42)    -   -   -   -  

  • came

    Evo novi će post čim prije, znate kako je to sada kada je ljeto, trči vamo,trči tamo

    avatar

    02.08.2006. (20:14)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Ej! Idi na Barnyev blog,ak ti se da,pa pogledaj sličice i ostavi komentar! A i na ostalim blogovima imam novi post...pa...

    avatar

    03.08.2006. (13:24)    -   -   -   -  

  • Grimizne misli

    objavila sam ovaj članak prije pola godine na svome blogu.tužno

    avatar

    04.08.2006. (14:03)    -   -   -   -  

  • Dog training

    je tužna je to priča, ali ima i tužnijih diljem ovog našeg svijeta... Znam da mi blog nije baš posjećen al nadam se da će naučiti nešto oni koji će ga naći. Pripremam polako sljedeći post (biti će o kliker treningu vjerujem) a za sada sam samo nadopunila onaj post sa knjigama...

    avatar

    13.08.2006. (16:26)    -   -   -   -  

  • friends4ever but.....

    ajme...stvarno zalosna i tuzna prica...nazalost to je nasa svakodnevnica..jadni psi..i to im j ehvala..ljudi su bas gamad..

    avatar

    15.08.2006. (14:50)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Ej! Došla ja doma...Kad će novi post?

    avatar

    21.08.2006. (10:44)    -   -   -   -  

  • dileric@

    tužna priča...dobar blog......posjeti me.....pozzzzzzz

    avatar

    21.08.2006. (12:54)    -   -   -   -  

  • don't worry,sranja se događaju,ne obaziraj se i...

    Bokić! Napisala sam novi post...pa ak ti se da prokomentirat...

    avatar

    22.08.2006. (12:39)    -   -   -   -  

  • The Dog's

    imam novi,dugi post na blogu o psima...

    avatar

    24.08.2006. (15:04)    -   -   -   -  

učitavam...